Wat ik me nou al jaren afvraag over aftrekken

25-08-2015 21:29 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt. Ik heb namelijk een (vind ik zelf) nogal gekke vraag :-)

Ik ben al jaren seksueel actief maar er is toch 1 ding wat ik me eigenlijk al heel lang afvraag hoe andere dat nu doen.



Als een vrouw gevingerd wordt is haar vagina (als het goed is ) vanzelf nat. Dat maakt het vingeren natuurlijk wel zo prettig.

Maar hoe zorgen jullie ervoor dat de penis van de man vochtig/nat is bij het aftrekken? Want het lijkt me voor de man toch ook prettiger als de penis vochtig is, dat glijdt natuurlijk wat beter. Zelf ga ik meestal gewoon heel snel over tot pijpen. Dat doet ik graag en is voor dit 'probleem' een effectieve oplossing, maar soms is aftrekken ook gewoon leuk, zeker op het begin tijdens het zoenen. Soms doe ik ook wel eens wat spuug op mijn hand, maar dat ziet er toch niet heel charmant uit en voelt toch altijd een beetje awkward. Heel af en toe zou ik er wel eens glijmiddel bij pakken, maar ook dat is weer zo'n oncharmante onderbreking (zeker ook hier weer in het beginstadium terwijl je nog ligt te zoenen en een beetje met de penis van je lief wilt spelen).
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:12:

Maar, heren, ik dacht dat het 'nat' juist prettiger is omdat de voorhuid anders zo over de eikel 'schuurt'... Is dat niet zo?

Nee, bij mij niet.

Ik heb echt geen voorvocht nodig.

Ik heb mijn hele hand ook niet om mijn pik, ik houd mijn pik vast met mijn vingertoppen, en kan zo met mijn duim en wijsvinger precies de juiste plaats en druk bepalen.



Of is dit te uitgebreid
tis goed bedoeld
quote:Nobelenobody schreef op 25 augustus 2015 @ 22:18:

[...]



Nee, bij mij niet.

Ik heb echt geen voorvocht nodig.

Ik heb mijn hele hand ook niet om mijn pik, ik houd mijn pik vast met mijn vingertoppen, en kan zo met mijn duim en wijsvinger precies de juiste plaats en druk bepalen.



Of is dit te uitgebreid

Nee hoor..... niet te uitgebreid.

Beweeg je de voorhuid dan ook heen en weer over de eikel?
quote:hankypankyshanghai schreef op 25 augustus 2015 @ 21:37:

Daar is de voorhuid toch juist voor?

Precies.



Slotje.
Voorvocht.
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:12:

Maar, heren, ik dacht dat het 'nat' juist prettiger is omdat de voorhuid anders zo over de eikel 'schuurt'... Is dat niet zo?De voorhuid schuurt niet over de eikel, maar rolt er overheen. Dat is ook waarom besnijdenis bij mannen misdadig is.
quote:hankypankyshanghai schreef op 25 augustus 2015 @ 21:37:

Daar is de voorhuid toch juist voor? niet bepaald
En verder: gewoon speeksel dus. via je vingers of direkt met je mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:21:

[...]



Nee hoor..... niet te uitgebreid.

Beweeg je de voorhuid dan ook heen en weer over de eikel?



Nee, als mijn pik stijf is zie je bij mij geen voorhuid meer.



Zie het zo ; grijp met je 5 vingertoppen je onderarm, zet een beetje druk en beweeg de huid van je onderarm heen en weer.

Daar heb je toch geen glijmiddel voor nodig?



Neuken is natuurlijk een heel ander verhaal
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:21:

[...]



Nee hoor..... niet te uitgebreid.

Beweeg je de voorhuid dan ook heen en weer over de eikel?



Sommige mannen drukken of knijpen meer.

Ik persoonlijk beweeg de voorhuid over de eikel heen en weer,en op het moment van spuiten trek ik deze helemaal terug zover het kan.



Ook bij een flinke harde,is er altijd wel een beetje voorhuid nog
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit experiment eerst uitgeprobeerd natuurlijk
tis goed bedoeld
Trouwens, wanneer een penis hard wordt, wordt-ie vanzelf ook wat gladder (vochtiger). Geen idee hoe dat komt, maar ik las hier laatst dat het vaginale vocht afkomstig is uit het bloed dat in de de vagina stroomt (het is geen klier o.i.d. die dat vocht produceert). Misschien werkt het bij een penis wel net zo. Een beetje dan.
[quote]Nobelenobody schreef op 25 augustus 2015 @ 22:27:

[...]





Zie het zo ; grijp met je 5 vingertoppen je onderarm, zet een beetje druk en beweeg de huid van je onderarm heen en weer.

Daar heb je toch geen glijmiddel voor nodig?

/quote]

Ff geoefend.... Ik snap 'm... tnx. Nu nog een nieuwe lover om mee te oefenen
Ehm.. die emoticon is toch een visser hoop ik?
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:31:

[quote]Nobelenobody schreef op 25 augustus 2015 @ 22:27:

[...]





Zie het zo ; grijp met je 5 vingertoppen je onderarm, zet een beetje druk en beweeg de huid van je onderarm heen en weer.

Daar heb je toch geen glijmiddel voor nodig?

/quote]

Ff geoefend.... Ik snap 'm... tnx. Nu nog een nieuwe lover om mee te oefenen Je snapt hopelijk wel dat een onderarm niet representatief is hè
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:32:

Ehm.. die emoticon is toch een visser hoop ik?



Ik dacht een woeste vrouw,met een zweep

Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:31:

[quote]Nobelenobody schreef op 25 augustus 2015 @ 22:27:

[...]





Zie het zo ; grijp met je 5 vingertoppen je onderarm, zet een beetje druk en beweeg de huid van je onderarm heen en weer.

Daar heb je toch geen glijmiddel voor nodig?

/quote]

Ff geoefend.... Ik snap 'm... tnx. Nu nog een nieuwe lover om mee te oefenen



Maar dat is bij mij hé, misschien als een man een lange voorhuid heeft is het anders.

sommige mannen hebben nog een stuk voorhuid over hun stijve.
tis goed bedoeld
Ik vind het trouwens wel énorm goed van je dat je hier een topic over opent, TO. De schone kunst van het aftrekken lijkt met de jaren wel verloren gegaan te zijn. En jij zorgt misschien in je ééntje wel voor een kentering.



Je verdient een standbeeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 augustus 2015 @ 22:32:

[...]



Je snapt hopelijk wel dat een onderarm niet representatief is hè Je bedoeld wat de maat aangaat
tis goed bedoeld
quote:OldWood schreef op 25 augustus 2015 @ 22:15:

Ik haal altijd mijn neus flink op en kwak er een beste klodder op.

En dan, gaan met die banaan.
Alle reacties Link kopieren
Pijpen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:cijfernerd schreef op 25 augustus 2015 @ 22:33:

[...]





Ik dacht een woeste vrouw,met een zweep



Tis wel een boos gezichtje... Maar ik dacht ook het 'motortje' (heet dat zo?) van een werphengel te zien. Maar als ik het poppetje 'kies' zie ik 'whip' staan...

Dus ik denk inderdaad een boos vrouwtje met zweep!
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:52:

[...]



Tis wel een boos gezichtje... Maar ik dacht ook het 'motortje' (heet dat zo?) van een werphengel te zien. Maar als ik het poppetje 'kies' zie ik 'whip' staan...

Dus ik denk inderdaad een boos vrouwtje met zweep!Je bent echt een schatje
Slijmvliezen produceren idd vocht, anders drogen ze uit. Moet je wel voldoende vocht tot je nemen. Na een avond veel alcohol drinken, kun je alleen wat uitgedroogd raken. Wie weet zit 'm daar de crux want je hebt het over one night stands, waarbij vaker veel gedronken wordt. Bied je date een glas water aan anders! Lekker romantisch.



Ik vind het niet prettig als ik niet nat genoeg ben en er moet iets in. Daar heb je glijmiddel voor. Maar aan de buitenkant, schaamlippen, clitoris, vind ik droog juist wel prettig. Dat geeft meer weerstand, anders glijdt alles zo dat ik het niet goed meer voel. Ik hou ook niet van gebeft worden om die reden, ik heb meer druk en weerstand nodig. Mijn vriend gebruikt ook nooit glijmiddel bij het aftrekken. Deed ie vroeger wel maar ik denk dat je geslachtsdelen iets minder gevoelig worden als je ouder wordt.



De kunst van het aftrekken, eigenlijk moeten de mannen dan wat meer gaan vertellen he. Ik weet wat ik weet alleen uit tweede hand dus kom maar op met de aftrekadviezen dan. Hoezo kunst?
quote:Amand schreef op 25 augustus 2015 @ 22:56:

[...]



Je bent echt een schatje tnx....
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 25 augustus 2015 @ 23:00:

Slijmvliezen produceren idd vocht, anders drogen ze uit. Moet je wel voldoende vocht tot je nemen. Na een avond veel alcohol drinken, kun je alleen wat uitgedroogd raken. Wie weet zit 'm daar de crux want je hebt het over one night stands, waarbij vaker veel gedronken wordt. Bied je date een glas water aan anders! Lekker romantisch.



Ik vind het niet prettig als ik niet nat genoeg ben en er moet iets in. Daar heb je glijmiddel voor. Maar aan de buitenkant, schaamlippen, clitoris, vind ik droog juist wel prettig. Dat geeft meer weerstand, anders glijdt alles zo dat ik het niet goed meer voel. Ik hou ook niet van gebeft worden om die reden, ik heb meer druk en weerstand nodig. Mijn vriend gebruikt ook nooit glijmiddel bij het aftrekken. Deed ie vroeger wel maar ik denk dat je geslachtsdelen iets minder gevoelig worden als je ouder wordt.



De kunst van het aftrekken, eigenlijk moeten de mannen dan wat meer gaan vertellen he. Ik weet wat ik weet alleen uit tweede hand dus kom maar op met de aftrekadviezen dan. Hoezo kunst?Sommige vrouwen behandelen een penis of het een versnellingspook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven