Wat ik me nou al jaren afvraag over aftrekken

25-08-2015 21:29 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt. Ik heb namelijk een (vind ik zelf) nogal gekke vraag :-)

Ik ben al jaren seksueel actief maar er is toch 1 ding wat ik me eigenlijk al heel lang afvraag hoe andere dat nu doen.



Als een vrouw gevingerd wordt is haar vagina (als het goed is ) vanzelf nat. Dat maakt het vingeren natuurlijk wel zo prettig.

Maar hoe zorgen jullie ervoor dat de penis van de man vochtig/nat is bij het aftrekken? Want het lijkt me voor de man toch ook prettiger als de penis vochtig is, dat glijdt natuurlijk wat beter. Zelf ga ik meestal gewoon heel snel over tot pijpen. Dat doet ik graag en is voor dit 'probleem' een effectieve oplossing, maar soms is aftrekken ook gewoon leuk, zeker op het begin tijdens het zoenen. Soms doe ik ook wel eens wat spuug op mijn hand, maar dat ziet er toch niet heel charmant uit en voelt toch altijd een beetje awkward. Heel af en toe zou ik er wel eens glijmiddel bij pakken, maar ook dat is weer zo'n oncharmante onderbreking (zeker ook hier weer in het beginstadium terwijl je nog ligt te zoenen en een beetje met de penis van je lief wilt spelen).
quote:Chiefseattle schreef op 25 augustus 2015 @ 23:00:

De kunst van het aftrekken, eigenlijk moeten de mannen dan wat meer gaan vertellen he. Ik weet wat ik weet alleen uit tweede hand dus kom maar op met de aftrekadviezen dan. Hoezo kunst?



Nou, ten eerste: je trekt niet die lul af, maar je trekt die man af. Da's nogal een verschil.

Ten tweede: Er is geen ander universeel advies dan dat je het met overtuiging moet doen. Elke man is een uniek persoon en wil graag als zodanig behandeld worden.



Een beetje een wijven-antwoord, maar volgens mij is de boodschap wel duidelijk.
Ik gebruik spuug of een beetje glijmiddel wanneer ik dat bij mijn vriend doe. En vriend gebruikt ook spuug of glijmiddel bij mij, want ik word pas nat na een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
u
nobelenobody wijzigde dit bericht op 25-08-2015 23:28
Reden: foute
% gewijzigd
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Begin nooit te snel, dat is dodelijk voor een erectie.

Wissel druk en tempo af.

Richting mag wel een beetje variatie in maar inderdaad geen versnellingspook acties!

Afh van maatvoering, gebruik 1 of 2 handen ;)



Kijk hem lekker geil aan, dus niet ondertussen gtst kijken.



Soms is even snel erg lekker, maar het mag ook gerust een halfuur duren. Dan wel wat spugen of likken tussendoor voor lubricatie.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 25 augustus 2015 @ 23:00:

Slijmvliezen produceren idd vocht, anders drogen ze uit. Moet je wel voldoende vocht tot je nemen. Na een avond veel alcohol drinken, kun je alleen wat uitgedroogd raken. Wie weet zit 'm daar de crux want je hebt het over one night stands, waarbij vaker veel gedronken wordt. Bied je date een glas water aan anders! Lekker romantisch.



Ik vind het niet prettig als ik niet nat genoeg ben en er moet iets in. Daar heb je glijmiddel voor. Maar aan de buitenkant, schaamlippen, clitoris, vind ik droog juist wel prettig. Dat geeft meer weerstand, anders glijdt alles zo dat ik het niet goed meer voel. Ik hou ook niet van gebeft worden om die reden, ik heb meer druk en weerstand nodig. Mijn vriend gebruikt ook nooit glijmiddel bij het aftrekken. Deed ie vroeger wel maar ik denk dat je geslachtsdelen iets minder gevoelig worden als je ouder wordt.



De kunst van het aftrekken, eigenlijk moeten de mannen dan wat meer gaan vertellen he. Ik weet wat ik weet alleen uit tweede hand dus kom maar op met de aftrekadviezen dan. Hoezo kunst?



Ok, waar het bij mij vooral omgaat is het aantrekken van het toompje, waarbij mijn wijsvinger het juiste gevoel bepaald, en dat doe je door de voorhuid strak naar achteren te trekken

Dus de voorhuid naar voor, is bij mij om alleen weer terug te kunnen , het aantrekken is het doel.

Ik ga ook maar 2-4 cm op en neer, en mijn voorhuid gaat nooit over mijn eikel, dat kan niet eens!

Dus ik gebruik mijn vingertoppen en geef maar hele korte rukjes.

Ook mijn duim die ik aan de bovenkant plaats speelt een rol, en deze is ongeveer halverwege mijn pik geplaatst.



Maar ik ben wel eens bij een masseuse geweest en deze vrouw deed het heel anders, en liet me ook heerlijk genieten.

Dus soms kan een dame wat ik niet kan, naar meestal kan ik het zelf beter
tis goed bedoeld
Ik lees hier heel nieuwe dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 augustus 2015 @ 22:24:

[...]



De voorhuid schuurt niet over de eikel, maar rolt er overheen. Dat is ook waarom besnijdenis bij mannen misdadig is.



Bullshit over besnijdenis. Ik ben een man en heb je op mijn 21 vrijwillig laten besnijden nadat ik seksueel actief werd. Mijn voorhuid was te nauw wat tijdens seks erg pijnlijk was als die over de eikel schoof. Laten besnijden (gewoon in het ziekenhuis door een uroloog) was een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb. Seks werd daarna voor zowel mij als mijn partners stukken leuker. Ik ben het eens met het feit dat je niemand moet verplichten vanuit bijvoorbeeld religie om het te ondergaan, maar er zijn ook voldoende medische reden om het te doen. Wanneer je het gewoon door een arts in het ziekenhuis laat doen is de kans op complicaties ook te verwaarlozen.

Dus opmerken over dat het misdadig is slaan nergens, ik en mijn vriendin hebben dankzij mijn besnijdenis een erg plezierig seksleven, mij daarvan onthouden zou pas misdadig zijn.



Verder heb ik als besneden man ook helemaal geen vocht nodig als ik mezelf aftrek. Voorvocht produceer ik ook bijna niet. Wel eens geprobeerd met glijmiddel, vind er geen drol aan. Wat ik zelf doe en prettig vind is gewoon penis vastpakken alsof het een bezem steel is, mijn hand niet op mijn eikel maar ongeveer een centimeter er onder. Redelijk stevige grip en dan gewoon op en neer. Mijn hand glijdt dus niet over de huid van de penis maar blijft op exacthet zelfde stukje huid. De huid van mijn penis schuift dus wel. Er is voldoende speling in die huid om ook een stukje over de eikel te gaan, maar niet ver. Hoeft ook niet, er zijn meer gevoelige plekken dan alleen de eikel en ik vind het prettiger om juist die andere plekken te raken, net zoals sommige vrouwen ook liever niet rechtstreeks bovenop hun clitoris gevingerd worden.



Maar vocht???? Nergens voor nodig en nooit over nagedacht. Dat komt vast uit het Amerikaanse idee van bodylotion op het nachtkastje.
quote:thewaiter schreef op 25 augustus 2015 @ 23:33:

[...]





Bullshit over besnijdenis. Ik ben een man en heb je op mijn 21 vrijwillig laten besnijden nadat ik seksueel actief werd. Mijn voorhuid was te nauw wat tijdens seks erg pijnlijk was als die over de eikel schoof. Laten besnijden (gewoon in het ziekenhuis door een uroloog) was een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb. Seks werd daarna voor zowel mij als mijn partners stukken leuker. Ik ben het eens met het feit dat je niemand moet verplichten vanuit bijvoorbeeld religie om het te ondergaan, maar er zijn ook voldoende medische reden om het te doen. Wanneer je het gewoon door een arts in het ziekenhuis laat doen is de kans op complicaties ook te verwaarlozen.

Dus opmerken over dat het misdadig is slaan nergens, ik en mijn vriendin hebben dankzij mijn besnijdenis een erg plezierig seksleven, mij daarvan onthouden zou pas misdadig zijn.

Zeg vriend, om jouw voorhuid te klein was, is het niet opeens niet-misdadig om mannen te besnijden hoor. Voor jou, vanwege een misvorming, was het een uitkomst, maar in alle andere gevallen is het gewoon nog steeds misdadig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 augustus 2015 @ 23:37:

[...]



Zeg vriend, om jouw voorhuid te klein was, is het niet opeens niet-misdadig om mannen te besnijden hoor. Voor jou, vanwege een misvorming, was het een uitkomst, maar in alle andere gevallen is het gewoon nog steeds misdadig.Volgens die redenatie is iedere medische handeling misdadig.
Alle reacties Link kopieren
Wat ook belangrijk is bij mij, is dat het moment van het klaarkomen samenvalt met het aantrekken van het toompje middels de voorhuid.

Dus als een vrouw op het moment van klaarkomen mijn voorhuid naar voor heeft, mislukt het eigenlijk een beetje, dat voelt teleurstellend.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobelenobody schreef op 25 augustus 2015 @ 23:44:

Wat ook belangrijk is bij mij, is dat het moment van het klaarkomen samenvalt met het aantrekken van het toompje middels de voorhuid.

Dus als een vrouw op het moment van klaarkomen mijn voorhuid naar voor heeft, mislukt het eigenlijk een beetje, dat voelt teleurstellend.Heb daar zelf nooit bij stil gestaan maar verklaart waarschijnlijk wel waarom ik uit mezelf de nijging heb ik inderdaad om moment van klaarkomen mijn hand naar beneden te bewegen en tijdens gewone seks/penetratie juist te stoten.
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 25 augustus 2015 @ 23:47:

[...]





Heb daar zelf nooit bij stil gestaan maar verklaart waarschijnlijk wel waarom ik uit mezelf de nijging heb ik inderdaad om moment van klaarkomen mijn hand naar beneden te bewegen en tijdens gewone seks/penetratie juist te stoten.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Interessant leesvoer dit!
:facepalm:poef! Foutje
Man en ik gebruiken pure kokosolie.
quote:etoile87 schreef op 26 augustus 2015 @ 00:30:

Man en ik gebruiken pure kokosolie.

En werkt dat? Ik lees het vaker, maar daar krijg ik infecties van (wanneer ik het gebruik als glijmiddel).



Ik lees hier ook veel nieuwe dingen, maar wel dingen waar ik vriend niet blij mee zou maken, dus doe ik het maar niet Die zou het uitgillen van de pijn als ik zijn voorhuid over zijn eikel zou trekken.
quote:cijfernerd schreef op 25 augustus 2015 @ 22:12:

[...]





Dove douchecreme gebruiken,dan glijd hij makkelijk door je hand Jeetje ik ben helemaal verbaasd, een man die reclame maakt voor Dove!!! Ik werk achter de bar in een voetbalkantine. Dove is met 'gewone ' vrouwen reclame gaan maken. Ik hoor van mannen aan de bar dat ze dat de lelijke vrouwen reclame noemen. Dan zal ik ze toch maar eens uit gaan leggen dat er meer te doen is met Dove haha.
quote:thewaiter schreef op 25 augustus 2015 @ 23:42:

[...]





Volgens die redenatie is iedere medische handeling misdadig.

Klopt. .. iedere medische handeling zonder medische reden is mishandeling en dus misdadig. Daar zijn in het verleden ook medici voor veroordeeld.



On topic: net zo goed als niet iedere vrouw op dezelfde manier bevredigd wil of kan worden, geldt dat ook voor aftrekken bij de man. Bij mij liever ook geen vocht in welke vorm dan ook bijvoorbeeld. De tip: vraag aan hem 9m het voor te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 25 augustus 2015 @ 23:47:

[...]





Heb daar zelf nooit bij stil gestaan maar verklaart waarschijnlijk wel waarom ik uit mezelf de nijging heb ik inderdaad om moment van klaarkomen mijn hand naar beneden te bewegen en tijdens gewone seks/penetratie juist te stoten.



Dat is toch dezelfde beweging van je voorhuid: voorhuid richting basis van de penis.



"Trekken" is gezien vanuit oogpunt de man. Gezien vanuit vrouw tegenover man zou het "duwen" moeten heten.

Dus "altijd naar de man toe bewegen!" is het motto.
quote:thewaiter schreef op 25 augustus 2015 @ 23:42:

[...]





Volgens die redenatie is iedere medische handeling misdadig.En wat is nu de grap: iedere overbodige medische handeling IS ook misdadig. Lees ook even artikel 11 van de grondwet
Alle reacties Link kopieren
quote:evaq schreef op 26 augustus 2015 @ 07:18:

[...]





Dat is toch dezelfde beweging van je voorhuid: voorhuid richting basis van de penis.



"Trekken" is gezien vanuit oogpunt de man. Gezien vanuit vrouw tegenover man zou het "duwen" moeten heten.

Dus "altijd naar de man toe bewegen!" is het motto.Dat is wel een belangrijk toevoeging inderdaad
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaa schreef op 26 augustus 2015 @ 01:02:

[...]



En werkt dat? Ik lees het vaker, maar daar krijg ik infecties van (wanneer ik het gebruik als glijmiddel).



Ik lees hier ook veel nieuwe dingen, maar wel dingen waar ik vriend niet blij mee zou maken, dus doe ik het maar niet Die zou het uitgillen van de pijn als ik zijn voorhuid over zijn eikel zou trekken.



Inderdaad niet de voorhuid over de penis trekken.



Het geile van een stijve hebben en krijgen is nu juist dat mijn eikel even helemaal bloot is.
tis goed bedoeld
De enige opmerking die hier gemaakt is die ik 100% kan onderschrijven, als man zijnde, is dat blijkbaar iedere man anders is. Ik herken me totaal niet in een aantal nogal stellige uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Leuk dat dit besproken wordt.

Ik heb nog nooit bedacht dat er eventueel vocht bij nodig is. Dus ook nog nooit gebruikt. Ook nog geen klachten gehad.

Als ik het zo lees, zijn mannen ook net mensen en vindt een ieder het dus op een andere manier fijn.

Ik lees over voorhuid over eikel trekken, een ander zegt weer niet de voorhuid over eikel heen trekken, vocht ja of nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaa schreef op 26 augustus 2015 @ 01:02:

[...]



En werkt dat? Ik lees het vaker, maar daar krijg ik infecties van (wanneer ik het gebruik als glijmiddel).



Ik lees hier ook veel nieuwe dingen, maar wel dingen waar ik vriend niet blij mee zou maken, dus doe ik het maar niet Die zou het uitgillen van de pijn als ik zijn voorhuid over zijn eikel zou trekken.Soms is een beetje pijn,heel erg fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven