Wat ik nou ontdekt heb: bzzzzzzz

16-04-2016 21:06 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Omdat hier niks te gek is durf ik het wel te posten. Ik weet, een vrouwenforum. Misschien hebben jullie er niet zo veel aan. Maar misschien ook wel, want de meesten van jullie hebben vriend en/of man. Mannen op het forum kunnen er ook hun voordeel mee doen.



Ik was met het huishouden bezig. De tweewekelijkse stofzuigronde door mijn huis. En opeens, uit het niets, had ik een gedachte. Vrouwen zuigen graag en mannen laten zich graag zuigen. Maar wat nu als je je als man door de stofzuiger zou kunnen laten zuigen. Welnu. Dat heb ik geprobeerd. Door de stofzuigerslang ging het niet. Daar kreeg ik mijn jongeheer niet in. Maar als ik de slang verwijderde ontstond er een veel grote gat. Ik heb eerst even met mijn vinger gevoeld of er niets scherps zat. Direct na de opening zit de stofzuigerzak, dus geen draaiende onderdelen die mijn jongeheer als een snijmachine een kopje kleiner zouden kunnen maken.



Ik heb de stofzuiger aangezet en ben er op mijn knieën voor gaan zitten. Ik moet toegeven, het gevoel was even wennen. Hard er in was niet fijn. Dat liep de boel bijna vast. Maar iets naar buiten gaf het juiste resultaat. Het was even zoeken naar de goede diepte. Het moest niet te diep om een trillende voorhuid te krijgen. En dat, beste mensen, was zo'n sensatie.



Vrouwen hier schrijven over de douchekop. Over de Braun Oral B. En ik, jullie Willem, kan nu schrijven over de stofzuiger. De stofzuiger die mij zonder zeuren naar heen hoogtepunt heeft gekregen.



Alleen de volgende keer doe ik een condoom om. Want nu slurpte het ding mijn kwakkie naar binnen voor ik er erg in had. Dat lijkt mij een wat onfrisse boel worden als ik dit op regelmatige basis ga doen. De buren zullen wel denken: Zo zo, die Willem is even lekker schoon in huis. Om de dag stofzuigen.



Ze moesten eens weten.
En dan kijk jij neer op mensen die naar all you can eat tenten gaan....
Alle reacties Link kopieren
Met de dag gekker???
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 16 april 2016 @ 21:09:

En dan kijk jij neer op mensen die naar all you can eat tenten gaan....Touche!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 16 april 2016 @ 21:09:

En dan kijk jij neer op mensen die naar all you can eat tenten gaan....+1
Alle reacties Link kopieren
Jaja
Als het leven je laat struikelen, maak dan een Salto!
Ik begin met lezen.. Haak af, kijk naar TO en:
Alle reacties Link kopieren
Nooit scary movie gezien zeker?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet ongevaarlijk.

De schade die door dit soort praktijken kan ontstaan heeft zelfs een echte medische benaming: denudatie.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Broedkippetje schreef op 16 april 2016 @ 21:13:

Dit is niet ongevaarlijk.

De schade die door dit soort praktijken kan ontstaan heeft zelfs een echte medische benaming: denudatie.Compenseert weer de schade in zijn hoofd.
Ik begin een klein beetje van Willem te houden
Gefeliciteerd. Wil je nu een sticker?

Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 16 april 2016 @ 21:13:

Dit is niet ongevaarlijk.

De schade die door dit soort praktijken kan ontstaan heeft zelfs een echte medische benaming: denudatie.Ik weet niet wat dat is. Maar, ik zorg er dus voor dat er niet met volle kracht gezogen wordt. Dat is, zoals ik al zei, niet een lekker gevoel. Een stukje terug is fijn. Dan flappert de voorhuid.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 16 april 2016 @ 21:16:

[...]



Ik weet niet wat dat is. Maar, ik zorg er dus voor dat er niet met volle kracht gezogen wordt. Dat is, zoals ik al zei, niet een lekker gevoel. Een stukje terug is fijn. Dan flappert de voorhuid.Ik krijg weer hoop voor je geestelijke gestel, want nu ben je gewoon ongeloofwaardig.
quote:doemijdiemaardan schreef op 16 april 2016 @ 21:15:

Ik begin een klein beetje van Willem te houden Ik ook, ik kan het wel waarderen als een man me aan het lachen maakt
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je een stofzuiger hebt met regelbare zuigkracht, kun je net doen alsof het iedere keer een andere stofzuiger is.))

De ene keer als Bunny:

Of een herfst-outfit:

En wil je een keer herenliefde, neem je Henry: Kijk toch eens naar dat ondeugende koppie.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Geil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 16 april 2016 @ 21:22:

Ik hoop dat je een stofzuiger hebt met regelbare zuigkracht, kun je net doen alsof het iedere keer een andere stofzuiger is.))

De ene keer als Bunny:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21707[/img]

Of een herfst-outfit:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21708[/img]

En wil je een keer herenliefde, neem je Henry:[img]http://asda.scene7.com/is/image/Asda/50 ... _George_rd[/img] Kijk toch eens naar dat ondeugende koppie.Waar zit hier de VIND IK LEUK knop?
quote:HelpBrand schreef op 16 april 2016 @ 21:18:

[...]





Ik ook, ik kan het wel waarderen als een man me aan het lachen maakt Ik moet om humor meestal lachen. Niet kokhalzen .
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 16 april 2016 @ 21:16:

[...]



Ik weet niet wat dat is. Maar, ik zorg er dus voor dat er niet met volle kracht gezogen wordt. Dat is, zoals ik al zei, niet een lekker gevoel. Een stukje terug is fijn. Dan flappert de voorhuid.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Lys schreef op 16 april 2016 @ 21:22:

Ik hoop dat je een stofzuiger hebt met regelbare zuigkracht, kun je net doen alsof het iedere keer een andere stofzuiger is.))

De ene keer als Bunny:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21707[/img]

Of een herfst-outfit:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21708[/img]

En wil je een keer herenliefde, neem je Henry:[img]http://asda.scene7.com/is/image/Asda/50 ... _George_rd[/img] Kijk toch eens naar dat ondeugende koppie.
quote:WaaromPorque schreef op 16 april 2016 @ 21:25:

[...]





Ik moet om humor meestal lachen. Niet kokhalzen .Misschien niet al te serieus nemen?
Alle reacties Link kopieren
Die stofzuiger komt toch wel van de Blokker, he?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven