Wat ik nou ontdekt heb: bzzzzzzz

16-04-2016 21:06 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Omdat hier niks te gek is durf ik het wel te posten. Ik weet, een vrouwenforum. Misschien hebben jullie er niet zo veel aan. Maar misschien ook wel, want de meesten van jullie hebben vriend en/of man. Mannen op het forum kunnen er ook hun voordeel mee doen.



Ik was met het huishouden bezig. De tweewekelijkse stofzuigronde door mijn huis. En opeens, uit het niets, had ik een gedachte. Vrouwen zuigen graag en mannen laten zich graag zuigen. Maar wat nu als je je als man door de stofzuiger zou kunnen laten zuigen. Welnu. Dat heb ik geprobeerd. Door de stofzuigerslang ging het niet. Daar kreeg ik mijn jongeheer niet in. Maar als ik de slang verwijderde ontstond er een veel grote gat. Ik heb eerst even met mijn vinger gevoeld of er niets scherps zat. Direct na de opening zit de stofzuigerzak, dus geen draaiende onderdelen die mijn jongeheer als een snijmachine een kopje kleiner zouden kunnen maken.



Ik heb de stofzuiger aangezet en ben er op mijn knieën voor gaan zitten. Ik moet toegeven, het gevoel was even wennen. Hard er in was niet fijn. Dat liep de boel bijna vast. Maar iets naar buiten gaf het juiste resultaat. Het was even zoeken naar de goede diepte. Het moest niet te diep om een trillende voorhuid te krijgen. En dat, beste mensen, was zo'n sensatie.



Vrouwen hier schrijven over de douchekop. Over de Braun Oral B. En ik, jullie Willem, kan nu schrijven over de stofzuiger. De stofzuiger die mij zonder zeuren naar heen hoogtepunt heeft gekregen.



Alleen de volgende keer doe ik een condoom om. Want nu slurpte het ding mijn kwakkie naar binnen voor ik er erg in had. Dat lijkt mij een wat onfrisse boel worden als ik dit op regelmatige basis ga doen. De buren zullen wel denken: Zo zo, die Willem is even lekker schoon in huis. Om de dag stofzuigen.



Ze moesten eens weten.
Alle reacties Link kopieren
Tong80 ben jij het?
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 16 april 2016 @ 21:18:

[...]





Ik ook, ik kan het wel waarderen als een man me aan het lachen maakt Hahaha ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Heb ze in het ziekenhuis voorbij zien komen ,met de stofzuiger er nog aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha



Moet jij niet werken of zo?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Websurfer1974 schreef op 16 april 2016 @ 21:30:

Tong80 ben jij het?Gaat het goed met je..?
Gebruik dan een Hetty, met haar onschuldige oogjes.





Maar deze doerakjes moeten vast ook wel makkelijk passen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 16 april 2016 @ 21:22:

Ik hoop dat je een stofzuiger hebt met regelbare zuigkracht, kun je net doen alsof het iedere keer een andere stofzuiger is.))

De ene keer als Bunny:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21707[/img]

Of een herfst-outfit:[img]http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm ... 1962/21708[/img]

En wil je een keer herenliefde, neem je Henry:[img]http://asda.scene7.com/is/image/Asda/50 ... _George_rd[/img] Kijk toch eens naar dat ondeugende koppie.
Alle reacties Link kopieren
Zal het mijn vriend eens aanraden. Bedankt voor de tip.
Bedankt Willem, dit had ik net even nodig
Alle reacties Link kopieren
Zucht het was toch wel eeen stofzuiger van de Action he?

Is de all you can eat je naar het hoofd gestegen
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
een zakloze en dan zonder condoom!
Alle reacties Link kopieren
Nu kan ik nooit meer mijn Hetty gebruiken zonder aan Willem te denken
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 16 april 2016 @ 21:18:

[...]





Ik ook, ik kan het wel waarderen als een man me aan het lachen maakt Ik ook ?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Een flapperende voorhuid
Alle reacties Link kopieren


dat moet er dan toch geweldig uitzien
Alle reacties Link kopieren
Nou Willen als jij uit 1959 komt loop je wel heel erg achter. Jaren terug in de jaren 80 ergens stond het al bij 'Maria weet raad' op teletext, het getal weet ik niet meer maar goed. Daar werd het al niet aangeraden om te doen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Kristos schreef op 16 april 2016 @ 22:00:

Nu kan ik nooit meer mijn Hetty gebruiken zonder aan Willem te denken Lievvvv
Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb ook zo'n onschuldige roze Hetty
Alle reacties Link kopieren
Combinatie TO en OP wellicht... maar ik moest ineens hieraan denken:



https://www.youtube.com/watch?v=OL1lGgpVgys
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 16 april 2016 @ 22:14:

Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb ook zo'n onschuldige roze Hetty Geil. Nou moet je ook al aan mijn harde plasser denken.
Alle reacties Link kopieren
Zon krachtige industriestofzuiger voor de afwisseling of steek hem een keer door het rooster in het zwebad voor stevige zuigkracht en dan is je leuter ook meteen weer schoon. Heb je er ook eens aan gedacht om de slang eens in je achterste te steken voor een anale schoonmaakbeurt?

(Pfff ik moet eens van die Lidl wijn afblijven )
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Willem, je blijft dit toch wel voorzichtig doen hè? Denk door de guitige oogjes van Henry of Hetty niet dat het wel een standje harder kan! Voor je het weet ben je een willemien!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe Willem er uitziet? Daar ben ik best nieuwsgierig naar.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
All you can suck: Hetty voor, Henry achter en de Dyson in de mond, wat zal ome Willem genieten zeg van zijn nieuwe fetish.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 16 april 2016 @ 22:29:

Weet iemand hoe Willem er uitziet? Daar ben ik best nieuwsgierig naar.Keine ahnung, ik wil het ook niet weten ook!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven