wat ik zijn vrouw zou willen zeggen...

26-10-2014 00:33 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic om los te gaan!

Even niet sociaal wenselijk zijn...we hoeven hier ook niet 'lief' te zijn. Dit topic is een kans om vanuit je tenen te kunnen schreeuwen naar de vrouw wiens man je geneukt hebt, door wiens man je versierd bent (al dan niet geslaagd)...wat wil je haar zeggen?
'Sorry?'
Wat heeft zij er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou degene die opent begint....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat ze je leest hier?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo? Ik vind vrouwen die andermans man neuken nogal kansloos
.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Wat kan zij eraan doen dat jij haar man neukt? Of doet ze wat anders fout? Had ze minder thuis moeten zijn, vaker het bed moeten verschonen, zorgen dat de koelkast vol is voor jullie?
Alle reacties Link kopieren
Durf ik nu nog te reageren???
Alle reacties Link kopieren
Ehm, dank je wel?



Ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me ook aan mannen die vrouwen versieren terwijl ze een vrouw hebben.

Toevallig eergister nog... Ooit iets gehad met iemand, die achteraf getrouwd bleek te zijn en 2 kinderen te hebben. Tegen mij had hij gezegd ik ben gescheiden blabla.. Nou ja dat kon dacht ik. Na een half jaar kwam ik erachter dat hij getrouwd was

Goed, contact verbroken uiteraard want geen tijd voor dat. Krijg ik deze week een bericht 'denk je nog wel eens aan me'



Uhhhhhhh , nee?!

Wat denken mannen nou.. En dat soort vrouwen.

Wat een gigantische afknapper zulk gedrag.
.
Alle reacties Link kopieren
Stakker
Alle reacties Link kopieren
Ja reageer dan.. Wat bedoel je precies? Wat wil je kwijt?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar willen zeggen dat haar man ook bij mij snurkt en de wcbril omhoog laat staan. Richt em ns af
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:41:

Durf ik nu nog te reageren???
anoniem_178188 wijzigde dit bericht op 26-10-2014 00:45
Reden: Overbodig
% gewijzigd
Sorry. En ga in godsnaam op zoek naar een betrouwbaarder exemplaar. Ik hoop oprecht dat ze doorheeft dat hij haar al minstens een jaar of 8 bedriegt van de 10 jaar die ze samen zijn, en dat ze ervoor kiest dat zo te laten, in plaats van dat ze, zoals ik vermoed, geen idee heeft. En dat is eeuwig zonde, want voor zover ik kan inschatten zonder haar direct te kennen is ze een knappe, intelligente, leuke vrouw. En ze kan wel beter krijgen.





Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Man, man, man.. Wat voor vreemde topics worden er toch geopend vanavond..
Alle reacties Link kopieren
Maar uiteindelijk ben jij de sukkel hier he?!

Jjj slaapt alleen en hij slaapt naast haar.

Hij ontbijt met haar, heeft een leven met haar en jou heeft die alleen voor de neuk.



Dus wie is hier nou de idioot ?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:fata, 18 seconden geleden

Ik zou haar willen zeggen dat haar man ook bij mij snurkt en de wcbril omhoog laat staan. Richt em ns af

Tja...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:fata schreef op 26 oktober 2014 @ 00:43:

Ik zou haar willen zeggen dat haar man ook bij mij snurkt en de wcbril omhoog laat staan.



Ja hoor, dat is mijn Jan.

Altijd herkenbaar en zichzelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!
Alle reacties Link kopieren
quote:straaltjezon schreef op 26 oktober 2014 @ 00:45:

Man, man, man.. Wat voor vreemde topics worden er toch geopend vanavond..

Het zou wel eens een fokavond kunnen zijn.

Ik zal eens gaan zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fata, 13 seconden geleden

Affaire gehad met getrouwde kerel. I know is niet oké. Maar heb 4 jaar lang chanel 5 stiekem over hem en zn spullen gesproeid, hem voorzien van bijt- en zuigzoenen. Oorbellen per ongeluk verloren in haar auto...let ns op, domme gans!

Wie is er nou de domme gans?
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven