Wat is dit nou voor een orgasme?

17-03-2014 22:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is best raar om te zeggen, maar eigenlijk weet ik niet of ik ooit een orgasme heb gehad. Omdat ik dat niet zeker weet, is mijn conclusie dat ik dat inderdaad niet heb gehad. Want hoe kan een orgasme nou ongemerkt aan je voorbij gaan?



Wat ik in bed meemaak lijkt wel een mini-orgasme. Op een gegeven moment word ik heel erg nat (geen squirten, er spuit niks uit) en ik voel mijn vagina samentrekken. Dit duurt ongeveer een halve minuut. Op dat moment is mijn clitoris te gevoelig om er nog aan te (laten) zitten. Naar mijn idee klinken deze kenmerken als een orgasme. Maar ik voel helemaal geen ontlading, ook niet het gevoel dat ik even weg ben, of het ‘ik ben in de hemel’ gevoel. Ik heb ook niet het idee dat ik mezelf verlies.



Is het zo dat orgasmes in gradaties voorkomen, en zo ja, wat kan ik dan doen om echt goed klaar te komen. Als ik masturbeer is een mini-orgasme ook het enige dat ik kan bereiken, gewoon omdat het te gevoelig is om door te gaan.



Kan het zijn omdat er te snel naar een hoogtepunt wordt toegewerkt, en dat de ‘ontlading’ daardoor minimaal/nihiel is? Want mini-orgasmes kan ik binnen een paar minuten bereiken.



Ooit heb ik een vrouw horen zeggen dat ze als meisje altijd dacht dat dat lekkere gevoel vlak voor je orgasme hét orgasme al was. Vandaar ook dat ik denk: stop ik nou vlak voor dat ik klaarkom? Maar hoe ga je in vredesnaam door als het daar de clitoris te gevoelig is geworden? Ik duw mijn vriend ook weg als hij me blijft likken na mijn hoogtepuntje. Dat is gewoon too much.



Wie weet heeft iemand een gouden tip
Alle reacties Link kopieren
Iedereen waarmee ik het bed heb gedeelt heb ik laten spuiten (squirte) en degene die dat nooit hadden ervaren die vonden dat het meest geweldige klaarkomen dat ze ooit mee hadden gemaakt.
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
En is dat een antwoord op de vraag van TO?
Alle reacties Link kopieren
Grote knul hoor horecaboy. Nu weer zoet verder dromen hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het orgasme boek van Goedele, daar staan veel tips in waar je misschien iets aan kunt hebben.



Misschien helpt het om iets tussen je vingers en je clit te houden? Een stukje van je schaamlip bijvoorbeeld. En natte vingers, dat kan ook helpen bij overgevoeligheid.

Ik kan ook niet komen van de tong van mijn man, dan wordt het ook veel te gevoelig. Ik dacht altijd dat ik de enige vrouw was die daar last van had...
Alle reacties Link kopieren
himalaya, het spijt me zeer maar geen droom ;)
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:horecaboy schreef op maandag 17 maart 2014 22:52 Iedereen waarmee ik het bed heb gedeelt heb ik laten spuiten (squirte) en degene die dat nooit hadden ervaren die vonden dat het meest geweldige klaarkomen dat ze ooit mee hadden gemaakt.HAHAHAHAHAHA
Alle reacties Link kopieren
lach erom, jaloers?
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Even een dat regelen dus met horecaboy, dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Squirten vind ik juist niet de lekkerste manier van klaarkomen!

Het is vaak de man die het geil vindt, maar het heeft niet mijn voorkeur....
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
heb wel met allen van hen een relatie gehad, misschien omdat het niet alleen lustige seks was?



Het was wel altijd zo dat als ze eenmaal gespoten had(den), 1 of meerdere keren, dat ze dan wel doodop waren.

Oftewel squirte neemt wel veel energie in van de vrouw zover ik dat ervaren heb
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar lustige seks
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
wat is jouw favo orgasme?
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Ik herken dat wel. Vroeger dacht ik ook altijd dat dat het echte orgasme was, maar nu weet ik dat het nóg lekkerder kan. Bij mij helpt het het als ik m'n clitoris niet meer rechtstreeks aanraak, maar er indirect druk op uitoefen. Aanraken wordt inderdaad te gevoelig op een gegeven moment.
Horecaboy, kun je niet even iets anders gaan doen of zo? Je post alleen maar offtopic berichten waar niemand op zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_197328 wijzigde dit bericht op 17-03-2014 23:42
Reden: Opgevraagd
% gewijzigd
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:horecaboy schreef op 17 maart 2014 @ 22:52:

Iedereen waarmee ik het bed heb gedeelt heb ik laten spuiten (squirte) en degene die dat nooit hadden ervaren die vonden dat het meest geweldige klaarkomen dat ze ooit mee hadden gemaakt.Hij bedoelt dat ie mee-eters uitknijpt en dat hij denkt dat geweldig wordt gevonden.
The slower the 4play the more u want it
Alle reacties Link kopieren
quote:1066slowstel schreef op 17 maart 2014 @ 23:38:

[...]





Hij bedoelt dat ie mee-eters uitknijpt en dat hij denkt dat geweldig wordt gevonden.









Doe wat je niet laten kunt met je gedachten, ik weet beter
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
N.v.t.
quote:eleutheria schreef op 17 maart 2014 @ 22:39:

Kan het zijn omdat er te snel naar een hoogtepunt wordt toegewerkt, en dat de ‘ontlading’ daardoor minimaal/nihiel is? Want mini-orgasmes kan ik binnen een paar minuten bereiken.



Als je het heel lang uitstelt dan wordt het wel wat heftiger. Maar wat jij hebt klinkt toch wel als een orgasme. Jammer dat je het niet wat heftiger voelt.

Heb je wel eens geprobeerd "het gebied uit te breiden", zodat je hele lichaam betrokken wordt bij het orgasme? Het klinkt nu alsof het zich alleen in je schaamstreek afspeelt.
Alle reacties Link kopieren
*
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
--
Als mijn bekkenbodem slecht getraind is (rondom m'n zwangerschappen) ervaar ik ook een veel minder intens en oppervlakkig orgasme. In periodes dat ik wel m'n bekkenbodem goed in conditie heb kom ik veel heftiger (langer en ik voel het dieper) klaar. Misschien het proberen waard?
Alle reacties Link kopieren
quote:horecaboy schreef op maandag 17 maart 2014 22:52 Iedereen waarmee ik het bed heb gedeelt heb ik laten spuiten (squirte) en degene die dat nooit hadden ervaren die vonden dat het meest geweldige klaarkomen dat ze ooit mee hadden gemaakt.Ga huiswerk maken
Alle reacties Link kopieren
Allereert voor To ; het klinkt toch echt wel als een orgasme.

Jammer indd dat je het zo weinig intens ervaart.

Misschien moet je eerst meer ontspannen zijn.

Bv een massage waar niks word over geslagen en je zou ook kunnen proberen het wat uit te stellen.

Zeg maar dat je partner steeds stopt en daarna weer verder gaat plagend dus.



Voor horecaboy; ik kan beide vind beide lekker, maar clitoraal is veel heftiger.



Las ook van enkelen dat ze niet direct contact kunnen hebben op de clitoris of gelikt willen worden daar omdat het te gevoelig is.

Dat heb ik ook, wat ik persoonlijk best jammer vind. Lijkt me geweldig om klaar te komen van Een tong.

En dat heeft niks te maken met de lik kwaliteiten van de man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven