Wat is jouw fantasie?

10-07-2015 13:54 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



vanmorgen heb ik vraag gesteld over een fantasie van mij (de liefde bedrijven met een vrouw) en ik vroeg mij af; wat is jullie fantasie op seksueel gebied?

Ik snap best dat niet iedereen zoiets op gaat schrijven. Dus ik begin gewoon met mezelf en dan komt er misschien wel iemand met zijn of haar stoute droom.



Mijn fantasie is dus de laatste tijd om seks te hebben met een andere vrouw, terwijl ik toch al een tijdje met mijn vriend ben. Maar het idee om zo'n zacht lichaam te voelen, te spelen met de binnenkant van haar dijen en urenlange orale bevrediging maakt mij ontzettend "behoeftig".

En niet lang geleden had ik de droom dat ik in een overvolle tram ineens een hand van een volledig onbekend persoon onder mijn rokje voelde. Die tergend traag richting mijn kruis ging en uiteindelijk met zijn of haar vinger naar binnen ging. Het moment dat ik wakker werd heb ik mijn vriend besprongen, zo opwindend vond ik dat idee.



En jullie?



Liefs!
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Urenlange orale bevrediging? Lijkt me voor zowel de gever als de ontvanger niet te doen, ongeacht het geslacht....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 10 juli 2015 @ 13:56:

Urenlange orale bevrediging? Lijkt me voor zowel de gever als de ontvanger niet te doen, ongeacht het geslacht....Met tussenpozen en heel veel water drinken lukt dat best hoor! Maar; bij wijze van spreken bedoelde ik dat. :-)
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 10 juli 2015 @ 13:56:

Urenlange orale bevrediging? Lijkt me voor zowel de gever als de ontvanger niet te doen, ongeacht het geslacht....

Fantasie, Garcia, fantasie. Dan kan alles.

Ik ga die van mij niet vertellen want die is best "anders" zeg maar. 😜
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
@ hmd1988, leuk topic haha.



Zelf fantaseer ik de laatste maanden inderdaad ook over een vrouw.

Nooit ervaring mee gehad, misschien maakt dat het extra ''spannend''.

Zou mezelf niet als bi bestempelen omdat ik niet op vrouwen val. Het is puur op dit gebied.



Heb op het moment wel gewoon een vriend.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb er nog een.



BDSM.. maar dan op ze soft dat dan wel weer met een man!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 10 juli 2015 @ 14:27:

[...]



Fantasie, Garcia, fantasie. Dan kan alles.

Ik ga die van mij niet vertellen want die is best "anders" zeg maar. 😜Juist dán wil ik hem graag lezen! :-)
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn fantasien is twee weken geleden na een bootbocht en een lange rit in de auto op een broeierig hete hotelkamer uitgekomen, gewoon met mijn eigen partner. Vol overgave werd ik verleid en ik heb me er zonder remmingen aan over gegeven; heerlijk.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 10 juli 2015 @ 15:00:

Een van mijn fantasien is twee weken geleden na een bootbocht en een lange rit in de auto op een broeierig hete hotelkamer uitgekomen, gewoon met mijn eigen partner. Vol overgave werd ik verleid en ik heb me er zonder remmingen aan over gegeven; heerlijk.Wat moet jij gelukkig zijn, met zo'n man! Heerlijk!
niet geschoten is altijd mis
Jep, ook vrouwfantasie hier. Ik ben dol op borsten, altijd al geweest. Grote borsten welteverstaan, cup C-D ofzo. Wel natuurlijk een niet huge, maar de borsten mogen lekker aanwezig zijn. Maar ja, ik ben samen met mijn lieve vriend, en de fantasie mag lekker fantasie blijven. Zelfs toen ik vrijgezel was, heb ik er nooit 'werk' van gemaakt, maar het idéé...heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja ook vrouwenfantasie, maar ook nooit werk van gemaakt. Sterker nog, toen ik een soort van girl crush had, en het leek wat meer te kunnen worden (was single), ben ik toch ervoor weggelopen. Blijft bij een fantasie dus.



Verder idd ook softe BSDM dingen, als vastbinden enzo
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 10 juli 2015 @ 14:27:

[...]



Fantasie, Garcia, fantasie. Dan kan alles.





"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Een jong meisje dat als "leerling" bij een echtpaar in de leer gaat op seksgebied. Ze moet gehoorzaam zijn zodat ze geen nee mag zeggen als ze iets te spannend vindt.

Soms stribbelt ze een beetje tegen, maar uiteindelijk vindt ze bijna alles heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 10 juli 2015 @ 15:00:

Een van mijn fantasien is twee weken geleden na een bootbocht en een lange rit in de auto op een broeierig hete hotelkamer uitgekomen, gewoon met mijn eigen partner. Vol overgave werd ik verleid en ik heb me er zonder remmingen aan over gegeven; heerlijk.Details zou leuk zijn. Je vertelt niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer ook vaak over seks waarbij je betrapt kan worden. Dingen die eigenlijk niet kunnen. Dat maakt het voor mij ontzettend spannend.

Of bijvoorbeeld na een feestje de boel meehelpen opruimen en daarna een "afzakkertje" met die ene leuke kennis.

In deze fantasie is die kennis een vrouw, overigens.
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:hmd1988 schreef op 10 juli 2015 @ 14:42:

[...]





Juist dán wil ik hem graag lezen! :-)

Meestal zijn de vrouwen die dit op dit forum graag lezen geen vrouwen :-)

Uitzonderingen daargelaten
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op een smeuig verhaal van Kerol :-)))
De vrouwfantasie heb ik al in praktijk gebracht de afgelopen 2 jaar

Dat is een blijvertje.



En verder: hoe meer zielen hoe meer vreugd een trio of kwartet met enkel vrouwen lijkt me nog wel eens een leuke. Of een mmv trio, ook nog nooit gedaan, lijkt me leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 10 juli 2015 @ 16:09:

De vrouwfantasie heb ik al in praktijk gebracht de afgelopen 2 jaar

Dat is een blijvertje.



En verder: hoe meer zielen hoe meer vreugd een trio of kwartet met enkel vrouwen lijkt me nog wel eens een leuke. Of een mmv trio, ook nog nooit gedaan, lijkt me leuk.Is het ook....
Alle reacties Link kopieren
Als jullie een vrouwfantasie hebben waarom dan niet een trio met je partner erbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:mabelle schreef op 10 juli 2015 @ 16:31:

Als jullie een vrouwfantasie hebben waarom dan niet een trio met je partner erbij?Omdat niet elke fantasie waarheid hoeft te worden?
...
quote:mabelle schreef op 10 juli 2015 @ 16:31:

Als jullie een vrouwfantasie hebben waarom dan niet een trio met je partner erbij?En omdat dat volslagen anders is?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er nog wel enkele.



In de auto of op een plek waar je betrapt zou kunnen worden.

Mijn vrouw een op afstand bedienbaar speeltje laten dragen. Dan de stad ingaan of ergens eten.

Vast gebonden worden op bed. Mijn vrouw kan dan alles met me doen of met haarzelf.



Dat zijn nog wel fantasieën welke ik uit zou willen proberen.



Trio heb ik al eens gedaan met twee vrouwen. Ik vond het best druk in bed.
Alle reacties Link kopieren
@KoningMichiel: klopt en ga ik ook niet doen. Zoek maar een ander om je op te g****n
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 10 juli 2015 @ 17:14:

@KoningMichiel: klopt en ga ik ook niet doen. Zoek maar een ander om je op te g****n



Precies,



er zijn verhalensites genoeg op het internet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven