Wat maakt dat een man een erectie krijgt?

13-03-2017 07:40 239 berichten
Ik vroeg me af wat maakt dat een man een erectie krijgt.

Komt dat bijvoorbeeld doordat hij een mooie vrouw ziet, of moet de vrouw persee wat bloot laten zien waardoor hij aan sex denkt?
Alle reacties Link kopieren
Wij denken heel de dag aan seks. Of het voor een erectie zorgt hangt van verschillende zaken af.
Een blote rechterpink. Dat doet 't 'm.
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 07:47:

Een blote rechterpink. Dat doet 't 'm.Bij mij maakt het niet uit of het m'n linker- of rechterpink is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 07:47:

Een blote rechterpink. Dat doet 't 'm.

Heb ik dan zin gekke man?

De mijne is echt gevallen op mijn blote rechter kleine teen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een erectie kan ook spontaan ontstaan. Dit komt doordat hij aangestuurd wordt door een deel van het zenuwstelsel dat niet onder bewuste controle staat, het zogeheten autonome zenuwstelsel. Dit stelsel regelt ook je hartslag en bloeddruk. Een ochtenderectie is een voorbeeld van een spontane erectie.
Alle reacties Link kopieren
belangrijker is waarom een man een spontane slappe krijgt bij het zien van je rechterpink
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat voor iedere man anders is en ook welk cultuur hij heeft en waar hij woont.



Als je in het Midden-Oosten (bijvoorbeeld Iran) je hoofd niet bedekt hebt waardoor de mannen dan het haar van de vrouw zien, kunnen ze al een erectie krijgen.



Of als je een iets te korte rok aan hebt, waardoor je enkels zichtbaar zijn, kunnen mannen in die landen al opgewonden raken.
Alle reacties Link kopieren
Een man hoeft niet eens iets te zien om een erectie te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 13 maart 2017 @ 08:13:

Een man hoeft niet eens iets te zien om een erectie te krijgen.Precies. Jullie zouden verbaasd zijn hoe vaak een erectie spontaan ontstaat zonder aanwijsbare reden. Wordt wel minder naar mate je ouder wordt als man. Maar de gemiddelde 20 jarige loopt bijna de halve dag met een erectie
quote:Rzm schreef op 13 maart 2017 @ 08:09:

Ik denk dat dat voor iedere man anders is en ook welk cultuur hij heeft en waar hij woont.



Als je in het Midden-Oosten (bijvoorbeeld Iran) je hoofd niet bedekt hebt waardoor de mannen dan het haar van de vrouw zien, kunnen ze al een erectie krijgen.



Of als je een iets te korte rok aan hebt, waardoor je enkels zichtbaar zijn, kunnen mannen in die landen al opgewonden raken.



Dat willen ze je idd laten geloven.

En dan nog, wat is er erg aan een erectie?
quote:Summerdance schreef op 13 maart 2017 @ 07:56:

[...]



Heb ik dan zin gekke man?

De mijne is echt gevallen op mijn blote rechter kleine teenIk denk dat hij in therapie moet. Is niet normaal hoor!
quote:Rzm schreef op 13 maart 2017 @ 08:09:

Ik denk dat dat voor iedere man anders is en ook welk cultuur hij heeft en waar hij woont.



Als je in het Midden-Oosten (bijvoorbeeld Iran) je hoofd niet bedekt hebt waardoor de mannen dan het haar van de vrouw zien, kunnen ze al een erectie krijgen.



Of als je een iets te korte rok aan hebt, waardoor je enkels zichtbaar zijn, kunnen mannen in die landen al opgewonden raken.Er is altijd wel iemand die zelfs een erectie een simplistisch-racistische lading mee kan geven
quote:shifty schreef op 13 maart 2017 @ 09:13:

[...]



Er is altijd wel iemand die zelfs een erectie een simplistisch-racistische lading mee kan geven
quote:Elfje112 schreef op 13 maart 2017 @ 07:57:

Een erectie kan ook spontaan ontstaan. Dit komt doordat hij aangestuurd wordt door een deel van het zenuwstelsel dat niet onder bewuste controle staat, het zogeheten autonome zenuwstelsel. Dit stelsel regelt ook je hartslag en bloeddruk. Een ochtenderectie is een voorbeeld van een spontane erectie.Een ochtenderectie is om te voorkomen dat je het bed uit valt.
quote:ThunderassMan schreef op 13 maart 2017 @ 09:17:

[...]





Een ochtenderectie is om te voorkomen dat je het bed uit valt. Ah, ok! Dat is wel handig. Jammer dat ik een vrouw ben, die handigheid is ons niet gegund.
quote:Elfje112 schreef op 13 maart 2017 @ 09:21:

[...]



Ah, ok! Dat is wel handig. Jammer dat ik een vrouw ben, die handigheid is ons niet gegund.Daarom kruipen wij mannen zo graag bij jullie in bed zodat we jullie, met behulp van onze erectie, kunnen behoeden voor allerlei onheil
Alle reacties Link kopieren
Ja, die ochtenderectie heeft heel veel toepassingsmogelijkheden. Ben er ook altijd erg blij mee. Als wij jullie vrouwen al niet meer redden, wie dan wel?
Wees meester en vormgever van jezelf
Als ik 's ochtend uit bed dreig te vallen, grijp ik me vast aan de erectie van mijn man. Zo heb ik al heel wat leed kunnen besparen.

Hoe moet dat met vrouwen zonder man vraag ik me af? Hekje aan de rand van het bed?
Ah, ik dacht al aan de titel te zien, dit is vast een topic van Cynthiao!



Biologisch gezien krijgt een man een erectie om een vrouw te bevruchten, en bij alle signalen die daarop kunnen wijzen. Echt, danwel bedacht. En bovendien nog af en toe om te oefenen en om het systeem even door te smeren (meestal wel een paar keer per nacht, zomaar overdag, vaak tijdens de puberteit, bij een geile gedachte of tijdens geile gebeurtenissen).
quote:honingbijtje schreef op 13 maart 2017 @ 09:59:

Ah, ik dacht al aan de titel te zien, dit is vast een topic van Cynthiao!



Biologisch gezien krijgt een man een erectie om een vrouw te bevruchten, en bij alle signalen die daarop kunnen wijzen. Echt, danwel bedacht. En bovendien nog af en toe om te oefenen en om het systeem even door te smeren (meestal wel een paar keer per nacht, zomaar overdag, vaak tijdens de puberteit, bij een geile gedachte of tijdens geile gebeurtenissen).En daarna dacht je 'kom laat ik er serieus op in gaan' ?
Alle reacties Link kopieren
Door al die erectie geklets wil ik er weleens weer een zien..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 13 maart 2017 @ 10:11:

Door al die erectie geklets wil ik er weleens weer een zien..Zo lang geleden dan? Zo moeilijk is dat toch niet?
Wees meester en vormgever van jezelf
@Mamsvan:

Met je bus open, dapper.
quote:Valdemar_II schreef op 13 maart 2017 @ 10:45:

@Mamsvan:

Met je bus open, dapper.Nou! Dick-pic alert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven