Wat moet ik doen?

11-04-2015 20:19 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een jongen van 23 en ik heb een relatie van 4 jaar achter de rug.

In het begin genoot ik van de vrijheid maar toch na 8 maanden weer een mooie en lieve vriendin gevonden. Ze is wel een aantal jaartjes jonger maar daar merken we beide niks van.

Nu zijn we 4 maandjes bij elkaar en kunnen het samen heel erg goed vinden. Ik merk zelfs dat ze stapel verliefd op mij is en dat laat ze ook merken. Echter zit ik zelf met een probleem dat ze te weinig zin heeft in seks .Dit is al vanaf de eerste maand. Het zit namelijk zo : Met mijn oude vriendin was ik gewend dat ik vaak aangevallen werd en het niet echt gek was als we meer dan 10x per week seks zou hebben. Bij mijn nieuwe vriendin komt dit met geluk uit op 2x en dan is het meestal alleen voorspel. Ze geeft hierbij ook aan dat het vaak pijn doet of geen zin heeft.



Nou vind ik haar echt helemaal super en ziet ze er ook nog is fantastisch uit waardoor ik vaak al verleid word door haar alleen te zien. Echter is dit juist het grote nadeel ik krijg hierdoor altijd zoveel zin dat dit het enige is waar ik aan zit te denken. Ik dwing haar dan ook nooit om wat te doen maar het doel blijft wel de hele dag in mijn hoofd. Als we dan ook gaan slapen voel ik me altijd teleurgesteld waar zij natuurlijk niks aan kan doen wat ze heeft geen zin.



Soms is het zo erg dat ik haar in mijn slaap aanraak op intieme delen. Ze geeft aan dit in geen enkele zin erg te vinden en soms ook wel fijn vind. Ik vind het zelf een beetje eng omdat ik het zelf niet tot nauwelijks doorheb dat ik dit doe.



Conclusie is dat eigenlijk alles in de relatie goed gaat behalve de seks en hierdoor raak ik erg gefrustreerd en ben ik bang dat op een gegeven moment ik er klaar mee ben terwijl ik dat helemaal niet wil. Wat moet ik hiermee en hoe zou ik dit eventueel kunnen oplossen? Ik heb al geprobeerd om het te ondermijnden maar dat werkt alleen maar tegen.
Alle reacties Link kopieren
En hoe ondermijndt je dat dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn man raakt me snachts ook elke keer aan, niks mis mee hoor. Juist lief.

praat er toch maar over met haar en vertel haar wat je dwars zit. 10 keer per week met je ex is wel wat veel, en 2x weer wat weinig. zoek een tussen oplossing.
En ja; ik weet dat je geen sex meer hebt met je ex😕 stond er een beetje raar..
Misschien uitzoeken wat zij wel leuk vind. Misschien niet penetratie maar andere oplossingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook al vaker aangegeven en ze geeft ook aan dat ze het jammer vindt dat ze geen zin heeft.

Maar ik wil ook niet forceren dat ze het alleen voor mij gaat doen.



@blijfgewoonbianca

Eerst dacht ik misschien helpt het als ik mezelf aftrek voordat we samen zijn of gewoon totaal niet op haar focus. Maar dit werkt niet.



Ik merk ook dat ik soms laat zien dat ik het jammer vind.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ze slaapt, blijf je gewoon met je poten van haar af, als je geen verkrachter wilt worden. Even cru gezegd. Er was hier nml eens een topic van een meid wiens vriend haar neukte tijdens haar "slaap" (ze deed alsof ze sliep), hopelijk wil je die kant niet op.

Verder, als jullie op seksgebied geen match zijn, is het misschien goed om te overdenken of deze relatie wel kans van slagen heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hoe veel jonger is zij?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:ciambella schreef op 11 april 2015 @ 20:48:

Wanneer ze slaapt, blijf je gewoon met je poten van haar af, als je geen verkrachter wilt worden. Even cru gezegd. Er was hier nml eens een topic van een meid wiens vriend haar neukte tijdens haar "slaap" (ze deed alsof ze sliep), hopelijk wil je die kant niet op.

Verder, als jullie op seksgebied geen match zijn, is het misschien goed om te overdenken of deze relatie wel kans van slagen heeft?Dat is wel een beetje kort door de bocht he... liefdevolle aanrakingen lopen niet gelijk uit op een verkrachting. Dan lig ik al 15 jaar in een gevarenzone..
Alle reacties Link kopieren
@ciambella Ik doe het niet bewust beetje een harde belediging van u. Tevens geeft ze aan er geen last van te hebben ik heb ook al een beetje verder erop gezocht en kom uit op sexommia. Maar ik val haar niet aan of iets ze geeft aan dat ik het vredig doe.... Ze komt ook maar al te graag weer slapen.



@viva-amber: Ze is bijna 19 tevens zie ik er niet uit als 23 maar als 18.
Je schrijft dat ze zegt dat het pijn doet. Is ze daarvoor al eens naar de dokter geweest?

Misschien dat ze het vaker zou willen als het geen pijn meer doet, want seks met pijn is echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
@Wollstonecraft2

Klopt inderdaad ze geeft aan dat het komt omdat ik "Grootgeschapen" ben?

20~21cm heb ik zelf opgemeten. Maar daarvoor gooien we vaak een beetje glijmiddel erbij en dan gaat het wel goed geeft ze aan. Ik heb ook gevraagd of het daadwerkelijk daar aan lag. Maar het was meer dat ze gewoon geen zin had en liever wilt knuffelen of tv kijken.
Tja, het klinkt alsof jullie behoeftes erg uit elkaar liggen. Lastig is dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jelle00 schreef op 11 april 2015 @ 21:04:

@ciambella Ik doe het niet bewust beetje een harde belediging van u. Tevens geeft ze aan er geen last van te hebben ik heb ook al een beetje verder erop gezocht en kom uit op sexommia. Maar ik val haar niet aan of iets ze geeft aan dat ik het vredig doe.... Ze komt ook maar al te graag weer slapen.



@viva-amber: Ze is bijna 19 tevens zie ik er niet uit als 23 maar als 18.



Dat was inderdaad een beetje hard, niet bedoelt als een belediging, sorry daarvoor. Wat ik bedoel is, wees voorzichtig met haar. Als het niet bewust is wat je doet, probeer je er dan bewust van te worden. Dat zij er niets kwaads over zegt en weer bij je komt slapen, hoeft niet te betekenen dat ze het echt oke vindt.

Ze is pas 19 jaar, misschien ben je haar eerste? Misschien vind ze het niet lekker wat je doet? En is te verlegen om je dat eerlijk te vertellen?

Heb je haar al gevraagd wat ze graag zou willen, hoe ze verwend zou willen worden? Neem je de tijd voor haar? Massage, knuffelen, zoenen, complimentjes geven?

In principe is glijmiddel ook niet nodig. Glijmiddel nodig hebben, kan betekenen dat zij nog niet nat genoeg is, er nog niet klaar voor is. Dat kan het ook pijnlijk maken. Neem je ruim de tijd voor het voorspel. Probeer even met je mee te denken.
Alle reacties Link kopieren
Sorry of dit word de rest van je relatie een punt van discussie en of ergenis .

Of je legt je er bij neer... En tja red je dat je sexuele gevoelens min of meer verminderen of uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft2 schreef op 11 april 2015 @ 21:18:

Tja, het klinkt alsof jullie behoeftes erg uit elkaar liggen. Lastig is dat.Dat kan ook nog inderdaad. Als dat zo is, dan zijn jullie op seksueel gebied geen match. De vraag aan jou of dit is wat je wilt op langere termijn?
Alle reacties Link kopieren
Zit ze misschien aan bepaalde medicijnen, of een bepaalde anticonceptiepil? Heb wel eens gehoord dat je libido daar ook behoorlijk van omlaag kan gaan..
Alle reacties Link kopieren
@Wollstonecraft2

Ik zit er inderdaad erg mee. Ik vind het ook fijn als we bij elkaar zijn alleen ik word voor mijn gevoel veel te snel opgewonden. En als dat zo is kom ik er niet vanaf. Graag knuffel en kroel ik lekker maar zelfs dat versterkt het. Nog bedankt voor het meedenken.
Tja...



Als haar libido heel laag is, dan is dat gewoon zo. Daar doe je niks aan. Het lijkt me heel frustrerend voor jou, ik begrijp dat je graag meer seks heb, maar ik denk echt dat dit niet verandert. Genoeg over te lezen hier op het forum.



Ik heb het bij mezelf ook meegemaakt dat ik geen zin meer had in seks met een partner, maar dat had niets met libido te maken. Ik vond hem niet aantrekkelijk meer, daarom had ik geen zin in seks meer met hem.



Een van deze twee zal het zijn dus. Vindt ze je wel aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
@ChineseCrested



Had ik inderdaad ook al aangegeven maar ze denkt dat dat een fabeltje is. Verder heeft ze geen medicijnen. Alle vlakken loopt het gewoon lekker alleen ik mis gewoon dat intieme puntje waardoor ik ga twijfelen :(
Alle reacties Link kopieren
@_lupine_

Zo ver ik weet is ze helemaal gek op mij ze geeft ook vaak aan dat ze gewoon tranen van blijdschap heeft.

Ze kan ook moeilijk van me afblijven en wilt heel veel aandacht. Dit geef ik haar natuurlijk ook maar het zal nooit ( als het aan haar ligt) verder gaan dan knuffelen/zoenen. Tenzij ze zin heeft.



Ik zal het nog wel aankijken. Maar ik begin mezelf gewoon een beetje eng te vinden hierdoor. Waarom ben ik zo gefocussed erop?
quote:ciambella schreef op 11 april 2015 @ 21:20:

[...]





Dat was inderdaad een beetje hard, niet bedoelt als een belediging, sorry daarvoor. Wat ik bedoel is, wees voorzichtig met haar. Als het niet bewust is wat je doet, probeer je er dan bewust van te worden. Dat zij er niets kwaads over zegt en weer bij je komt slapen, hoeft niet te betekenen dat ze het echt oke vindt.

Ze is pas 19 jaar, misschien ben je haar eerste? Misschien vind ze het niet lekker wat je doet? En is te verlegen om je dat eerlijk te vertellen?

Heb je haar al gevraagd wat ze graag zou willen, hoe ze verwend zou willen worden? Neem je de tijd voor haar? Massage, knuffelen, zoenen, complimentjes geven?

In principe is glijmiddel ook niet nodig. Glijmiddel nodig hebben, kan betekenen dat zij nog niet nat genoeg is, er nog niet klaar voor is. Dat kan het ook pijnlijk maken. Neem je ruim de tijd voor het voorspel. Probeer even met je mee te denken.Netjes deze reactie👍
quote:Jelle00 schreef op 11 april 2015 @ 21:33:

@_lupine_

Zo ver ik weet is ze helemaal gek op mij ze geeft ook vaak aan dat ze gewoon tranen van blijdschap heeft.

Ze kan ook moeilijk van me afblijven en wilt heel veel aandacht. Dit geef ik haar natuurlijk ook maar het zal nooit ( als het aan haar ligt) verder gaan dan knuffelen/zoenen. Tenzij ze zin heeft.



Ik zal het nog wel aankijken. Maar ik begin mezelf gewoon een beetje eng te vinden hierdoor. Waarom ben ik zo gefocussed erop?Omdat je een gezonde jongeman bent. Het feit dat zij een veel lagere sexdrive heeft, maakt dat jij aan jezelf gaat twijfelen. Dat deed je toch ook niet met je ex? Je bent echt geen monster hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jelle00 schreef op 11 april 2015 @ 21:33:

@_lupine_

Zo ver ik weet is ze helemaal gek op mij ze geeft ook vaak aan dat ze gewoon tranen van blijdschap heeft.

Ze kan ook moeilijk van me afblijven en wilt heel veel aandacht. Dit geef ik haar natuurlijk ook maar het zal nooit ( als het aan haar ligt) verder gaan dan knuffelen/zoenen. Tenzij ze zin heeft.



Ik zal het nog wel aankijken. Maar ik begin mezelf gewoon een beetje eng te vinden hierdoor. Waarom ben ik zo gefocussed erop?



Kan voor beiden ook een vicieuze cirkel zijn. Voor jou: hoe vaker ze afwijst, geen zin heeft, hoe meer zin jij krijgt. En voor haar: hoe vaker jij haar wil/ aangeeft dat je zin hebt, hoe minder zin zij krijgt. Je kunt ook even bewust een tijdje geen seks hebben of niet Laten blijken dat je zin hebt, misschien dat ze dan uit zichzelf toenadering zoekt.

Op jouw leeftijd is het overigens heel normaal dat je explodeert van lust die hormonen he?
Alle reacties Link kopieren
@ciambella,

Op het verhaal van in de nacht aanraken wil ik HEEL graag van bewust zijn en ik vind het zelf ook eng om te horen. Maar dit gebeurd in mijn slaap? Zie het als slaapwandelen waarmee mensen ook niet bewust van zijn. Tevens doe ik het niet als we iets gedaan hebben dus als ik een soort van tevreden ga slapen.



En op het verhaal van bewust geen seks hebben. Heb ik ook geprobeerd echter merk ik dat ik zelf hierdoor een beetje afstandelijk word wat ze gelijk opmerkt. Ik zeg dan dat er niks is en gaan we gewoon iets anders doen. Ik blijf er dan wel mee zitten. en veranderd niks qua zin aan haar kant.



Ook op het verhaal van kusjes geven en complimentjes enof masages. Dit doe ik maar al te graag alleen als ze door heeft dat het meer dan dat is geeft ze ook gelijk aan dat het geen zin heeft. Waardoor ik me een beetje afgewezen voel en ook stop met het uitvoeren van die handelingen.



Bedankt voor alle informatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven