Wat nu te doen? De sex maar ergens anders gaan 'halen'?

02-06-2014 14:01 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
En wat vindt je vrouw hiervan?



Ik vind je erg slap wanneer je dit eenzijdig even besluit: dat je dus een neukerdje buiten de deur zoekt.

En daarbij...... hoe weet je nou dat je scharreltje alles zo geweldig vindt met je?



Je hebt het nog nooit met dr gedaan zelfs nog nooit gezien.



Echt, ben jij een volwassen vent?



Gatver.



Ik ben open van geest, maar wel met alle eerlijkheid.
Succes met vreemdgaan, stel je vrouw ook even op de hoogte dan kan zij ook een leuke man vinden die aan haar (al dan niet seksgerelateerde) eisen voldoet.



Lutser.
Wat zegt je vrouw ervan dat jij een minnares voor erbij wil hebben?

Dit is niet zoals jullie het hebben afgesproken in 1987. En dan bedoel ik dit beide kanten op.



Als je haar vertrouwen wil breken, moet je vreemdgaan. Als je een oplossing wilt, moet je met haar praten.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou horen? Ik ben tegen vreemdgaan maar een goede relatie moet wel van twee kanten komen dus je vrouw mag ook weleens wat actiever worden. Nog een keer therapie en anders einde oefening?
Alle reacties Link kopieren
En het is altijd de schuld van de midlife-crisis



Het ligt nooit ns aan het niet willen praten/ liever stiekem willen doen!!



Kerel, geef jezelf een schop onder je reet en blaas je huwelijk een nieuw leven in.

Lukt dat niet, dan ga je uit elkaar.



Besodemieteren is wel het meest lage dat je doen kunt en waarom?! Omdat je geil bent?!



Triest...erg triest
Alle reacties Link kopieren
Not done!
Ga gewoon scheiden kijken hoeveel seks je dan kan krijgen en is zij eindelijk van je verlost.
Duidelijker bij je vrouw aankaarten dat jullie wat jou betreft te weinig seks/passie hebben.

Verder: wat jij mag, mag je vrouw natuurlijk ook. Dus als jij buiten het huwelijk wil rommelen, mag zij dat uiteraard ook als ze dat wil, dus vertel haar dat in elk geval. Het is kiezen of delen.
Alle reacties Link kopieren
Zoek je nu een excuus om vreemd te mogen gaan met jouw facebookvriendinnetje? Ik vind het jammer dat jij jouw vrouw de schuld geeft van jouw krolse gedrag bij een ander.



nu of nooit vreemdgaan. Wat een dilemma! Stel, over 20 jaar lig je in je kist. Wat wil je dan dat er op je uitvaart over je wordt gezegd?



Een betrouwbare man die liefdevol en met waardigheid zijn huwelijk heeft gekoesterd. Of: hij liep zijn lul achterna en is daarmee alles kwijt geraakt, maar heeft nog wel een keer of 10 geile seks gehad daardoor...
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 02 juni 2014 @ 14:01:

...ik ben bang waar dit gaat eindigen. ...



Oh ja? Want je zou zomaar spontaan per ongeluk ineens je vrouw kunnen bedriegen?

"Sorry schatje, ze viel op mijn ochtenderectie!"
Alle reacties Link kopieren
Minnaarstopic? Nooit van gehoord.
Nee hoor, ik lees het minnaressentopic niet. Ik vind dat je pas een derde in je relatie mag betrekken als beide dit goed vinden. En niet omdat 1 niet tevreden is. Man of vrouw is daarin voor mij gelijk.



En als je het je vrouw gunt, is er dan nog wel sprake van liefde? Of leven jullie meer als broer en zus? Doen jullie nog wel andere dingen samen, zoals vakanties, uit eten, weekendjes weg, naar de sauna, bootje varen weet ik veel?
Bespreek het met haar. Misschien wordt ze enthousiast over haar nieuwe lover omdat ze het over jou nooit kon zijn.
Niet iedereen die op jouw topic reageert schrijft in het minnaartopic. Als je zit te wachten op aanmoediging moet je daar maar in gaan posten, van mij krijg je echter echt de stempel 'idioot'.



Je bent zo oneerlijk bezig. Maakt het uit dat in het minnaartopic begrip en advies wordt gegeven en aan jou als 'man' in dit topic niet? Nee! Het is niet relevant wat anderen doen, jij hebt namelijk jouw huwelijk samen met je vrouw. Daar hebben anderen geen fuck mee te maken, en het maakt dus ook niet uit hoe zij daarin staan.



Jij hebt eerlijk te zijn tegen je vrouw, moeder van je kinderen en degene die wss jarenlang je was heeft gedaan. Ze verdient meer respect dan iemand die al half vreemdgaat en het wil doen. Hoe de situatie ook is, hoe oneerlijk het ook is dat ze geen seks wil. ZE VERDIENT HET OM OP DE HOOGTE TE ZIJN VAN ALLE FEITEN! Anders ontneem je haar het recht om voor zichzelf of jullie te kiezen, verdoe je haar (en je eigen) tijd waarin zij opnieuw kan beginnen of iets aan het probleem kan doen.



Ik snap dat je seks mist. Maar praat erover, als dat niet helpt, ga dan scheiden. Maar GA NIET VREEMD. Want daar maak je meer mee kapot dan alleen je huwelijk. Je maakt er iets in haar mee kapot, vertrouwen in mensen, haar trots en zelfbeeld. Geloof mij maar, ik heb het meegemaakt. Ze verdient eigenwaarde, wees eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Al Bundy: ook voor vrouwen die het derde wiel aan een wagen woren in een relatie, heb ik weinig goede woorden.

Al heb ik daar onder de streep wat meer begrip voor dan voor mannen die zo wanhopig blijken te zijn om af te spreken met vreemde vrouwen omdat de piemel jeukt.
waarom allemaal zo negatief over vreemdgaan.

ik vind dat hij zich moet afvragen wat erger is voor zijn vrouw.

1. haar vertellen dat hij buiten de deur wil gaan zoeken en haar daar veel pijn mee doen.

of

2. je tekort binnen het huwelijk op deze manier oplossen en haar niets vertellen (wat niet weet wat niet deert) alle 2 gelukkig.



als ik de kans kreeg ging ik ook voor 2.
Negatief over vreemdgaan? Je maakt als volwassen mensen toch gewoon afspraken over wat je van elkaar verwacht? Als je je niet meer aan die afspraken (lees respect voor de ander hebben) wil houden, dan heeft de ander op z'n minst het recht dit te weten.

Wie weet heeft zijn vrouw eigenlijk ook wel sterke seksuele verlangens voor mannen die er heeeel anders uitzien als TO. Dan kun je in elk geval ook afspraken maken over soa-tests want je bent niet alleen verantwoordelijk voor je eigen gezondheid maar ook voor die van je partner.
En tuurlijk is een ander spannender. Die andere vrouw hoeft je was niet te doen, niet voor je te koken, niet voor je te zorgen.



Maar ga vooral vreemd en loop je lul achterna wat een onzin dat gedoe van "mij vrouw wil geen seks boehoe" als je dat niet kan accepteren dan ben je ook geen vrouw waard.



Wat zou ik ervan genieten als ze erachter komt en je alles afpakt wat je lief is.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reaktie kees, dat was ook een beetje mijn bedoeling, punt 2.



Laat ik even voorop stellen dat er nog NIETS gebeurd is en dat ook de eerste ontmoeting nog moet plaatsvinden. Misschien is irl de 'klik' er wel helemaal niet en zijn we na 10 minuten uitgepraat en er klaar mee. Ook als er niets gebeurd heb ik er vrede mee en hebben de vunzige app'jes en berichtjes over en weer mij gewoon een lekker gevoel bezorgd.. of is zeggen tegen een vreemde wat je graag eens met haar zou willen doen (en zij met jouw!) ook al vreemdgaan?



En de vrouwen uit het minnaartopic (deel 24 alweer zag ik), zijn die ook zo eerlijk naar hun echtgenoot (nummer 1) toe en eten die ook niet van twee walletjes?
One life, live it !
Ben je niet wat te oud voor 'maar zij doen het ook!'?
vraag je laatste vraag in het minnaarstopic.



En verder: je bent in je hoofd al bezig met vreemdgaan. Dan is het sec nog geen vreemdgaan, maar je zit gevaarlijk dicht bij de grens.



Zou jij je schuldig voelen naar je echtgenote, als jij een smoes verzint om een ander te gaan neuken en dan weer lekker na afloop bij in haar bed te kruipen? En dat ze in de morgen zegt: was het leuk? Wat zeg je dan?
quote:al_bundy schreef op 02 juni 2014 @ 15:24:

Dank voor je reaktie kees, dat was ook een beetje mijn bedoeling, punt 2.



Laat ik even voorop stellen dat er nog NIETS gebeurd is en dat ook de eerste ontmoeting nog moet plaatsvinden. Misschien is irl de 'klik' er wel helemaal niet en zijn we na 10 minuten uitgepraat en er klaar mee. Ook als er niets gebeurd heb ik er vrede mee en hebben de vunzige app'jes en berichtjes over en weer mij gewoon een lekker gevoel bezorgd.. of is zeggen tegen een vreemde wat je graag eens met haar zou willen doen (en zij met jouw!) ook al vreemdgaan?



En de vrouwen uit het minnaartopic (deel 24 alweer zag ik), zijn die ook zo eerlijk naar hun echtgenoot (nummer 1) toe en eten die ook niet van twee walletjes?jammer dat je niet inhoudelijk reageert op mijn reactie en kiest voor de makkelijke "mn vrouw bedriegen zonder dat ze het weet" van een andere idioot. Optie 3: Vrouw vertellen en uit elkaar en dan een ander, staat er niet bij. toch is dit ook een optie, de beste.
Inderdaad behoorlijk kleutergedrag, ikeaverslaafde.



TO, als je een 'go' van de gemiddelde vrouw hier wil krijgen, wordt dat denk ik een teleurstelling voor je. Bespreek het dan liever met je vrienden die jouw vrouw kennen en misschien goede relatietips voor jullie hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven