Wat nu te doen? De sex maar ergens anders gaan 'halen'?

02-06-2014 14:01 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat je 'iets' buiten de deur gaat halen wat bestemd is voor binnen je eigen relatie, ondergraaf je je eigen relatie. Je investeert niet in je eigen vrouw, maar geeft energie aan een ander. Misschien kom je er in eerst instantie mee weg, maar naar mijn mening komt elke bedrogene er vroeg of laat achter.



Van 'sex' alleen wordt ik niet wam of koud. Intimiteit, eventueel gevolgd door sex trekt me veel meer. Ik krijg de indruk dat de therapie al een tijdje achter de rug is. Tijd om samen weer eens nieuws proberen? Het plezier en intimiteit in de relatie samen proberen terug te brengen? Ik roep maar wat: EFT therapie, tantra, massage? Vind je vrouw de moeite waard door te zeggen wat er bij je speelt.
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je iets wat duidelijker uiten ipv van ik breng voorzichtig te spraken.,



als je ontevreden mee bent en dan ga je voorzichtig ter spraken brengen. het is eigenlijk heel simpel je bent tevreden over je relatie op alle gebieden op sex na wel zeg dat tegen haar praat met haar over spreek je duidelijk uit, Mjah jij hebt er je vertrouwen beloofd toen je met der trouwen en als je zo dwars zit dat je zelf vreemd wil gaan waarom spreek je anders met er af heeft ze het recht om het te weten.



of zou jij het niet willen weten als de rollem omgedraaid waren?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je hier mee rondloopt en hiermee zit. Maar ik denk dat je nu wil vreemdgaan om van het echte probleem weg te lopen.En voor mijn idee is het echte probleem dat jullie niet meer praten. Jou zit dit dwars, en je durft hier over niet met je vrouw te praten omdat zij het snel wegwuift en er niet over wil praten. |En opeens is daar een vrouw die er wel goed op reageerd, en waar je mee kunt praten over wat je dwars zit.



Mijn advies: probeer met je vrouw te praten, en push ook echt, en als jullie dan echt niet verder komen, ga dan uit elkaar. Het moet van 2 kanten komen! Dus ook van jouw kant. Sterkte!!!quote:al_bundy schreef op 02 juni 2014 @ 14:20:

@RosesAreRed; ik ben totaal niet jaloers aangelegd, dus als mijn vrouw ook vreemd gaan mag ze van mij ! Sterker nog, ik juich het nu zelfs een beetje toe, ook een beetje met de stille hoop dat het vuurtje weer wat aanwakkert.



Aan de anderen; Tuurlijk weet ik dat het not done is en ik heb al de nodige bijna afspraken met haar afgezegd, puur omdat ik toch te scheiterig was om het door te zetten.



Verder 'schrik' ik een beetje van jullie felle reakties... voor een vrouw in het minnaartopic hebben jullie alle begrip en advies, maar een man in dezelfde situatie wordt hier bijna afgeschoten!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel TO. Seks na een jarenlange relatie is gewoon minder spannend.



Het FB contact wat je nu hebt,lijkt te beantwoorden aan al je fantasieen.

De vraag is: en is zo n fantasie het waard jouw hele huwelijksleven op zn kop te zetten? Is zo n geile fantasie dat waard?



Straks zit je na een zaadlozing met een giga schuldgevoel op de rand v je bed.Probeer toch met je vrouw in gesprek te komen. Wie weet wil zij wel deelnemen in je seks avonturen?
Alle reacties Link kopieren
1. Je kiest voor je vrouw en neemt genoegen met minder seks.

2. Je trekt het niet meer en stopt met je huwelijk om er lekker op los te neuken.



Meer smaken zijn er niet wat mij betreft.



Ik heb een tijdlang niet zo'n zin in seks gehad en voor mijn man was dat ook heel moeilijk (al deden we het nog elke week wel een keer). Hij gaf toen ook meerdere malen aan dat hij dit niet de rest van zijn leven ging volhouden. Gelukkig is het met mijn libido helemaal goed gekomen toen ik met de pil stopte, maar ik had 100 keer liever gehad dat hij uit elkaar had gewild dan dat hij vreemdgegaan was. Iemand zo belazeren is een groot gebrek aan respect en dat is mijns inziens vele malen erger dan wat minder vaak seks.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt advies gegeven: ga in therapie. Wat voor therapie en waar dan? Hoe gaat dat in zijn werk?

Ik vraag het omdat ik een beetje met hetzelfde zit: ik ben bang dat mijn man zo'n topic opent.
Alle reacties Link kopieren
Relatie-therapie of naar een sexuologe. Googlen en je struikelt erover.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 06 juni 2014 @ 12:20:

Het is zoiets als tijdens het spel de spelregels veranderen. Je denkt dat je een partner/vrouw hebt waar je op zeer regelmatige basis sex mee kunt hebben en dan blijkt na een tijd dat de partner er eigenlijk geen zin meer in heeft, en dan moet jij maar kijken wat je doet. Waarom bepaalt degene die geen zin heeft altijd wat er gebeurd? Je kunt ook denken mijn partner wil sex dus geef ik hem dat.Maar als het idee aan seks je nu vreselijk tegenstaat? Aan Engeland denken tijdens de daad dan maar? Dat wordt dan toch niet echt leuke seks lijkt me, voor beide partijen niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:loudlikelove1 schreef op 08 juni 2014 @ 07:27:

1. Je kiest voor je vrouw en neemt genoegen met minder seks.

2. Je trekt het niet meer en stopt met je huwelijk om er lekker op los te neuken.



Meer smaken zijn er niet wat mij betreft.



Ik heb een tijdlang niet zo'n zin in seks gehad en voor mijn man was dat ook heel moeilijk (al deden we het nog elke week wel een keer). Hij gaf toen ook meerdere malen aan dat hij dit niet de rest van zijn leven ging volhouden. Gelukkig is het met mijn libido helemaal goed gekomen toen ik met de pil stopte, maar ik had 100 keer liever gehad dat hij uit elkaar had gewild dan dat hij vreemdgegaan was. Iemand zo belazeren is een groot gebrek aan respect en dat is mijns inziens vele malen erger dan wat minder vaak seks.



3. Een open relatie bespreekbaar maken.



Maar daar zullen beide partners zich in moeten kunnen vinden. In ieder geval een vervelend probleem. Toch zou ik ook proberen deze problemen ter sprake te brengen. Vreemdgaan is nooit een oplossing, maar een vlucht. Je kunt oorzaak-gevolg (seksloze relatie - fantaseren vreemdgaan), wel gewoon uitspreken naar je vrouw toe, wellicht dat ze wat meer jou behoeftes begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 06 juni 2014 @ 12:20:

Het is zoiets als tijdens het spel de spelregels veranderen. Je denkt dat je een partner/vrouw hebt waar je op zeer regelmatige basis sex mee kunt hebben en dan blijkt na een tijd dat de partner er eigenlijk geen zin meer in heeft, en dan moet jij maar kijken wat je doet. Waarom bepaalt degene die geen zin heeft altijd wat er gebeurd? Je kunt ook denken mijn partner wil sex dus geef ik hem dat.



Vreemdgaan is dan toch ook eenzijdig de spelregels veranderen?

Het antwoord mijn inziens:

Samen nieuwe spelregels opstellen of de hele wedstrijd staken!
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Meld je vrouw dat er een ernstig probleem is met jullie relatie, en dat je dit wil bespreken. Prik daar samen een datum voor en meld haar dat het gaat om de frequentie en intensiteit van jullie sexleven. Allebei de mobieltjes uit, ga om de tafel en bespreek het tot jullie een oplossing hebben. Sta niet toe dat ze je probleem van tafel wuift. Wees eerlijk tegen haar, vertel over je gedachten om zelfs vreemd te gaan, vertel dat het zo echt niet langer kan. Schud haar eens wakker!
quote:kees1971 schreef op 02 juni 2014 @ 15:12:

waarom allemaal zo negatief over vreemdgaan.

ik vind dat hij zich moet afvragen wat erger is voor zijn vrouw.

1. haar vertellen dat hij buiten de deur wil gaan zoeken en haar daar veel pijn mee doen.

of

2. je tekort binnen het huwelijk op deze manier oplossen en haar niets vertellen (wat niet weet wat niet deert) alle 2 gelukkig.



als ik de kans kreeg ging ik ook voor 2.



echt hoor!

Vrouw is een mak schaapje dat niet met verdriet en teleurstelling kan dealen? En jij grote stoere man jij beschermd haar door de stinkende waarheid bij haar weg te houden, uit liefde???
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op zondag 08 juni 2014 12:21 Meld je vrouw dat er een ernstig probleem is met jullie relatie, en dat je dit wil bespreken. Prik daar samen een datum voor en meld haar dat het gaat om de frequentie en intensiteit van jullie sexleven. Allebei de mobieltjes uit, ga om de tafel en bespreek het tot jullie een oplossing hebben. Sta niet toe dat ze je probleem van tafel wuift. Wees eerlijk tegen haar, vertel over je gedachten om zelfs vreemd te gaan, vertel dat het zo echt niet langer kan. Schud haar eens wakker!+1
Alle reacties Link kopieren
Zit een beetje in zelfde situatie al_bundy. De eerste jaren gingen goed. Daarna, naarmate we elkaar beter kenden ging het snel achteruit. We hebben jarenlang aangemodderd en pas na intensieve therapie kwam mijn vrouw haar gootste geheim naar boven dat voor alles een verklaring was; ze was als kind misbruikt. Seks is voor haar iets wat ze moest doen en waar ze zelf van walgde. Pas doordat ze in de relatie zichzelf leerde zijn is ze sterker geworden en is voor haar het niet hoeven seksen een belangrijk punt geworden voor haar. De eerste jaren stelde ze zich 'ten dienste van mij'. Ze durfde niet nee te zeggen en nu is ze assertiever na jarenlange therapie.

Voor de partner is dat natuurlijk amper te vol te houden. En ook wij hebben geen oplossing. Haar oplossing is zelfbevrediging vroeger deden we dat al eens samen maar dat komt er ook steeds minder en minder van. Onze psycholoog zei me dat dit uiteindelijk afstevent op een seksloze relatie. Zij ziet mij graag, ik zie haar graag. Zij voelt amper seksuele lust, ik wel. En ik heb zin in haar. Het doet me telkens pijn haar te zien als ze zich omkleedt bijvoorbeeld. Ik ben zo kwaad op diegene die haar dit hebben aangedaan. Ik wil je topic niet kapen al_bundy. Maar door dit te vertellen zou ik ook willen aanraden aan jou om te proberen te weten te komen wat jouw vrouw in die therapiemaanden heeft proberen verwerken. Misschien, ik hoop van niet, speelt bij jullie een gelijkaardige problematiek.

Ik hoop ook dat anderen minder streng voor je zijn want je kan je vrouw doodgraag zien en zij jou ook maar het kan seksueel totaal niet klikken zonder dat jullie iets fout doen, zoals in mijn relatie. Het is eenvoudig om met oogkleppen op het eerste te roepen wat in je binnen komt. 'Hij zal wel niet genoeg voor haar doen tijdens de sek', 'Hij wast zich wel niet goed genoeg', 'Hij is bang zijn huishoudster kwijt te geraken', enz.... Zo eenvoudig ligt het niet. Je houdt van je vrouw maar wat nu?

Mijn vrouw heeft me ooit ook voorgesteld om op een ander te gaan zo lang het puur om de lust is. En misschien komt dat er ooit nog wel van. Maar voorlopig hou ik het vol. Later zien we wel... Succes.
Reageren heeft hier geen nut meer. Al heeft zich bij de *¥£$+#%# van het minnaartopic aangesloten. Hij had denk ik wat moeite met de waarheid!!
Alle reacties Link kopieren
Want iemand mag maar in 1 topic reageren?
Alle reacties Link kopieren
TS, je vrouw heeft je belazerd. Zoals in zoveel relaties. Sommige vrouwen vinden het nou eenmaal normaal van veel walletjes tegelijk te eten. Wel de lusten niet de lasten en zo. Vreemdgaan mag dan niet volgens de dames, maar daar wat tegenover stellen, ho maar. En oh ja het is altijd wel iets buiten hun eigen schuld. Opvoeding en zo.



Natuurlijk kun je scheiden. Mag je de komende jaren je geld naar je ex brengen en zelf in een hutje wonen. Met een beetje mazzel mag je af en toe je kinderen nog zien. Zolang je op tijd betaald tenminste.



Je hebt er voldoende aan gedaan. Je vrouw was waarschijnlijk vooral geïnteresseerd in een zaaddonor met geld. Die rol heb je gespeeld, klaar dus. Je mag blijven zolang je centjes binnenbrengt en haar en de kindertjes blijft onderhouden.



Doe waar je zin in hebt. Doe niet moeilijk meer over communiceren en het "zoeken van oplossingen". Die gaan er niet komen. Zoek er dus iets leuks naast en geniet gewoon. Komt het uit? Jammer dan, waarschijnlijk zal ze wel even de bedrogen en gekwetste vrouw spelen. Dat hoort er gewoon bij. Doe je het niet komt die scheiding er waarschijnlijk toch wel zodra de kinderen volwassen zijn, zo werkt dat nou eenmaal vaak in dit soort relaties.
Alle reacties Link kopieren
Deja maar wat is er mis mee om dat gewoon aan de keukentafel te melden?
Alle reacties Link kopieren
Het gewoon aan de keukentafel melden zal toch in veel gevallen op de genoemde scheiding uitdraaien. En dat is meestal voor een man een verlies-verlies-verlies situatie. Huis weg,kinderen weg, geld weg.



Dus ja, bespreekbaar mooi. Zo niet is stiekem prima alternatief.



En ja, ik vind kinderalimentatie een volkomen normaal gegeven. Partneralimentatie daarentegen is, zeldzame uitzonderingen daargelaten, niet meer van deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een kwestie van niet gaan trouwen en wel kind erkennen en voogdij regelen. Als je dan uit elkaar gaat ben je elkaar niets verplicht en je kinderen wel
Alle reacties Link kopieren
Trouwens hoezo? Je meldt dat je het wilt gaan doen, voordat je vreemd bent gegaan. Als ze dan wil scheiden is de situatie toch echt heel anders dan als het uitkomt


Deja klinkt een beetje als een bijzonder gefrustreerd mannetje dat recent is uitgekleed door een exje of 2..3...

En natuurlijk zijn de kutwijven schuldig. Hilarisch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op zondag 08 juni 2014 15:39

Deja klinkt een beetje als een bijzonder gefrustreerd mannetje dat recent is uitgekleed door een exje of 2..3...

En natuurlijk zijn de kutwijven schuldig. Hilarisch!! Lol
Bundy, hoe is het trouwens met je facebookfling? Daar hoor ik je helemaal niet meer over!!
quote:viavia2013 schreef op 08 juni 2014 @ 13:48:

Reageren heeft hier geen nut meer. Al heeft zich bij de *¥£$+#%# van het minnaartopic aangesloten. Hij had denk ik wat moeite met de waarheid!!





Dat reageren zinloos is was mij reeds duidelijk toen ik TO zo nu en dan zag reageren waarin hij overduidelijk niet inging op oplossingen die gegeven werden, wel inging op verdere tekortkomingen van zijn vrouw.

Hij zit enkel op de sexpijler. Misschien blijft hij daardoor op het rechte pad. Of hij zoekt de volgende verzoeking die het hem moeilijk maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven