Wat nu te doen? De sex maar ergens anders gaan 'halen'?

02-06-2014 14:01 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, nooit getrouwd. Veel slimmer om samen te wonen. En nee ook geen kinderen. Geen enkele behoefte aan.



Echter ik ken ondertussen teveel mannen die daadwerkelijk uitgekleed zijn door "kutwijven". Vrouwen die daadwerkelijk misbruik maken van de toewijzing van kinderen. Vrouwen die tijdens een relatie beweren dat "als zij ooit scheiden, ze voor zichzelf zullen zorgen" en als puntje bij paaltje komt proberen het maximale aan partneralimentatie (en de rest) eruit te slepen. En dan juist bij mannen die daadwerkelijk deugen! Die niet vreemd gingen, die door het vuur gingen voor hun gezin! Dus ja, er zijn zat vrouwen die deugen, maar helaas ook heel wat exemplaren die je daadwerkelijk kutwijven kunt noemen.



Waar ik me aan stoor is het beeld van tere vrouwtjes die engeltjes zijn en brute klootzakken van mannen. De werkelijkheid is dat vrouwen gemiddeld gesproken even grote klootzakken zijn als mannen. Minstens even hard, egoïstisch en gemeen als de gemiddelde man en vaak net een stukje achterbakser.
Slimmer en geraffineerder ja. En mannen zijn zo dom om daar in te tuinen hè?

Of wilde je hier op het viva-forum-voor-vrouwen-die-weten-wat-ze-willen meejank reacties?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, maar zoals je zelf nu onderbouwt is het dus voor TS het beste om gewoon lekker zijn gang te gaan en zich daar vooral niet schuldig over te voelen.
-
Alle reacties Link kopieren
Al, pak die loopse Marcy Darcy!
Male. All in.
Alle reacties Link kopieren
quote:deja schreef op 08 juni 2014 @ 16:49:

Nee hoor, nooit getrouwd. Veel slimmer om samen te wonen. En nee ook geen kinderen. Geen enkele behoefte aan.



Echter ik ken ondertussen teveel mannen die daadwerkelijk uitgekleed zijn door "kutwijven". Vrouwen die daadwerkelijk misbruik maken van de toewijzing van kinderen. Vrouwen die tijdens een relatie beweren dat "als zij ooit scheiden, ze voor zichzelf zullen zorgen" en als puntje bij paaltje komt proberen het maximale aan partneralimentatie (en de rest) eruit te slepen. En dan juist bij mannen die daadwerkelijk deugen! Die niet vreemd gingen, die door het vuur gingen voor hun gezin! Dus ja, er zijn zat vrouwen die deugen, maar helaas ook heel wat exemplaren die je daadwerkelijk kutwijven kunt noemen.



Waar ik me aan stoor is het beeld van tere vrouwtjes die engeltjes zijn en brute klootzakken van mannen. De werkelijkheid is dat vrouwen gemiddeld gesproken even grote klootzakken zijn als mannen. Minstens even hard, egoïstisch en gemeen als de gemiddelde man en vaak net een stukje achterbakser.



+1000.



Al Bundy, hoe staat het er inmiddels mee?

Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Hoe staat het ermee... ach, ik lees hier lekker mee en verbaas me over de zeer grote tegenstrijdigheden op dit forum.



er is nog niets gebeurd en dat heeft meer met mijn eigen gemoedsrust (of het gebrek daaraan) te maken als die van mijn vermeende minnares.. als het aan haar had gelegen waren we allang van bil gegaan, maar de chaos om me heen (ik werk in een bedrijf wat het op het moment heel erg zwaar heeft door de recessie) zorgt ervoor dat ik mijn kop er niet bij heb en ik ken mezelf... ik ga dan foutjes maken als ik aan een nieuw 'project' ga beginnen



Eerst even rust in de tent, pas dan ga ik kijken wat ik ermee ga doen...



Thuis heb ik besloten alle initiatief even aan mijn vrouw over te laten en dat heeft ervoor gezorgd dat ik inmiddels al een week of vijf 'droog' sta... het is niet anders, door het gedoe op mijn werk staat mijn hoofd er toch ook niet naar en als de nood aan de man is hebben we (na 22:00, als de vrouw naar bed is) altijd nog meiden van Holland op digitenne
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
quote:deja schreef op 08 juni 2014 @ 16:49:

Nee hoor, nooit getrouwd. Veel slimmer om samen te wonen. En nee ook geen kinderen. Geen enkele behoefte aan.



Echter ik ken ondertussen teveel mannen die daadwerkelijk uitgekleed zijn door "kutwijven". Vrouwen die daadwerkelijk misbruik maken van de toewijzing van kinderen. Vrouwen die tijdens een relatie beweren dat "als zij ooit scheiden, ze voor zichzelf zullen zorgen" en als puntje bij paaltje komt proberen het maximale aan partneralimentatie (en de rest) eruit te slepen. En dan juist bij mannen die daadwerkelijk deugen! Die niet vreemd gingen, die door het vuur gingen voor hun gezin! Dus ja, er zijn zat vrouwen die deugen, maar helaas ook heel wat exemplaren die je daadwerkelijk kutwijven kunt noemen.



Waar ik me aan stoor is het beeld van tere vrouwtjes die engeltjes zijn en brute klootzakken van mannen. De werkelijkheid is dat vrouwen gemiddeld gesproken even grote klootzakken zijn als mannen. Minstens even hard, egoïstisch en gemeen als de gemiddelde man en vaak net een stukje achterbakser.



Tja, de meeste 'kut'wijven hebben op hun baan en inkomen ingeleverd toen er kindjes in aantocht waren.

Weer fulltime gaan werken is niet altijd even makkelijk. Laat staan voor die vrouwen die hun baan helemaal opgegeven hebben. Hun mannen daar integen hebben carriere kunnen maken en zich toch steviger in kunnen nestelen (meer baanzekerheid).

Een partnerallimentatie is niet altijd onterecht!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:papa_arie schreef op 09 juni 2014 @ 00:02:

[...]





Dat is de korte termijn oplossing.

Ik zou als TS toch echt meer gaan voor een duurzame oplossing. Zover ik begrijp zijn er ook kinderen in het spel? Leuk als ze na 5 jaar erachter komen dat papa met een andere vrouw rotzooit zonder medeweten van mama.Helemaal mee eens! Toon maar eens gewoon het lef om te zeggen waar het op staat!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden deja....

Je vriend heeft zo'n hex die het gore lef heeft alimentatie te vragen?



On Topic. helemaal eens met leen.

Wees een vent en verbreek eerst je relatie voor je je pik in een andere stopt
Al drijft de spot met zijn vrouw en met de dames op dit forum. Zijn bericht toont overduidelijk aan dat ieder woord voor hem geschreven verspilde moeite is. Hij heeft in dit toppic niet eenmaal serieus overwogen iets met onze reacties te doen, tenzij wij hem huldigen omdat ie zo'n topvent is die echt eens moet vreemdsexen.

Heb medelijden met zijn vrouw. Wat mij betreft rot zijn worstje eraf voordat ie boe of bah heeft kunnen kreunen.
Alle reacties Link kopieren
TO, je kon verwachten dat je hier afgefakkeld zou worden door een hoop viva dames, maar ik zou het over een andere boeg willen gooien: je vrouw is jou al jaren (seksueel) ontrouw.



Wat mij betreft is seks essentieel in een liefdesrelatie. Niet het enige, maar wel essentieel, en zonder seks zou een relatie voor mij niet compleet zijn. Natuurlijk kun je best wat momenten of periodes hebben dat het wat minder gaat, maar ik vind: geen seks meer (of nauwelijks, of totaal niet bevredegigend) = geen echte relatie meer.



Als ik het zo lees kun je volgens mij wel stellen dat je vrouw jou seksueel verwaarloost. Dat is niet haar schuld of haar fout, dat hoeft haar niet te worden verweten, en het zal ook wel z'n redenen of oorzaken hebben dat zij dat doet. Maar het is wel zo. Ik vind dat ook een vorm van seksuele ontrouw.



Mensen (met name vrouwen) worden vaak boos als je dat op één lijn trekt met vreemdgaan. Maar als je een monogame relatie hebt, ben je van elkaar afhankelijk voor je seksuele behoeften. Dat schept wel een bepaalde verantwoordelijkheid naar elkaar toe, die veel verder gaat dan "niet vreemdgaan". Als je monogamie wilt, betekent dat ook dat je partner op jou is aangewezen voor diens seksuele gerief. Als één van de twee die verantwoordelijkheid niet meer nakomt, is dat een fundamenteel probleem voor jullie relatie. En dat moet niet worden afgedaan met afwijzen of 'mood is helemaal verdwenen'.



Nogmaals, geen verwijt naar je vrouw (want sommigen zien zo'n uitgangspunt al snel als aanval of kritiek op haar). Maar zij moet zich wel realiseren dat de gebrekkige seks op de lange termijn een bom onder jullie relatie legt. Dus het is ook in haar belang (en ook haar verantwoordelijkheid) om daar nu wat constructiefs mee proberen te doen. En niet te wachten tot dit probleem uit de hand loopt en haar relatie ontploft.



Ik zou met haar gaan praten, en zeggen dat je je niet gaat neerleggen bij de rest van je leven gebrekkige seks. Dus dan zijn er nog 2 opties: ofwel jullie moeten daar samen (dus ook inzet van haar kant!) wat aan doen, ofwel jullie moeten afspreken dat jij het ergens anders gaat halen. Of jullie gaan uit elkaar, maar dan ga je het ook ergens anders halen.
quote:al_bundy schreef op 09 juni 2014 @ 15:08:

Hoe staat het ermee... ach, ik lees hier lekker mee en verbaas me over de zeer grote tegenstrijdigheden op dit forum.



er is nog niets gebeurd en dat heeft meer met mijn eigen gemoedsrust (of het gebrek daaraan) te maken als die van mijn vermeende minnares.. als het aan haar had gelegen waren we allang van bil gegaan, maar de chaos om me heen (ik werk in een bedrijf wat het op het moment heel erg zwaar heeft door de recessie) zorgt ervoor dat ik mijn kop er niet bij heb en ik ken mezelf... ik ga dan foutjes maken als ik aan een nieuw 'project' ga beginnen



Eerst even rust in de tent, pas dan ga ik kijken wat ik ermee ga doen...



Thuis heb ik besloten alle initiatief even aan mijn vrouw over te laten en dat heeft ervoor gezorgd dat ik inmiddels al een week of vijf 'droog' sta... het is niet anders, door het gedoe op mijn werk staat mijn hoofd er toch ook niet naar en als de nood aan de man is hebben we (na 22:00, als de vrouw naar bed is) altijd nog meiden van Holland op digitenne



Hoe zit het nou?

Je schrijft op 9 juni dat jouw hoofd niet naar sex staat. Je neemt daaromal 5 weken geen initiatieven.

Op 2 juni toen je het topic opende, paar daagjes daarvoor, deed je je beklag over jouw sexleven en het gebrek aan dingen die je vrouw doet of wil doen.



Wat verwacht je? Dat jij door jouw werk-stress als een uitgebluste dooie pier thuiskomt, happie eten naar binnenwerkt dat door je vrouw is klaargemaakt, even op de bank hangen tot kinderen naar bed zijn en dan met je houding van ik-krijg-toch-geen-sex naar de slaapkamer sjokt en dat dan..... tadaaaaaaa! ..... jouw vrouw als door de bliksem getroffen overeind springt. Jouw hele houding negeert, jou niet meer als stoffige Al Bundy ziet, maar als stoer testosteron kanon, de spierbundel, de sexkoning.... en ze bespringt je. Je zuigt de ballen bijna door je lul heen, ze draait zich om en kreunt geil dat ze goed door je genomen wil worden.... waarop jij met monotone stem zegt 'okee dan, als je het zo graag wilt dan doe ik het wel weer een keertje' en zij razend enthousiast antwoord 'O Al, o man van me, je bent geweldig, de gedachte aan je maakt me de hele dag al geil. Ik werd al nat toen ik er aan dacht hoe je weer gestresst uit je werk zou komen. Dat je op de bank zou ploffen als een doedelzak waar de laatste toon uit ontsnapt, dat deed mijn clitje kriebelen. De veelzeggende houding die je aanneemt in de slaapkamer waaruit spreekt dat je toch wel geen sex zal krijgen en er ook zeker geen moeite voor wil doen, dat deed mijn bloed stromen Al. Want ik hou wel van wat sado-masochisme en dit doet flink pijn, dus daar ga ik helemaal wild op.



Nee Al... it takes two to tango.

Natuurlijk loopt zij niet over van initiatief, sensualiteit en uitdaging.

Maar hier komt het: jij helaas ook niet. Dat beschrijf je zelf maar al te goed.

Je zult toch samen aan de slag moeten. Stapje voor stapje kun je het sexleven verbeteren. Niet gelijk alles verwachten dat jij tijdens het rukken op Digitenne ziet, maar aandacht voor elkaar. Dan zou het kunnen werken. En als het niet zo is, dan heb je het wel geprobeerd.
quote:al_bundy schreef op 09 juni 2014 @ 15:08:

Hoe staat het ermee... ach, ik lees hier lekker mee en verbaas me over de zeer grote tegenstrijdigheden op dit forum.



Er schijnen per dag een paar duizend mensen in te loggen op dit forum en jij verbaast je over tegenstrijdigheden?



Alle reacties Link kopieren
@ Joop, ik kan een heel eind meegaan in je verhaal, maar waar het ophoudt is dat vreemdgaan gepaard gaat met liegen. En als een partner eerlijk zegt geen seks te willen, is hij/zij tenminste wel eerlijk. En dat vind ik binnen een liefdesrelatie een groot goed. Dat je er samen uit moet komen en als dat niet lukt elkaar vrij moet laten (of scheiden) dat ben ik dan weer met je eens, want ook dat is eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbeneruit schreef op 10 juni 2014 @ 17:08:

@ Joop, ik kan een heel eind meegaan in je verhaal, maar waar het ophoudt is dat vreemdgaan gepaard gaat met liegen. En als een partner eerlijk zegt geen seks te willen, is hij/zij tenminste wel eerlijk. En dat vind ik binnen een liefdesrelatie een groot goed. Dat je er samen uit moet komen en als dat niet lukt elkaar vrij moet laten (of scheiden) dat ben ik dan weer met je eens, want ook dat is eerlijk.

Ja ik wou ook niet impliceren dat vreemdgaan en/of liegen in deze situatie wel in orde is, of TO dat aanraden. Ik wou alleen aangeven dat je kop in het zand steken en de behoeftes van je partner niet erkennen als een gezamenlijk probleem (wat TO's vrouw lijkt te doen) óók niet OK is.



Kan ze nog zo eerlijk zijn, iemand met een kluitje in het riet sturen, zeker waar het intimiteit en behoeften of verlangens in je relatie betreft, vind ik bijzonder respectloos. En ook dom, want dat gaat vroeg of laat mis. Tenzij ze gewoon van d'r man af wil en uit is op een gunstige alimentatieregeling, dan is ze goed bezig.
Alle reacties Link kopieren
De dubbele moraal is er weer: opvallend hoe fel er gereageerd wordt, terwijl in vergelijkbare topics die door een vrouw gestart worden er veel milder naar gekeken wordt.



Afgezien daarvan: dit lijkt mij niet de juiste weg. Werk aan je relatie, zeg tegen je vrouw dat het zo niet langer gaat, maar met vreemdgaan zet je alles op het spel.
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
laf.... erg jammer dat hij zijn huwelijk weggooit en zijn vrouw bij het vuilnis zet...quote:viavia2013 schreef op 08 juni 2014 @ 13:48:

Reageren heeft hier geen nut meer. Al heeft zich bij de *¥£$+#%# van het minnaartopic aangesloten. Hij had denk ik wat moeite met de waarheid!!
Alle reacties Link kopieren
aan zijn opmerking over dat anderen op het minnaarstopic meestal alleen positieve reacties krijgen was al te merken dat hij bemoediging zoekt om die laatste stap tot vreemdgaan te zetten. Misselijk........ hij zocht geen hulp, maar een laatste zetje. Ik heb erg veel medelijden met die vrouw, ze heeft niet voor niks geen zin meer in seks er MOET wel iets zijn gebeurd waardoor ze zo'n afgunst heeft gekregen!!!
Alle reacties Link kopieren
Integendeel juist missbianca... het meelezen/posten in het minnaarstopic heeft er juist voor gezorgd dat mijn pik nog steeds exclusief 'bezit' is van mijn vrouw.. al zou ze haar 'bezit' best wel eens wat meer mogen gebruiken, nu ligt hij maar te verstoffen.
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha!



Waar ik van uitging, is dat op het minaarstopic alleen mensen zitten die ook echt een minnaar hebben. Die dus vreemdgaan. Ik weet niet of dit zo is, ik zal zo eens even kijken :P Ik vind dat je problemen moet uitpraten, en als dat niet lukt, ja dan zit er niks anders op dan uit elkaar te gaan. Een relatie moet van twee kanten komen, je hebt er allebei een aandeel in. Ik zal gelukkig nooit dit soort problemen krijgen met mijn libido hahahaquote:ufo51 schreef op 15 juli 2014 @ 08:11:

Integendeel juist missbianca... het meelezen/posten in het minnaarstopic heeft er juist voor gezorgd dat mijn pik nog steeds exclusief 'bezit' is van mijn vrouw.. al zou ze haar 'bezit' best wel eens wat meer mogen gebruiken, nu ligt hij maar te verstoffen.
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
quote:ufo51 schreef op 15 juli 2014 @ 08:11:

Integendeel juist missbianca... het meelezen/posten in het minnaarstopic heeft er juist voor gezorgd dat mijn pik nog steeds exclusief 'bezit' is van mijn vrouw.. al zou ze haar 'bezit' best wel eens wat meer mogen gebruiken, nu ligt hij maar te verstoffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet (helaas) uit ervaring dat een (nagenoeg) sexloze relatie niet is om te buigen. De koek is op, de fut is er uit en zij heeft totaal geen behoefte aan intimiteit. Punt is dat tijdens het spel de spelregels worden veranderd, want wist je dit van tevoren was het waarschijnlijk niet je vrouw geworden. Het is altijd jammer dat de partner die geen zin heeft de frequentie bepaalt, en jij zit gefrustreerd te wezen. Uiteindelijk gaat dat ook ten koste van de prestaties op het werk en de sfeer thuis wordt er ook zeker niet beter op omdat je gewoon niet in balans bent. Sex buiten de deur is dan dus een uitstekende oplossing.
.
Alle reacties Link kopieren
Je geweten proberen schoon te spoelen omdat er een 'minaarstopic' is... Tja, er is ook een topic dat over swingen gaat. Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen het geweldig vinden om naar een parenclub te gaan. Ik persoonlijk zou er iig niet aan moeten denken.

Je vrouw bedonderen is en blijft je vrouw bedonderen. Je man bedonderen is in mijn ogen net zo fout. Ik kan me voorstellen dat een tekort aan seks een relatie kan opbreken. Maar misschien is het dan tijd om een punt achter de relatie te zetten. Maar vreemdgaan? Nee, lijkt me geen juiste oplossing. Seks buiten de deur zoeken met wederzijdse toestemming lijkt me ook niet gezond, maar hé als ze er mee instemt... Misschien dat het voor jullie werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven