Wat vinden jullie van wappen?

24-07-2007 23:23 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen :)
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 24 december 2015 @ 11:38:

[...]





Ja, er zijn mensen die het gedosseerd kunnen gebruiken doch dat vergt nogal wat discipline. Kun je de kick zolang uitstellen. Misschien wel het pilletje maar veel mensen zoeken dan stiekum toch vervangende middelen al is het maar een energiedrankje. Dat je hersencellen (receptoren) na 3 mnd de kick vergeten is niet helemaal waar. Ze herkennen het meteen wanneer je weer gebruikt. Of ze herkennen het van andere middelen die je gebruikt. Zo kan het zijn dat wanneer je veelvuldig andere middelen bijv. alcohol gebruikt hebt of zelfs het eerder genoemde energiedrankje (wat veel minder onschuldig is dan gedacht) je hersencellen al veel gretiger reageren op de zg kick en de zucht eigenlijk al echt aanwezig is.

Ik wil mij echt niet op de borst kloppen als niet gebruiker want het is niet waar dat ik helemaal niets gebruik. Ik drink regelmatig alcohol en ik heb mijzelf ook streng moeten toespreken bij wijze van om dat gebruik terug te brengen. Want herkenbaar van een dreigende verslaving is dat je vaak heel goed excuses weet te vinden en jezelf vaak de laatste bent die inziet dat er een probleem aan het ontstaan is.

Verder moet je als XTC gebruiker of speed of ghb gebruiker verdomd goed weten waar je het haalt en je strikt houden aan richtlijnen. Dan moet je je zucht goed in de hand hebben en je geen enkel excuus permitteren. En ja, eerlijk is eerlijk het kan! Er zijn mensen die dat echt kunnen maar er zijn ook heel veel mensen die zichzelf voor de gek houden.



En ja, als ik dan lees...wappen!! Doen!!! Daar wordt ik akelig van! Die euforie...daar moet je voorzichtig mee zijn.



En tot zo ver mijn betoog. Ik weet dat zeker niet iedereen op mijn belerend vingertje zit te wachten. Ik laat dit topic weer aan jullie.Mooi betoog en wijze les. Dank. Toen ik 17-18 was en we veel naar housefeestjes gingen heb ik veel vrienden veel te veel zien gebruiken (wekelijks 5 pillen) en sommigen er letterlijk gek van zien worden. Toen hield ik het bij een biertje. Nu ben ik wijzer en heb ik veel meer discipline maar dan nog is het erg verleidelijk om het te vaak te willen doen. Eens per maand is voor ons de norm.
Beste Salve,

Jouw uiterst vijandige houding en uitlatingen naar mij toe stroken totaal niet met mijn opmerkingen hier op dit topic.

Je onderbouwd je uitingen naar mij toe helemaal niet, iets wat je hier van anderen zelfs eist.



Ik dacht: waar komt deze reactie toch vandaan?? Dat deze dame mij " uwe heiligheid" noemt en het heeft over de " door mij verkondigde wijsheden" En van dat oogpunt uit bekeken me zo totaal afzeikt? Het heeft over dat ik de boel" verziek"



Zoveel heb ik helemaal niet toegevoegd op dit topic om dit zo negatief , respectloos en haatdragend te uiten.



En ineens ging mij een licht op:

Jij kent mij! Maar dan onder een andere Nick. En ook tevens van een ander forum.

Je hebt om de een of andere reden een hekel aan me en zodra je de kans krijgt, uit je die.



Nou meid, ga je gang! Leef je lekker uit. Blijkbaar heb jij dat nodig.



Ik weiger verder in een ruziesfeer mee te participeren, Ajus!
Wat ben jij ver gezonken dat je dit erbij moet halen. Ja, ik heb jou ook wel eens ergens anders gelezen, maar dat staat hier volledig los van. Mijn 'vijandigheid' werd getriggerd door maar liefst 3 uiterst onvriendelijke posts van jou!



Even je geheugen opfrissen?

Post 1

Wat interessant zeg om te horen dat er zoveel hoog opgeleide ,intelligente ,wereldwijze, betrokken en vooral verstandige mensen een bewuste keuze maken om illegale, soms gevaarlijke drugs te gebruiken

Echt...ik ben onder de indruk!!

Weet je...ieder zijn ding...maar Echt...ik ben onder de indruk!!

Weet je...ieder zijn ding...maar

Post 2

@ Crazy:

Ja... Wat maakt het uit hè? Op je fietsje onder de drugs...dan ben je ten slotte geen verkeersdeelnemer??

Post 3

En daarom is het oké??

Tjongejonge...laat maar...

Ik kan zoveel intelligentie op dit topic niet aan...



En dan verbaast het je dat je geen vriendelijke reactie krijgt van me?

Je neemt zelf een houding aan dat jouw mening waarheid is, en dat de rest maar dom is en niet beter weet. De facepalm-smileys waren niet aan te slepen. Dan kun je zo'n bijnaam en een dergelijke reactie verwachten. Heeft verder helemaal nergens mee te maken. Dat jij zo triest bent om dat te denken, zegt meer over jou als over mij.

Maar goed... Ik kreeg al een PB met het advies om vooral geen energie in je te steken, dus ik ben blijkbaar niet de enige die zich irriteert aan dergelijke posts van je. Goed advies, wat ik per direct ga opvolgen.
quote:Salve schreef op 24 december 2015 @ 11:15:

Als het enige wat je graag wil, is gelijk krijgen, dan vind ik het best hoor Sweetkiss. Je beschuldigt anderen dat ze hier gillen en zet zelf achter iedere zin een uitroepteken. Deze manier van je mening verkondigen, komt op mij heel belerend en daardoor irritant over. Alsof jij de enige denkt te zijn die er verstand van en ervaring mee heeft.

Jammer, want een inhoudelijke discussie hierover lijkt mij heel leerzaam, maar dat gaat het zo niet worden ben ik bang.



WoW gaat ie? 😱



Reageer maar niet meer op mij ik vrees dat het m niet gaat worden.

Doe ik dat idem.
Wat is het toch jammer dat sommige mensen slecht tegen spiegels kunnen. Zelf op de meest verschrikkelijke manier hun mening verkondigen, maar waag het niet om op dezelfde toon te reageren, want dan heb je het opeens gedaan. Heel vreemd.

Reageer gewoon inhoudelijk, zodat voor- en nadelen allebei bespreekbaar zijn. Neem een voorbeeld aan de posts van Leen, Cee-Cee en Grenada.

Niet zo moeilijk lijkt me? Misschien toch wel...
Alle reacties Link kopieren
zeg, jij naar rechts en jij naar links!
Graag!
Alle reacties Link kopieren
Anyhow,



als iemand een webstek weet waar je 'veilig' over dit onderwerp kunt converseren dan lees ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:CeeCee75 schreef op 15 januari 2016 @ 15:09:

Anyhow,



als iemand een webstek weet waar je 'veilig' over dit onderwerp kunt converseren dan lees ik het graag!



Je bedoelt: met alleen gelijksgestemden en zonder critici?

Probeer partyflock eens.
.
Partyflock

Drugsforum
Alle reacties Link kopieren
Bij partyflock wil iedereen de hele tijd uit - in plaats van thuis - een feestje bouwen. En weinig zijn er ouder dan 20. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:CeeCee75 schreef op 15 januari 2016 @ 16:34:

Bij partyflock wil iedereen de hele tijd uit - in plaats van thuis - een feestje bouwen. En weinig zijn er ouder dan 20. :-)

Oh op die manier.

Sdc.com dan?
.
Alle reacties Link kopieren
Op sdc heb je alleen blogs waar je iets van discussie kunt voeren en daar loop je ook tegen voor- en tegenstanders (critici) aan.

Ik denk echter dat met veilig bedoeld wordt dat je niet geweerd wordt omdat je drugs promoot. Dus dat men wil praten over welke drugs goed is en waar de beste drugs te verkrijgen is of waar wel of niet drugs wordt toegestaan. Of begrijp ik het verkeerd???

Tja, dat zal moeilijk te vinden zijn want niemand brandt daar graag zijn vingers aan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik eerst ook, dat ze erover wilde praten. Maar uit haar reactie begreep ik dat ze thuis-wap-feestjes zoekt.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht eigenlijk een plek om er over te kunnen discussiëren en eventueel mensen te leren kennen die het ook doen. Waar het te kopen is helemaal het doel niet. En met wappen bedoelen wij het samen doen, thuis, niet met een pilletje op naar een feest.



En het onderwerp riep hier zo heftige reacties op, dan het niet leuk meer was, vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Google voor de grap eens op genitale wratten,.. en dan even standje "afbeeldingen". Veroorzaakt door het HPV-virus, helpen condooms niet tegen.



Enjoy!
We don't see things as they are we see things as we are
Alle reacties Link kopieren
Louiselove, echt een goede bijdrage aan het thema wappen.... Niet echt dus!



CeeCee, die heftige reacties kwamen van het topic parenclubs en enkele schrijvers daar, waaronder ik, zijn even mee naar hier gegaan. Mogelijk dat op een gegeven moment hier de schrijvers blijven die jij zoekt.
It's never too late start living!
??
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 16 januari 2016 @ 23:29:

Louiselove, echt een goede bijdrage aan het thema wappen.... Niet echt dus!



CeeCee, die heftige reacties kwamen van het topic parenclubs en enkele schrijvers daar, waaronder ik, zijn even mee naar hier gegaan. Mogelijk dat op een gegeven moment hier de schrijvers blijven die jij zoekt.misschien dat je het zelf niet beseft, maar je speelt een klein beetje voor god dan wel voor forumbaas. en volgens mij heb je beide banen niet. je claimt en eist, je jaagt mensen weg en waarom eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 januari 2016 @ 09:30:

[...]





misschien dat je het zelf niet beseft, maar je speelt een klein beetje voor god dan wel voor forumbaas. k?Eh? En dit is wel een inhoudelijke reactie? De pot is zwarter dan de ketel. Die wrattenpost sloeg toch ook helemaal nergens op.
.
Nee dat snap ik ook nog steeds niet, beetje vaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 januari 2016 @ 09:30:

[...]





misschien dat je het zelf niet beseft, maar je speelt een klein beetje voor god dan wel voor forumbaas. en volgens mij heb je beide banen niet. je claimt en eist, je jaagt mensen weg en waarom eigenlijk?Tjongejonge Grenada, hou eens op met die heksenjacht. Zet Leen onder de negeer als je je ergert, je neemt elk klein kansje waar om je gal te spuwen. Beetje sneu dit.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 januari 2016 @ 09:30:

[...]





misschien dat je het zelf niet beseft, maar je speelt een klein beetje voor god dan wel voor forumbaas. en volgens mij heb je beide banen niet. je claimt en eist, je jaagt mensen weg en waarom eigenlijk?



Uh??? Oké...kun jij mij vertellen waar je dat leest in mijn reactie? Ik zie het namelijk niet. Ik reageer op een post die ik nergens op vindt slaan. Verder reageer ik op CeeCee en spreek de verwachting uit dat mogelijk na een poos die schrijvers die hier overblijven de mensen zijn die ervaringen met wappen willen uitwisselen.

Ik kan er met de beste wil van de wereld niet in zien dat ik hier claimend ben, of eisend of mensen weg jaag. Het verbaasd me gewoon en ik heb het in die 6 jaar dat ik hier rondzwerf nog nooit te horen gekregen buiten de laatste weken dan. Wellicht ligt het dan toch aan het beeld dat je van mij hebt en interpreteer je dan ook zo mijn reacties. Jammer, want ik ben best wel aardig hoor!

Het lijkt me inderdaad verstandig om mij onder de negeerknop te zetten tenzij je hier verder over wilt praten. Je mag me dan best een pb sturen. Ik wil hier namelijk in dit topic verder niet meer op reageren.

Een fijne zondag verder!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Om weer ontopic te geraken ,



Wat zijn de ervaringen met poppers? Heb eens gegoogled wat het is, klinkt bepaald niet als iets voor mij maar vraag me wel af wat de kick en rush ervan is.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Poppers = zooi



Poppers veroorzaakt een kortstondige extase .. en koppijn :P
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven