We vibe seksspeeltje

07-04-2016 21:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de we vibe? Het is een seksspeeltje voor koppels. Je zou er beide genot van hebben? Het is de eerste x dat we zoiets zouden gebruiken. En om de overgang niet zo groot te laten zijn, leek ons een speeltje waar je beide plezier van hebt wel leuk. Ben benieuwd naar ervaringen.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Best leuk hoor.

Maar persoonlijk vind ik het geld niet waard.... dan zou ik eerder voor een goede vieb gaan. Daar kun je met z'n tweeën ook lol mee hebben
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik vind het een kolereding. Veel te duur, blijft bij mij niet lekker zitten dus ligt al jaren te verstoffen in een lade.
Hij ligt hier in de kast, nieuw te zijn. We hebben de 4.. Want er zijn uitvoeringen. Waardeloos speeltje €149 weggegooid in ons geval.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier ligt hij in de kast. Blijft niet lekker zitten en reageert niet zo goed als gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
Hier sinds 2 weken een We Vibe 4 plus. Helaas een tegenvaller. Wel leuk maar brengt niet het plezier waar ik op hoopte. Trillingen vallen tegen want niet krachtig genoeg. En hij blijft niet goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
We hebben er af en toe plezier mee. Trillen had idd harder gemogen. Pas was ik m kwijt. Ondertussen voelde ik wel mn kont trillen. Bleek dat we m uit mn doos moesten vissen :D
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wordt hij nooit gebruikt.

Hij blijft niet goed zitten en de trillingen vallen tegen. Ik was meer bezig met de afstandsbediening in de ene hand en het ding op zijn plek te drukken met de andere hand.

Voor dat geld zijn er betere speeltjes te koop of koop er gewoon twee. Een voor hem en een voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Wat blijkt.. M'n vriend heeft m ondertussen al gekocht. Omdat ik zoublijven twijfelen. We zullen t binnenkort dus zelf ontdekken! Laat wel iets weten.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Hebben de 3 geprobeerd. Leek mij ook een aardig beginpunt, maar viel tegen. Ik vond het niks, zo'n plastic ding dat er ook nog bij in gaat. Bij elke stoot schoof ik er langs, voelde niet fijn. En het deed voor haar ook weinig, ze wou liever iets dat 100% voor haar werkt (en dat heeft ze nou ook). Na een jaartje rondslingeren dus weggegooid.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor jezelf misschien maar voor de WE echt super onhandig. Ik denk dat IK hem 2 keer heb gebruikt.

Zonde van je geld dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onding. Ook wij dachten: hey, iets wat voor beide is.

Nou, hartstikke duur. En bij elke stoot schuift dat ding mee in en uit.

Echt geen aanrader.



Laat ff weten hoe hij jullie bevalt?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Het viel wel mee. Je moet wel anders stoten zij m'n vriend. Wrsch beetje wennen dus. We gaan t allesinds nog s proberen dus nog niet afgeschreven iig.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Feetje69 schreef op 07 april 2016 @ 22:03:

Hij ligt hier in de kast, nieuw te zijn. We hebben de 4.. Want er zijn uitvoeringen. Waardeloos speeltje €149 weggegooid in ons geval.Wat duur! Ik heb hem voor 60euro gekocht. En tot nu toe is het geen succes. Blijft niet goed zitten en vriend vindt het niet prettig.
Alle reacties Link kopieren
Vond het met m'n ex altijd wel prettig, huidige vriend vind het niet fijn, die voelt hem teveel zitten. Jammer stiekem, vond het echt wel wat toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mabelle schreef op 08 april 2016 @ 11:51:

Leuk voor jezelf misschien maar voor de WE echt super onhandig. Ik denk dat IK hem 2 keer heb gebruikt.

Zonde van je geld dus.jammer dat JIJ er niet meer plezier van hebt gehad.
quote:lunaleeflang schreef op 10 april 2016 @ 16:27:

[...]



Wat duur! Ik heb hem voor 60euro gekocht. En tot nu toe is het geen succes. Blijft niet goed zitten en vriend vindt het niet prettig.



Ik heb 'm gekocht in een seksshop. Was toen de nieuwste. Dat betaal je . Ondertussen is er alweer een die geavanceerder is.

De "3" schijnt beter te zijn.

Hoe dan ook...een onding vinden wij beide..

Blijft niet zitten...trillingen zijn veel te zacht...onaangenaam( pijnlijk) om Feeman erbij te " douwen"... Afstandsbediening moet je bijna tussen je man en jezelf in proppen anders reageert hij niet. Anders handmatig....pfff...we hebben het al lang opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Hij was na 2 keer al kapot. Maar dat was niet zo erg want die 2 keer waren niet heel denderend.
Alle reacties Link kopieren
De 3 vind ik wel fijn, de 4 een onding, korter volgens mij want hij schuift er steeds uit
Alle reacties Link kopieren
Veel te duur en het geld niet waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven