Webcamgirl worden..

19-03-2015 18:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een studente van 20 jaar oud en laatst kwam ik een website tegen waarin je je kon inschrijven als webcammodel.. Na een aantal recensie's hierover te hebben gelezen, leek het me best interessant om dit uit te proberen. Ik vroeg me alleen of of hier meer meiden (of misschien zelfs mannen?) ervaring mee hebben en wat ze mij het beste kunnen adviseren! Hoeveel verdien je hier bijv. ongeveer mee en hoe werkt het allemaal?
Alle reacties Link kopieren
what happens on the internet, stays on the internet. Als je nog enigszins carriere wil maken in de toekomst dan zou ik het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je dan herkenbaar in beeld?
Alle reacties Link kopieren
Uitproberen om te kijken hoe dat nou is, of wil je het doen voor het geld ?

Wat GateKeeper ook al zegt, zoiets zal je wel altijd achtervolgen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een studente wel iets hoger ingeschat. Dag studie...! Dag studiegeld...!
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 19 maart 2015 @ 18:23:

Ik had een studente wel iets hoger ingeschat. Dag studie...! Dag studiegeld...!Misschien gaat ze onherkenbaar?
Staat dat niet op de site zelf, hoeveel het ongeveer per webcamsessie verdient?

En zoals hier al gezegd wordt, kan goed dat je toekomstige werkgever of collega's die filmpjes zien..
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 maart 2015 @ 18:20:

Wil je dan herkenbaar in beeld?Mwah het liefst niet.. Ik heb wel ooit iets gelezen over "anoniem" cammen, maar dat is me nog niet helemaal duidelijk. Is het dan mogelijk om anoniem te blijven?
Er zijn camsites waarbij je landen kunt blokken. Dus Nederlanders of andere landen die je blokkeert zien je dan niet. Verder geen ervaring, lijkt me persoonlijk niet het vervelendste werk maar je moet jezelf heel goed kunnen verkopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:xx-esmeralda-xx schreef op 19 maart 2015 @ 18:29:

[...]