Weet jij van iedere man/vrouw de naam nog?

19-10-2016 00:07 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel erg, maar ik zat laatst in mijn hoofd het 'lijstje' af te werken, en ik ben dus echt van de helft de naam vergeten!



Weet jij alle namen nog? Of doe je het net als ik op beroep, of plaats bijvoorbeeld?

Of heb je een echt lijstje op papier (of hoofdbord)?
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 19 oktober 2016 @ 11:22:

[...]



51 jr, seksueel actief sinds m'n 16e en sindsdien geen een monogame relatie gehad.

Zowel wijlen mijn vrouw als mijn vriendin vonden/vinden swingen ook te leuk om te laten.Haha dan snap ik dat je niet alle namen meer weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lattemachiato schreef op 19 oktober 2016 @ 11:17:

En hoe oud zijn jullie dan? Mijn excuus was nog dat ik inmiddels toch al 25 jaar een monogame relatie heb, dus dat het gewoon erg lang geleden is 25. Huidige relatie is open
quote:lattemachiato schreef op 19 oktober 2016 @ 11:17:

En hoe oud zijn jullie dan? Mijn excuus was nog dat ik inmiddels toch al 25 jaar een monogame relatie heb, dus dat het gewoon erg lang geleden is



Ik heb geen excuus nodig. Hooguit een verklaring.

De namen tussen mijn 16e en 22e weet ik nog (bijna) allemaal. Tenminste: degenen met wie ik seks heb gehad. De jongens met wie ik alleen gezoend heb, ben ik de meeste van vergeten. Ik kan dat nog wel nagaan, want ik heb een tijdje in mijn agenda de vlam van het weekend bijgehouden en ik heb dagboeken van vroeger.



Daarna meer dan 10 jaar monogaam, tot mijn man en ik begonnen met swingen. In de afgelopen 15 jaar zijn er zoveel voorbijgekomen dat ik echt geen idee meer heb. Ik vraag wel vooraf (en soms achteraf) de naam, maar eigenlijk boeit die me niet zoveel. Het gaat om genieten van het moment.
quote:retrostar schreef op 19 oktober 2016 @ 11:03:

Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat hoe meer mensen in hun gedragingen op onbeheerste dieren gaan lijken, hoe gealarmeerder ik me voel en dit is uitsluitend mijn eigen subjectieve gevoel. Temeer omdat alles totaal anders moet als men eenmaal getrouwd is, wat een totale ommezwaai is. Van "alles is emotie" naar "alles is verstand".



Veroordelen is iets anders, dat zie ik toch eerder als handelen tegen de inhoud van het wetboek van strafrecht in en daar staat seks (waarbij je anderen niet schaadt) niet in.



Waarom voel jij je gealarmeerd?

Ik heb tot aan mijn huidige relatie veel gejaagd. Dat vond ik heerlijk. Toen ik de relatie met mijn huidige man krijg, was er maar 1 ding beklemmend. Dat was de gedachte dat ik nu dus nooit meer (ook al werd ik 100) seks zou hebben met een andere man. Maar ik was/ben stapelgek op mijn man en ik dacht toen nog in termen van 'monogaam'. Voor mij was het inderdaad een totale ommezwaai. En al na 4 jaar begon ik dat moeilijk te vinden. Ik wilde hem niet bedriegen, maar ik kwam wel ernstig in de verleiding.

Gelukkig bleek uiteindelijk dat mijn man hetzelfde voelde. En na de zwangerschappen hebben we toen de daad bij het woord gevoegd. We hebben nu al heel lang een niet-monogaam huwelijk en dat voelt heerlijk.
quote:Roodhaarr schreef op 19 oktober 2016 @ 12:08:

[...]





Ik heb geen excuus nodig. Hooguit een verklaring.

De namen tussen mijn 16e en 22e weet ik nog (bijna) allemaal. Tenminste: degenen met wie ik seks heb gehad. De jongens met wie ik alleen gezoend heb, ben ik de meeste van vergeten. Ik kan dat nog wel nagaan, want ik heb een tijdje in mijn agenda de vlam van het weekend bijgehouden en ik heb dagboeken van vroeger.



Daarna meer dan 10 jaar monogaam, tot mijn man en ik begonnen met swingen. In de afgelopen 15 jaar zijn er zoveel voorbijgekomen dat ik echt geen idee meer heb. Ik vraag wel vooraf (en soms achteraf) de naam, maar eigenlijk boeit die me niet zoveel. Het gaat om genieten van het moment.Swingen is ook de reden dat ik niet alle namen weet. In een club of op een feest komt het er soms niet van om een naam te vragen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 19 oktober 2016 @ 10:47:

[...]



Waarom is dat schokkend?

Voor jou werkt het alleen als je iemand kent, voor anderen is dat weer geen voorwaarde.



Zelfs ik (1 seks partner gehad, ja ik weet de naam nog) vind het niet schokkend.

Ik ken de namen van mijn vorige buren ook niet meer, om maar iets sufs te noemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:retrostar schreef op 19 oktober 2016 @ 11:03:

Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat hoe meer mensen in hun gedragingen op onbeheerste dieren gaan lijken, hoe gealarmeerder ik me voel en dit is uitsluitend mijn eigen subjectieve gevoel. Temeer omdat alles totaal anders moet als men eenmaal getrouwd is, wat een totale ommezwaai is. Van "alles is emotie" naar "alles is verstand".



Veroordelen is iets anders, dat zie ik toch eerder als handelen tegen de inhoud van het wetboek van strafrecht in en daar staat seks (waarbij je anderen niet schaadt) niet in.



Ik vind t mooi dat je de moeite neemt om jouw mening verder uit te leggen, dank je.

Ik had het nog niet bekeken vanuit dat oogpunt en ondanks dat dat niet voor mij geldt begrijp ik wel wat je er mee wil zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39. Had voor mijn vorige lange relatie over ging (ik was toen 29) 5 bedpartners gehad. Daarna heb ik 3 jaar als een gek geleefd. Nu alweer 7 jaar monogaam. Ik kan me iets herinneren dat ik nog wel eens heb geteld hoeveel het er waren. Toen in de 30... Maar toen ik de namen er bij wilde bedenken wist ik er niet zoveel meer en kom nu op 23 met naam of met die van daar en daar...
Alle reacties Link kopieren
ik heb maar een lijstje gemaakt.... en na een tijdje ook een mapje aangemaakt met fotootjes (van hun hoofd he)
Lorem Ipsum
Dat heb ik ook nog wel eens ooit gedaan, foto's opgezocht van dat ene feestje waar een man dan ook opstond, dus geen lijstje namen maar foto's op pc.
Alle reacties Link kopieren
Namen niet nee, maar wel wat 'meta-info'. Die ene dame met die Smart, het meisje wiens ouders niet thuis waren, etc.
Ik kom uit op een handje vol en weet die namen nog wel
Alle reacties Link kopieren
Ik weet de namen niet meer. Zijn er ook te veel om te onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Voornamen kan ik me nog wel herinneren, maar achternamen erbij zou ik bij een aantal erg hard na moeten denken..
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, een lijstje.

Na even zoeken en bijwerken, ca. 50% voor- en achternaam, 30% voornaam en 20% beschrijving.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Ik weet van alle 6 nog hun naam. Maar de helft heeft dezelfde naam, dus da's wel weer handig
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ze vast allemaal nog wel. Alle, euh, dat wordt toch even nadenken....
quote:Phoebal schreef op 19 oktober 2016 @ 19:53:

Ik weet van alle 6 nog hun naam. Maar de helft heeft dezelfde naam, dus da's wel weer handig Wat grappig, bij mij ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Roodhaarr schreef op 19 oktober 2016 @ 12:14:

[...]





Waarom voel jij je gealarmeerd?

Ik heb tot aan mijn huidige relatie veel gejaagd. Dat vond ik heerlijk. Toen ik de relatie met mijn huidige man krijg, was er maar 1 ding beklemmend. Dat was de gedachte dat ik nu dus nooit meer (ook al werd ik 100) seks zou hebben met een andere man. Maar ik was/ben stapelgek op mijn man en ik dacht toen nog in termen van 'monogaam'. Voor mij was het inderdaad een totale ommezwaai. En al na 4 jaar begon ik dat moeilijk te vinden. Ik wilde hem niet bedriegen, maar ik kwam wel ernstig in de verleiding.

Gelukkig bleek uiteindelijk dat mijn man hetzelfde voelde. En na de zwangerschappen hebben we toen de daad bij het woord gevoegd. We hebben nu al heel lang een niet-monogaam huwelijk en dat voelt heerlijk.Plaatsvervangende gene denk ik dat anderen zich zo dierlijk gedragen en het voor zo weinig willen doen. Konijnen gaan ook van de ene naar de andere. Voor mij moet hij echt verliefd zijn, zijn hart aan me geven, er moet intimiteit zijn en er moet de intentie zijn van een relatie, voordat ik zijn lichaam en nabijheid fijn ga vinden. Ik doe het niet voor wat geslijp op de dansvloer en gefluister van vieze woordjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 19 oktober 2016 @ 23:44:

[...]



Wat grappig, bij mij ook Oh ja? Welke naam? Zou er een verband zijn tussen naam en bed skills?
quote:Phoebal schreef op 20 oktober 2016 @ 08:33:

[...]





Oh ja? Welke naam? Zou er een verband zijn tussen naam en bed skills? Een veel voorkomende naam in de periode 1950-1970.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 20 oktober 2016 @ 08:43:

[...]



Een veel voorkomende naam in de periode 1950-1970.Hier ook. 1 lettergreep, kreunt lekker. En heel handig ook, vergissen zit er niet in.
Alle reacties Link kopieren
Nee, tussen mijn scheiding en mijn huidige man een paar wilde jaren gehad. Denk dat als ik moeite zou doen, ik de meeste nog wel weet, maar ook een aantal niet hoor. Soms schiet me ook weleens iemand te binnen die ik überhaupt helemaal vergeten was. Nu weer ruim 4 jaar monogaam en dat bevalt me eerlijk gezegd veel beter. Het past beter bij me, het geeft me rust en ik vind het vertrouwde fijn.
quote:Phoebal schreef op 20 oktober 2016 @ 08:54:

[...]





Hier ook. 1 lettergreep, kreunt lekker. En heel handig ook, vergissen zit er niet in. Ohhh Rohhhhhhhb, ik kooooohhhhhhhmmmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:photonic schreef op 20 oktober 2016 @ 09:38:

[...]





Ohhh Rohhhhhhhb, ik kooooohhhhhhhmmmmmmmm ja zoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven