Weinig seks met partner.

19-01-2017 18:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een gelukkig getrouwde man van 39 inmiddels. Mijn vrouw is momenteel 35. Ik heb haar leren kennen toen ze 16 was en daarna nooit meer een ander gehad.

We zijn eigenlijk na haar studie begonnen met een eigen zaak. Ik denk dat ze toen 20/21 was. We hebben heel wat jaren gebuffeld, eigenlijk nog steeds. Maar er staat een prachtig bedrijf tegenover en ik ben ook apetrots op haar. We hebben in principe alles wat we willen, mooi huis, haar hobby paarden heeft ook een redelijke omvang gekregen, mijn droomauto staat op de stoep. We hebben geen kinderen, willen deze ook niet. We kunnen ook elk jaar op vakantie. Kortom, alles wat een gelukkig iemand zich kan wensen.



Echter is de zin in seks bij haar heel erg laag. De werkdruk van ons speelt hierbij natuurlijk ook een grote rol. Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan. Ik zet haar altijd op 1. Dingen die ik wel eens wil en zij niet, die doe ik ook niet. Ik train 4 tot 5x per week om aantrekkelijk voor haar te blijven. Maar zelden komt het voor dat ze zelf het initiatief neemt. Als ze wat probeert, dan probeert ze ook zin te maken, dat vindt ik natuurlijk echt heel lief van haar, maar bij mij spat het vuur er dan niet meer vanaf. Ik zeg ook heel vaak dat ze er goed uitziet, wat ze ook echt doet. Maar heb het idee dat dat haar ook niet meer triggert als het ware.. Ik heb veel respect voor haar maar heb hier echt last van. Gewoon ook echt regelmatig buikpijn ervan, dat ik echt wil maar niet kan. Ik probeer haar ook vaker te knuffelen, maar dan voelt ze alsnog dat ik zin heb, ik kan daar echt niks aan doen. Heeft iemand tips voor mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij haar de vlam ook weer heviger gaat worden. Zijn er dingen die ik kan veranderen? We hebben er al vaker samen over gesproken maar komen er niet uit. Er is zelfs ooit een opmerking van haar geweest, dat ze het ook erg vindt voor mij en dat er misschien en dame bij moest komen om mij hierbij te helpen..seksueel dan he. Ik ben hier heel boos om geworden. Als je hiermee begint dan is het einde zoek en ik wil niemand anders. Als zij het met een ander zou doen dan zou ik echt gek worden. De bedoeling van haar was echter wel goed. Ik train veel en kan daar ook redelijk wat energie in kwijt, maar ik heb nu eenmaal een wat hoger testosteron niveau. Ik zeg ook niet dat ik haar elke dag wil bespringen, maar als we 1x per week wat kunnen doen dan zou ik dat helemaal top vinden. We hebben veel verantwoordelijkheden, naar onze dieren, maar ook klanten en personeel, de werkdruk kan dus ook niet zomaar in 1x op een wat lager pitje gezet worden. Is er advies voor mij, wat ik eventueel nog kan doen?

Ik mis haar op deze manier echt heel erg.. Even een weekendje weg is niet echt een optie, hebben we ook al vaker gedaan, maar dan hebben we een week nodig om dit voor te bereiden qua planning...
Alle reacties Link kopieren
Wil jij dan vrijen en gelijk alles erop en eraan? Of wil ze verder ook niks, pijpen ofzo?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Slikt ze de pil? Zo ja, stoppen!! Echt!! Er zal een wereld voor haar open gaan.



Google maar even op de correspondent + de pil.
Mijn eerste reactie in dit soort gevallen is altijd dat je niet moet afwachten of je vrouw zin heeft en niet tot over eenstemming moet komen hoe vaak jullie het doen, want dan ben je niet spannend meer voor haar.



Je moet je vrouw nemen, omdat jij het wilt. En haar nemen zoals jij het wilt. Jij bent de man. Jij neemt.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie niet samen 1 avond in de week voor elkaar vasthouden, sex plannen klinkt niet erg opwindend, maar zo kan ze misschien wel zin "maken"
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
Nee ik hoef niet gelijk alles erop.. Het spel vind ik ook al leuk, al is het haar oraal verwennen bijv. Ze is vaak te moe en ze kan niet zo makkelijk afstand van haar werk nemen. Ik ben daar makkelijker in. Ruzie daarover maken is geen oplossing, forceren ook niet. Ik ben benieuwd hoe andere vrouwen die een heel druk bestaan hebben, die knop om kunnen zetten..

Ik vind het fijn als ze zelf initiatief neemt en dat ik het niet hoef te vragen. Pijpen doet ze dan wel, maar dan voel ik me weer bezwaard..
Alle reacties Link kopieren
quote:Julia2 schreef op 19 januari 2017 @ 18:34:

Slikt ze de pil? Zo ja, stoppen!! Echt!! Er zal een wereld voor haar open gaan.



Google maar even op de correspondent + de pil.Ze heeft al enige jaren een spiraaltje..
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 18:38:

Mijn eerste reactie in dit soort gevallen is altijd dat je niet moet afwachten of je vrouw zin heeft en niet tot over eenstemming moet komen hoe vaak jullie het doen, want dan ben je niet spannend meer voor haar.



Je moet je vrouw nemen, omdat jij het wilt. En haar nemen zoals jij het wilt. Jij bent de man. Jij neemt.En als zij nou niet wil? Heb je het nou over verkrachting?
quote:valerievaldera schreef op 19 januari 2017 @ 18:42:

[...]



En als zij nou niet wil? Heb je het nou over verkrachting?Ik heb het over een mind-set.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 18:38:

Mijn eerste reactie in dit soort gevallen is altijd dat je niet moet afwachten of je vrouw zin heeft en niet tot over eenstemming moet komen hoe vaak jullie het doen, want dan ben je niet spannend meer voor haar.



Je moet je vrouw nemen, omdat jij het wilt. En haar nemen zoals jij het wilt. Jij bent de man. Jij neemt.ehhh dat zou ik wel willen, maar dat is het probleem nu juist.. zij kan die schakelaar niet in 1 keer omzetten. En ik zie het graag dat zij het initiatief eens neemt. Het gaat mij ook niet echt om het aantal keer..ik zei wel 1x per week, maar nu is het zo van 1.5 maanden niks en dan weer 1x. dan weer een maand niks en dan wel eens 2x per dag..Maar over het algemeen is het veel te weinig. Er ligt een druk bij mij, en die voelt zij ook..
Alle reacties Link kopieren
Op de pijler relaties zijn 2 topics over hetzelfde, maar dan vanuit de vrouw. Er is daar veel gezegd over de invloed van seks op je relatie, welke factoren invloed hebben op je libido en wat de man of de vrouw zouden kunnen doen.

- ik hou van mijn man maar wil geen seks meer

- geen seksleven na kinderen



Het doorlezen van die topics geeft waarschijnlijk redelijk wat inzichten, ik zou daar in ieder geval mee beginnen.
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 18:45:

Ik heb het over een mind-set.Gezellige mindset
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsbasswaldorf schreef op 19 januari 2017 @ 18:39:

Kunnen jullie niet samen 1 avond in de week voor elkaar vasthouden, sex plannen klinkt niet erg opwindend, maar zo kan ze misschien wel zin "maken"Kunnen we idd proberen, maar hier is ze geen voorstander van, omdat we elke dag al een strikte planning hebben..Dit hebben we ook al eens besproken namelijk..
Alle reacties Link kopieren
Heb je het ooit ter sprake gebracht?



En dubbelchecken dat zij het niet opvat als "je geeft me niet genoeg seks en daar heb ik recht op" maar als "ik mis de intimiteit in onze relatie die samengaat met seks"
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 18:45:

[...]



Ik heb het over een mind-set.



Ik snap je wel. Het staat er alleen wel wat rot.



Grote kans dat TO te lief, te zacht is geworden teveel zijn oren laat hangen naar zijn vrouw. Dus wat leiding (terug?) pakken kan zeker zinvol zijn.



Veel vrouwen vinden een man die leiding neemt, de vrouw in bed wat overruled (natuurlijk niet verkracht) en doortastend is kan zekerstimulerend werken.



Verder denk ik: richt je op je eigen leven, ga er lekker op uit en wees wellicht iets minder beschikbaar voor haar. Zo word je misschien weer wat spannender.



Want ik denk dat het haar (jullie) ontbreekt aan spanning. Is ook niet zo gek na zoveel jaar en zo jong samen gekomen te zijn.
Dank u.
Astu
Alle reacties Link kopieren
[quote]Amand schreef op 19 januari 2017 @ 18:38:

Mijn eerste reactie in dit soort gevallen is altijd dat je niet moet afwachten of je vrouw zin heeft en niet tot over eenstemming moet komen hoe vaak jullie het doen, want dan ben je niet spannend meer voor haar.



[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 21:51
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op zich klopt het wat Amand zegt, gelijkwaardigheid is killing voor je seksleven, een man die je de kamer door bonjourt is sekstechnisch het beste dat je kan overkomen. Ik snap dat mannen het leuk vinden als vrouwen initiatief nemen maar onze reptielenhersenen roepen hele andere dingen. Overmeester ons, neem ons.

Maar na een aantal jaar in hetzelfde sekspatroon is dit eigenlijk niet meer haalbaar, dan zijn we al vervallen in aaiseks, gelijkwaardige seks maw saaie seks. En begrijp me goed, veel mensen zijn dol op aaiseks en als je daar beiden happy mee bent, prima, niks aan doen.

Maar als het schort aan je seksleven dan moet er wat veranderen.



Praat hier eens over met haar, het is het proberen waard.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 19 januari 2017 @ 18:49:

[...]





Kunnen we idd proberen, maar hier is ze geen voorstander van, omdat we elke dag al een strikte planning hebben..Dit hebben we ook al eens besproken namelijk..Je kunt ook afspreken dat het niet tot sex hoeft te leiden, maar gewoon een avond vrij houden om uitgebreid te eten, wijntje erbij, allebei de telefoon uit.
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
quote:cactusss schreef op 19 januari 2017 @ 18:49:

Heb je het ooit ter sprake gebracht?



En dubbelchecken dat zij het niet opvat als "je geeft me niet genoeg seks en daar heb ik recht op" maar als "ik mis de intimiteit in onze relatie die samengaat met seks"Ook dit idd al ter sprake gebracht.. maar geen verandering
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 21:52
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt zij dan als jullie het er over hebben? Is het iets waar zij aan wil werken? Wat wil zij van jou? Dat je opgewonden raakt als je lekker knuffelt ja tuurlijk zeker als ze zo'n mooie vrouw is! Zij heeft echter minder zin en nu voelen jullie je allebei schuldig tegenover elkaar. Het gebeurt vaak dat als het al zo'n beladen onderwerp is dat alle toenadering van jouw kant wordt opgepakt als 'druk', en zij voelt zich misschien ook wel lullig want ze 'moet' je teleurstellen.

Was ze eerder wel wat meer van de intimiteit?

Misschien is het een verschil in liefdes taal, Google er maar eens op. Jij communiceert in complimentjes, wie weet is haar liefdes taal anders.

Maar ik kan hier wel misschien misschien zeggen, ik denk toch dat je het aan haar moet vragen.



Je schrijft trouwens enorm lief over haar
Alle reacties Link kopieren
[...]



Wij zitten duidelijk niet op 1 golflengte....dus jouw advies mag je mij besparen..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 21:53
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Tourette?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 21:53
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven