Weinig seks met partner.

19-01-2017 18:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een gelukkig getrouwde man van 39 inmiddels. Mijn vrouw is momenteel 35. Ik heb haar leren kennen toen ze 16 was en daarna nooit meer een ander gehad.

We zijn eigenlijk na haar studie begonnen met een eigen zaak. Ik denk dat ze toen 20/21 was. We hebben heel wat jaren gebuffeld, eigenlijk nog steeds. Maar er staat een prachtig bedrijf tegenover en ik ben ook apetrots op haar. We hebben in principe alles wat we willen, mooi huis, haar hobby paarden heeft ook een redelijke omvang gekregen, mijn droomauto staat op de stoep. We hebben geen kinderen, willen deze ook niet. We kunnen ook elk jaar op vakantie. Kortom, alles wat een gelukkig iemand zich kan wensen.



Echter is de zin in seks bij haar heel erg laag. De werkdruk van ons speelt hierbij natuurlijk ook een grote rol. Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan. Ik zet haar altijd op 1. Dingen die ik wel eens wil en zij niet, die doe ik ook niet. Ik train 4 tot 5x per week om aantrekkelijk voor haar te blijven. Maar zelden komt het voor dat ze zelf het initiatief neemt. Als ze wat probeert, dan probeert ze ook zin te maken, dat vindt ik natuurlijk echt heel lief van haar, maar bij mij spat het vuur er dan niet meer vanaf. Ik zeg ook heel vaak dat ze er goed uitziet, wat ze ook echt doet. Maar heb het idee dat dat haar ook niet meer triggert als het ware.. Ik heb veel respect voor haar maar heb hier echt last van. Gewoon ook echt regelmatig buikpijn ervan, dat ik echt wil maar niet kan. Ik probeer haar ook vaker te knuffelen, maar dan voelt ze alsnog dat ik zin heb, ik kan daar echt niks aan doen. Heeft iemand tips voor mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij haar de vlam ook weer heviger gaat worden. Zijn er dingen die ik kan veranderen? We hebben er al vaker samen over gesproken maar komen er niet uit. Er is zelfs ooit een opmerking van haar geweest, dat ze het ook erg vindt voor mij en dat er misschien en dame bij moest komen om mij hierbij te helpen..seksueel dan he. Ik ben hier heel boos om geworden. Als je hiermee begint dan is het einde zoek en ik wil niemand anders. Als zij het met een ander zou doen dan zou ik echt gek worden. De bedoeling van haar was echter wel goed. Ik train veel en kan daar ook redelijk wat energie in kwijt, maar ik heb nu eenmaal een wat hoger testosteron niveau. Ik zeg ook niet dat ik haar elke dag wil bespringen, maar als we 1x per week wat kunnen doen dan zou ik dat helemaal top vinden. We hebben veel verantwoordelijkheden, naar onze dieren, maar ook klanten en personeel, de werkdruk kan dus ook niet zomaar in 1x op een wat lager pitje gezet worden. Is er advies voor mij, wat ik eventueel nog kan doen?

Ik mis haar op deze manier echt heel erg.. Even een weekendje weg is niet echt een optie, hebben we ook al vaker gedaan, maar dan hebben we een week nodig om dit voor te bereiden qua planning...
Alle reacties Link kopieren
Lief zeker, maar lief is niet geil
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
quote:azrielle schreef op 19 januari 2017 @ 18:57:

Wat zegt zij dan als jullie het er over hebben? Is het iets waar zij aan wil werken? Wat wil zij van jou? Dat je opgewonden raakt als je lekker knuffelt ja tuurlijk zeker als ze zo'n mooie vrouw is! Zij heeft echter minder zin en nu voelen jullie je allebei schuldig tegenover elkaar. Het gebeurt vaak dat als het al zo'n beladen onderwerp is dat alle toenadering van jouw kant wordt opgepakt als 'druk', en zij voelt zich misschien ook wel lullig want ze 'moet' je teleurstellen.

Was ze eerder wel wat meer van de intimiteit?

Misschien is het een verschil in liefdes taal, Google er maar eens op. Jij communiceert in complimentjes, wie weet is haar liefdes taal anders.

Maar ik kan hier wel misschien misschien zeggen, ik denk toch dat je het aan haar moet vragen.



Je schrijft trouwens enorm lief over haar Bedankt voor je bericht, je snapt mij in ieder geval. Ik zal idd eens gaan googlen hierop. Eerder was ze idd wel meer van de intimiteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 19 januari 2017 @ 19:00:

[...]





Wij zitten duidelijk niet op 1 golflengte....dus jouw advies mag je mij besparen..



Ok.....





Be a dick.
Ik zou maar niet teveel hoop hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet zij om zichzelf goed te verzorgen, zit ze goed in haar vel?

Traint of sport ze wel? Want daardoor gaat ook haar hormoon niveau omhoog en zou ze op een gegeven moment wel weer meer zin in sex moeten krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 19 januari 2017 @ 19:03:

[...]





Bedankt voor je bericht, je snapt mij in ieder geval. Ik zal idd eens gaan googlen hierop. Eerder was ze idd wel meer van de intimiteit.

Ik denk dat iedereen je snapt. De antwoorden staan je alleen schijnbaar niet erg aan

Iemand schetste al dat er op "relatie" twee topics lopen door vrouwen gestart, daar lees je de uitgeblustheid, de non zin om naar een oplossing te zoeken, de onzekerheid ook. Wie weet steek je er wat van op.

Ik snap trouwens niet dat je tig keer per week sport voor je vrouw, wat een druk legt dat op haar, ik zou dat absoluut niet wensen. Mijn vent sport voor zichzelf en anders maar niet.
...
Natuurlijk gaat er een zekere aantrekkingskracht uit van een dominante man, maar dat werkt denk ik eerder wanneer je hier en daar een one night stand hebt. Als je elkaar al 20 jaar kent en al zolang een seksleven samen hebt, dan lijkt het me eerder lachwekkend, of anders afschrikwekkend als iemand zich ineens totaal ander gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo voel je je bezwaart als ze je pijpt? Ik bedoel, jij hebt zin, zij "faciliteerd". Bij ons werkt dat prima, ik hoef ook niet alle keren alles erop en eraan, maar ben blij dat ik een man heeft die blij is met wat ik hem "geef". En zelf initiatief nemen, ik doe dat zelden of nooit eigenlijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Een man heb...sorry rare zin...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Amand ook. Mijn man is behoorlijk afwachtend, omdat hij niets tegen mijn zin wil doen. Lovenswaardig, maar ik vind het juíst fijn dat hij naar me verlangt, vastgrijpt, op bed gooit. Dat is opwindend, geen man die braaf op zn handen zit te wachten of hij asjeblieft seks mag. Natuurlijk moet je je niet opdringen, maar de seksuele spanning heeft misschien baat bij n nieuwe verhouding tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
Precies Angel. Na 15 jaar huwelijk heb ik regelmatig gedacht, "man, grijp me nou eens gewoon een keertje". Dat afwachtende, zachte gedoe, chagrijnig werd ik ervan.

Maar toen durfde ik dat nog niet te zeggen... boy was I young.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsbasswaldorf schreef op 19 januari 2017 @ 19:00:

Lief zeker, maar lief is niet geil



Lief kan wel weer na de seks...



Maargoed, ik heb ook een heel druk leven en voel me vaak ook te moe als ik aan seks denk.

Toch is zin maken voor mij wel de oplossing. Ik weet namelijk dat ik, als ik over de drempel heen ben, er heel erg van geniet.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
Ik durf eigenlijk niets meer te reageren, maar dat doe ik toch, want Ik ben a dick!

Wat mij een hel lijkt (voor de partner nog erger, want ik ben een dick) is om naast samen te leven, samen te werken. Ik zou dat niet eens willen met vrienden (btw ook allemaal dicks). Misschien zie je elkaar niet eens elke dag op werk, maar als je dan gaat lunchen. Gaat het dan ook over werk?

Het zijn allemaal aanalnamens, maar je bent niet gelukkig getrouwd, je hebt voortdurend (overdrijving) buikpijn. Of bedoel je daarmee de schreeuwende pijn in je piemelziel?
Herkenbaar, ik zeg ook regelmatig: 'laat het beest eens in je los'. Maar wat er niet in zit, komt er ook niet uit. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 januari 2017 @ 19:28:

Precies Angel. Na 15 jaar huwelijk heb ik regelmatig gedacht, "man, grijp me nou eens gewoon een keertje". Dat afwachtende, zachte gedoe, chagrijnig werd ik ervan.

Maar toen durfde ik dat nog niet te zeggen... boy was I young.Na 15 jaar huwelijk is niemand young meer.
quote:PlayingTheAngel schreef op 19 januari 2017 @ 19:25:

Ik snap Amand ook. Mijn man is behoorlijk afwachtend, omdat hij niets tegen mijn zin wil doen. Lovenswaardig, maar ik vind het juíst fijn dat hij naar me verlangt, vastgrijpt, op bed gooit. Dat is opwindend, geen man die braaf op zn handen zit te wachten of hij asjeblieft seks mag. Natuurlijk moet je je niet opdringen, maar de seksuele spanning heeft misschien baat bij n nieuwe verhouding tussen jullie.



Zo herkenbaar. En zo frustrerend. Ik word er weleens onzeker van. Of hij me wel wil. Anders zou ik toch wel merken dat hij zin heeft? Maar als we op bed kroelen, of we liggen lepeltjelepeltje wordt hij niet eens stijf. Onder de douche ook niet. Niet vanzelf, pas als ik eraan ga zitten.

Dat ken ik niet van eerdere relaties.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na 33 jaar huwelijk stokoud geloof ik...
die ik wilde bestaat al...
quote:Conffeti schreef op 19 januari 2017 @ 19:31:

[...]





Na 15 jaar huwelijk is niemand young meer.Niet eens. Mijn vorige relatie duurde ook meer dan 15 jaar, maar daar was veel meer merkbare begeerte. Hij hoefde maar een stukje van mijn borst te zien, of weten dat ik geen BH droeg, of onder de douche en hup, hij had zin. Maar deze man ken ik nog geen 4 jaar en hij is nooit zo'n doortastend leidingnemende man geweest die duidelijk zin had
Alle reacties Link kopieren
quote:Whatifyoufly schreef op 19 januari 2017 @ 19:29:

[...]





Lief kan wel weer na de seks...



Maargoed, ik heb ook een heel druk leven en voel me vaak ook te moe als ik aan seks denk.

Toch is zin maken voor mij wel de oplossing. Ik weet namelijk dat ik, als ik over de drempel heen ben, er heel erg van geniet.



Hoe moe moet je zijn om geen of zelden zin te hebben in vrijen? Levensmoe? doodsmoe? Serieus.

Ik heb weliswaar geen kids of een vaste partner (die al dan niet op me uitgekeken is), maar werk 5 dagen in de week, van voor de file tot ver na de file. Sport daar ook bij (zonder buikpijn). Als je goed moe voelt, kan sex er altijd bij.



Ja misschien als ik me kut voel, maar dat is zelden, want ik ben een dick.
Niet iedereen is hetzelfde als jij dick.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tawny79 schreef op 19 januari 2017 @ 19:42:

Niet iedereen is hetzelfde als jij dick.

Ja sorry, zo bedoel ik het ook niet. Zo heb ik weer andere gebreken enzo.

Ik ventileer. ik ben vandaag uiteindelijk afgewezen na een capaciteitstest, 1e gesprek, 2e gesprek en laatste gesprek "klik gesprek". Ik ben namelijk een dick.

Het kostte veel energie, leverde niets op. en ja... ik heb nu eenmaal een heel dr... dru,,,, dick leven
anoniem_312485 wijzigde dit bericht op 19-01-2017 19:50
Reden: dick leven
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Tawny79 schreef op 19 januari 2017 @ 19:36:

[...]





Niet eens. Mijn vorige relatie duurde ook meer dan 15 jaar, maar daar was veel meer merkbare begeerte. Hij hoefde maar een stukje van mijn borst te zien, of weten dat ik geen BH droeg, of onder de douche en hup, hij had zin. Maar deze man ken ik nog geen 4 jaar en hij is nooit zo'n doortastend leidingnemende man geweest die duidelijk zin had Is dat papa, ben jij mama?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 januari 2017 @ 18:55:

Op zich klopt het wat Amand zegt, gelijkwaardigheid is killing voor je seksleven, een man die je de kamer door bonjourt is sekstechnisch het beste dat je kan overkomen. Ik snap dat mannen het leuk vinden als vrouwen initiatief nemen maar onze reptielenhersenen roepen hele andere dingen. Overmeester ons, neem ons.

Maar na een aantal jaar in hetzelfde sekspatroon is dit eigenlijk niet meer haalbaar, dan zijn we al vervallen in aaiseks, gelijkwaardige seks maw saaie seks. En begrijp me goed, veel mensen zijn dol op aaiseks en als je daar beiden happy mee bent, prima, niks aan doen.

Maar als het schort aan je seksleven dan moet er wat veranderen.



Praat hier eens over met haar, het is het proberen waard.



Helemaal mee eens! Jarenlang in een huwelijk gezeten waarin ik hoopte dat ie me eens op de keukentafel zou gooien, zat er helaas echt niet in.

Daarna relatie met botte boer want ik moest zonodig een man met meer testosteron, maar iemand die je op de keukentafel gooit maar in het dagelijks leven weinig respect toont, die gun je dat niet.

Nu heb ik er een die eruit ziet als een stoere vent en me heel sexy en dominant kan nemen op welke plek dan ook maar verder een super gentleman is.

Perfect!

Ik denk dat TO toch ook eens zoiets moet proberen....
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
En op vakantie..?
Tja. We kunnen niet allemaal Amand zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven