Weinig seks met partner.

19-01-2017 18:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een gelukkig getrouwde man van 39 inmiddels. Mijn vrouw is momenteel 35. Ik heb haar leren kennen toen ze 16 was en daarna nooit meer een ander gehad.

We zijn eigenlijk na haar studie begonnen met een eigen zaak. Ik denk dat ze toen 20/21 was. We hebben heel wat jaren gebuffeld, eigenlijk nog steeds. Maar er staat een prachtig bedrijf tegenover en ik ben ook apetrots op haar. We hebben in principe alles wat we willen, mooi huis, haar hobby paarden heeft ook een redelijke omvang gekregen, mijn droomauto staat op de stoep. We hebben geen kinderen, willen deze ook niet. We kunnen ook elk jaar op vakantie. Kortom, alles wat een gelukkig iemand zich kan wensen.



Echter is de zin in seks bij haar heel erg laag. De werkdruk van ons speelt hierbij natuurlijk ook een grote rol. Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan. Ik zet haar altijd op 1. Dingen die ik wel eens wil en zij niet, die doe ik ook niet. Ik train 4 tot 5x per week om aantrekkelijk voor haar te blijven. Maar zelden komt het voor dat ze zelf het initiatief neemt. Als ze wat probeert, dan probeert ze ook zin te maken, dat vindt ik natuurlijk echt heel lief van haar, maar bij mij spat het vuur er dan niet meer vanaf. Ik zeg ook heel vaak dat ze er goed uitziet, wat ze ook echt doet. Maar heb het idee dat dat haar ook niet meer triggert als het ware.. Ik heb veel respect voor haar maar heb hier echt last van. Gewoon ook echt regelmatig buikpijn ervan, dat ik echt wil maar niet kan. Ik probeer haar ook vaker te knuffelen, maar dan voelt ze alsnog dat ik zin heb, ik kan daar echt niks aan doen. Heeft iemand tips voor mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij haar de vlam ook weer heviger gaat worden. Zijn er dingen die ik kan veranderen? We hebben er al vaker samen over gesproken maar komen er niet uit. Er is zelfs ooit een opmerking van haar geweest, dat ze het ook erg vindt voor mij en dat er misschien en dame bij moest komen om mij hierbij te helpen..seksueel dan he. Ik ben hier heel boos om geworden. Als je hiermee begint dan is het einde zoek en ik wil niemand anders. Als zij het met een ander zou doen dan zou ik echt gek worden. De bedoeling van haar was echter wel goed. Ik train veel en kan daar ook redelijk wat energie in kwijt, maar ik heb nu eenmaal een wat hoger testosteron niveau. Ik zeg ook niet dat ik haar elke dag wil bespringen, maar als we 1x per week wat kunnen doen dan zou ik dat helemaal top vinden. We hebben veel verantwoordelijkheden, naar onze dieren, maar ook klanten en personeel, de werkdruk kan dus ook niet zomaar in 1x op een wat lager pitje gezet worden. Is er advies voor mij, wat ik eventueel nog kan doen?

Ik mis haar op deze manier echt heel erg.. Even een weekendje weg is niet echt een optie, hebben we ook al vaker gedaan, maar dan hebben we een week nodig om dit voor te bereiden qua planning...
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 19 januari 2017 @ 19:31:

[...]





Na 15 jaar huwelijk is niemand young meer.

Je kunt op verschillende manieren jong zijn.

Maar ik denk niet dat je dat snapt. Geeft niet.
...
quote:Conffeti schreef op 19 januari 2017 @ 19:52:

[...]





Is dat papa, ben jij mama?Die snap ik even niet.
Alle reacties Link kopieren
Sweep her of her feet dude, neem de touwtjes in handen en man up!

Niks afkoelender dan een man die afwachtend is, serieus!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja man-up, dat zeg ik ook weleens tegen mijn vriend. Ook buiten bed trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 19 januari 2017 @ 20:04:

Sweep her of her feet dude, neem de touwtjes in handen en man up!

Niks afkoelender dan een man die afwachtend is, serieus!Als ze geen zin heeft, werkt dat echt niet.
En je hebt ook genoeg mannen die dat echt niet in zich hebben. Niet alle mannen zijn gelijk en passen binnen het sereotype van 'de man' (die altijd geil is en overal bovenop duikt, zodra hij de kans krijgt). Net als dat ook niet alle vrouwen hetzelfde willen in bed. Er is veel meer varieteit dan vaak wordt aangenomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 januari 2017 @ 20:02:

[...]



Je kunt op verschillende manieren jong zijn.

Maar ik denk niet dat je dat snapt. Geeft niet.Ha ja! Voor een oudje vind ik je waanzinnig scherp en jong van geest(ig), minus dat venijnige neerbuigende toontje.. neen scratch that. Dat is ook aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 19 januari 2017 @ 20:04:

Sweep her of her feet dude, neem de touwtjes in handen en man up!

Niks afkoelender dan een man die afwachtend is, serieus!En anders knijp haar keel dicht voordat ze kan uitkramen dat ze geen zin heeft omdat ze het te druk heeft met werk. ALLES IS TOEGESTAAN. Mannen met buikpijn. Dat dat zeer slecht als species.
Alle reacties Link kopieren
Treat her like a princess, fuck her like a whore.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft geen zin. Je erbij neerleggen, relatie stopzetten, of het buiten de deur zoeken, dat zijn meestal de enige oplossingen.
Alle reacties Link kopieren
Ach het zal nooit goed genoeg zijn zolang het te goed met ons gaat.

We hebben veel te veel tijd om na te denken over onze relatie(s).



He needs to...

Man up, man down (ja je hebt echt mannen die niet beffen. Ik heb het bewijs gelezen, hier), praat met me, praat niet met me. doe dat niet, doe dat wel, doe het soms of soms maar net een beetje anders. Wees hier, wees daar, wees bij mij, laat mij met rust. Je luistert niet, je praat teveel. wie ben je? wat ben je? Vind je me moeder lekker? pff. ik snap het niet Roos!



Vroeger, toen Roos nog gewoon Roos (1.0) was. In haar bloei van haar leven, waren vrouwen te afhankelijk van mannen. Dat is begrijpelijk kut, want een hoop mannen zijn dicks! Maar waar de emancipatie toeslaat brengt langzamerhand, beetje voor beetje de gelijkwaardigheid terug. MAar we weten allemaal wat er gaat gebeuren.......



Chicks with dicks!





(en dan bedoel ik niet mannen die in het verkeerde lijf zijn geboren)
Ben jij de broer van elle, Confetti?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 20:55:

Ben jij de broer van elle, Confetti?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 20:55:

Ben jij de broer van elle, Confetti?Neen, ik ben het broertje van twee oudere zussen. Ik ben vroeger misbruikt, niet seksueel maar vooral als pop om op te dossen. Dus vandaar..
Boks
Ze houdt niet van afgetrainde lijven en 1 keer per week is echt veel te weinig. Inzetten op 8, accepteren bij 6.
Dit topic neemt toch een beetje gekke wending.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook terug naar het onderwerp.



Wie is elle?
Alle reacties Link kopieren
Ik was nooit Roos1. Ik ging van knop naar Rooss4. Heb een hele faaaase overgeslagen.



Waar is TO bij de wee? Ik hoop dat hij as we speak onze tips uitprobeert maar ik vrees dat hij onder de gewichten ligt te kreunen in een iets te strak pakje.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Gaea schreef op 19 januari 2017 @ 19:55:

[...]





Helemaal mee eens! Jarenlang in een huwelijk gezeten waarin ik hoopte dat ie me eens op de keukentafel zou gooien, zat er helaas echt niet in.

Daarna relatie met botte boer want ik moest zonodig een man met meer testosteron, maar iemand die je op de keukentafel gooit maar in het dagelijks leven weinig respect toont, die gun je dat niet.

Nu heb ik er een die eruit ziet als een stoere vent en me heel sexy en dominant kan nemen op welke plek dan ook maar verder een super gentleman is.

Perfect!

Ik denk dat TO toch ook eens zoiets moet proberen....



Mja mja mja... waar haal je zo'n exemplaar vandaan?

doe mij er dan ook maar eentje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Het neemt idd een dwaling..maarrrrr



Ze kwam net thuis, had haar geapt wat ik met haar wilde doen..

Ze wilde per se eerst douchen, na 2 min erbij gesproken en we hebben heel de badkamer gehad. En het werkte ook nog voor haar. Ze vondt het erg fijn...



Dus ik ga dit vaker doen...
Alle reacties Link kopieren
Goed zo!!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 januari 2017 @ 20:55:

Ben jij de broer van elle, Confetti?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Toch geluisterd, TO?
Alle reacties Link kopieren
OMG what's so funny? Wie is Elle? Is dat mijn zielSmaatje?



Meneer Lelieveld. Wij liggen totaal niet in lijn met elkaar. Dat heb je mij zojuist vertelt, maar misschien nu je van je buikpijn af bent kun je ons vertellen wat er in die +/- twee minuten voor aanvang heb gezegd?

Heb je vervolgens de daad bij je app gevoegd? Wat stond er in de app? Was het grof? Come on man, sharing is caring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven