weinig seks

18-05-2015 11:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu bijna twee jaar een super relatie. We begrijpen elkaar goed en zijn heel gelukkig samen. Hebben ook al plannen om samen te gaan wonen over een jaartje of 2. Alleen.. ik hou wel van een beetje seks. Zeg niet dat het altijd moet gebeuren maar 2 keer in de week vind ik wel normaal. En dat is al aan de lage kant vind ik. Maar de laatste tijd gebeurt het 1 2 keer per maand.. wat ik wel jammer vind. Ik hou ontzettend veel van mijn vriend maar seks betekent voor mij dat hij mij graag wil en mij heel aantrekkelijk vind. Van hem hoeft het allemaal niet zo en hij vind het prima zo. Hij weet van mij dat ik het graag vaker zou willen maar het veranderd niet. Dus het heeft geen zin voor mij om er steeds over te beginnen. Ik moet het maar accepteren en ik denk ook wel dat ik er mee kan leven. Moet wel zeggen als we seks hebben dat het dan ook erg goed is. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Als het seksueel niet past kan dat een frustratie worden.



Heb je er echt al eens een keer open over kunnen praten waarom hij seksueel niet meer tot jou is aangetrokken?



Hoe zit het met verdere intimiteiten? Het knuffelen, zoenen op de bank zeg maar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Doet er niet toe, wat ik zou doen.

De grote vraag is of JIJ er mee kunt leven dat je libido blijkbaar veel hoger is dan dat van je vriend.

Wat zou voor jou een acceptabele oplossing zijn? En hoe staat je vriend daar in? Is hij überhaupt bereid om mee te denken, danwel aan te geven hoe het voor hem ook leuker zou kunnen worden oid?
Alle reacties Link kopieren
De vijf peilers van de liefde:



1 bemoedigende woorden

2 maakt tijd vrij

3 cadeau's

4 doe dingen voor de ander

5 lichamelijk contact



Het lichamelijk contact tussen man en vrouw is dus heel belangrijk!

Maar let op! Dit hoeft dus niet alleen maar sex te zijn.



Zoenen, knuffelen, strelen, aanraken zijn net zo belangrijk om uiteindelijk tot een goede vrijpartij te komen.
blackboysmassage Every girls fantasy
Heel eerlijk, het hoeft niet uit te maken maar 1 tot 2 x per maand kan je op den duur gaan opbreken. Als je langer bij elkaar bent dan is een frequent seksleven best belangrijk. Het is uiteindelijk een beetje de lijm in je relatie. Nu ben je nog gek op hem en dat gaat over in houden van want je ziet elkaar elke dag als je samenwoont. Op den duur is er weinig verschil meer tussen samenwonen met een goede vriend/in of met je partner. Seks lijkt in het begin niet zo belangrijk maar over een jaar of 5 ben je het helemaal zat.
Alle reacties Link kopieren
Probeer een gigolo ;)
Tja jullie zijn wel al 2 jaar samen dus het is wel jammer om het nu uit te maken. Maar aan de andere kant kun je het beter nu stopzetten dan wanneer je samen woont.

Daarbij komt ook nog dat als je elkaar iedere dag ziet (samenwonen), de seks volgensmij sowieso al wel minder wordt. Ik vind 1/2 keer in een maand erg weinig voor de tijd dat jullie samen zijn.

Ik denk echt dat dit op den duur niet gaat werken (voor jou), het is nu al een probleem namelijk.
Ik denk niet dat jij tevreden blijft in deze relatie en ik ben bang dat de seks alleen maar minder gaat worden als je samen gaat wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven