Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Alle reacties Link kopieren




Is er verder dan niemand die het in de spreekwoordelijke "bosjes" heeft gedaan ?

En in de brandgang en dat dan iedere keer van die  lampen met bewegingsmelders aangaan !



En inderdaad in het zwembad na sluitingstijd (s'nachts) .Alleen de laatste keer dat we daar "gebruik "van hadden gemaakt was het wel even schrikken , het zwembad was nl gesloten geweest wegens legionella.

Maar die waarschuwing hadden wij gemist !!(Ja als je onder het hek doorgaat ?)





Alle reacties Link kopieren
Dacht dan jullie aan het pingpongen waren Twin......:P
Alle reacties Link kopieren
Dat waren we ook tochPinolover.

hahahaha Pingpong heel wat af zo.
Alle reacties Link kopieren
Een dagje Ameland en fietsen huren, van de geijkte fietspaden afgaan en dan op een weide verder lopen met fiets aan de hand, staan blijven om elkaar even te zoenen en dan tongzoenen. Vervolgens begint het lichtjes te regenen maar we gaan verder. Op gegegeven moment keihard regen en wij met zijn twee-en geheel ontkleed woest tekeer gaan overdag in die stortregen in open veld. Moment dat de bliksem zich liet horen, kwam ook zijn bliksem in mij (hij kwam schreeuwend klaar).

Ondertussen had ik al gezien dat op kleine afstand een auto met chauffeur stond te loeren, zeer waarschijnljk de schapenhoeder...

vond e.e.a. ergens daarom erg genant maar niet minder spannend !
Is er verder dan niemand die het in de spreekwoordelijke "bosjes" heeft gedaan ?

En in de brandgang en dat dan iedere keer van die  lampen met bewegingsmelders aangaan !



En inderdaad in het zwembad na sluitingstijd (s'nachts) .Alleen de laatste keer dat we daar "gebruik "van hadden gemaakt was het wel even schrikken , het zwembad was nl gesloten geweest wegens legionella.

Maar die waarschuwing hadden wij gemist !!(Ja als je onder het hek doorgaat ?)

Die bosjes...jazeker! Een paar keer met mn eerste vriendje na de foute korfbalfeestjes hahaha! En mn moeder zich maar afvragen waarom ik altijd van die vieze broeken had, na die feestjes! ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een avondje oppassen bij mn vriend zijn zus +zwager onder hun zonnebank (tja je moet toch ergens heen..) Niet zo spannend maar wel erg gelachen omdat het niet erg romantisch was ;)



Verder lekker standaard... het aanrecht..
Alle reacties Link kopieren
Op het voetbalveld...alle fietsen hokken bij scholen..park..het bos..maar ik vind het in bed ook heel spannend ...
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet zo bijzonder, wel erg spannend:



- vroeg in de avond in de gemeenschappelijke hal bij mijn vriends appartement

- in het toilet van het café waar we beide werk(t)en (buiten werktijd... later trouwens wel hier en daar dubbelzinnige opmerkingen gehoord, whehe)

- in de trein als er weinig mensen in zitten



...en nog een paar meer plekken. Hoop dat het er meer worden in de toekomst!;)
Alle reacties Link kopieren
- In de bosje

- wchokje in discotheek

- pashokjes

- In de tuin

- Op het veldje bij zo'n zwemvijver ( lagen wel helemaal achteraf)

- Op parkeerplaats in de auto

- Achter een discotheek



en meer van dat soort dingen.. :$
Alle reacties Link kopieren
Ben toch even benieuwd over iedereen "sex hebben" hetzelfde beschouwt? Ik ga dan uit van neuken en tel dus geen plekken mee waar slechts andere handelingen zijn verricht... vroeg het me even af want heb je serieus geneukt in een trein???? Lijkt me redelijk risky zonder gordijntjes.... :D
Alle reacties Link kopieren
in de trein?

lege coupe, rokje aan..slipje uit, broek open, en op elkaars schoot gaan zitten...en dan kom je een eind hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren


in de trein?

lege coupe, rokje aan..slipje uit, broek open, en op elkaars schoot gaan zitten...en dan kom je een eind hoor ;-)
That's right Mr. Who



En we zaten in zo'n dubbeldekker op de 2e verdieping, dus van buitenaf niet zoveel bekijks...
Alle reacties Link kopieren
-In een volle bus

-In een maisveld

-Langs de kant van de weg/ berm

-Ja, de bosjes

-Hooizolder/schuur

-Naast een sicotheek

-Achter ons vakantiehuisje met 21 pers.

-Op het voetbalveld

-In de auto

-en nog wel meer...

-hihiihihi
Alle reacties Link kopieren
sicotheek=discotheek
Alle reacties Link kopieren
De keukentafel!!!!! Is dat standaard?????

Ook als het de keukentafel van een gezamelijke keuken in een studentenhuis betreft????? Wel netjes afgeveegd na gebruik hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
-In een volle bus    niemand opgevallen?

-In een maisveld

-Langs de kant van de weg/ berm

-Ja, de bosjes

-Hooizolder/schuur

-Naast een sicotheek

-Achter ons vakantiehuisje met 21 pers. alle 21 pers deden mee?

-Op het voetbalveld

-In de auto

-en nog wel meer...

-hihiihihi
Alle reacties Link kopieren
hahaha scherp hoor..

Nee de overige personen zaten binnen en in de tuin, dus we moesten zachtjes doen.

Nee, niemand gemerkt, het was snachts en iedereen was duf. was idd wel link maar door de omstandigheden kon het wel!
Alle reacties Link kopieren
In de duinen.

In de sauna (in het bubbelbad, in het turks stoombad en in de 100 graden hete sauna), in het kleedhokje van de sauna, op de massagetafel in de saunaruimte (met de masseur ;))
Alle reacties Link kopieren


Met de masseur... mmmmmmmmmmm. Ben jaloers.

Alle reacties Link kopieren
even denken hoor..........



onder andere......



Op het strand in de duinen,

in de auto,

in bed,

op mijn werk,

in de bioscoop,

onlangs nog in een bos,

bij een DVP,

............
Alle reacties Link kopieren
ehhh leg uit...DVP???
Alle reacties Link kopieren
Op de vergadertafel op kantoor Leonard Springerlaan

In een onafgesloten volkstuinhuisje in Groningen achter de renbaan.

In de tuin van een leegstaande woning

Op het strand

In het bos naast de motor



P.S. Ik masseer ook
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
ehhh leg uit...DVP???
Dame Van Plezier.....:)
Alle reacties Link kopieren
Ooit in het zwembad van een saunacomplex, het was avond, lekker donker en er hing zo'n mooie damp boven het water en verder was er niemand....
Alle reacties Link kopieren
De offtopic discussie is verwijderd. Voor alle duidelijkheid, in de regels staat:Wat gebeurt er wanneer ik me niet aan de regels hou?Afhankelijk van hoe bont je het maakt, kan er het volgende gebeuren: · Je krijgt van de andere gebruikers van het forum op je kop. · De moderators kunnen je berichtjes wijzigen of zelfs verwijderen zonder waarschuwing vooraf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven