Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Alle reacties Link kopieren
Vliegtuig, heel spannend
Alle reacties Link kopieren
Op het kantoor van Sanoma. Om precies te zijn: op de viva-internetredactie. Met Xxxxxxxxx, met die heerlijke grote borsten. Op het bureau, een vrijdagmiddag na half zes toen de rest van haar collega's al het weekend aan het vieren waren (met de auto in de file naar Amsterdam stonden dus). Moet er nog steeds aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Op het buro van de directeur (prachtig antiek) en in de vergaderzaal op de vergadertafel. Ik zat toch even anders in de vergadering de dag erna.



Had spannend moeten zijn maar was vooral onhandig: in de skigondel....
Alle reacties Link kopieren
Op de vergadertafel in de kamer van het college van burgemeester en wethouders. 's Avonds na een vergadering. Zij zat in de politiek en ik werkte op dat gemeentehuis. Het was vooral leuk. We hebben het er nog wel eens over als we elkaar mailen. Kinderlijk misschien, maar ja dat is ieder gek plekje misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog wel een aardig plekje...

Tijdens militaire dienst (ja, ik weet het is niet gisteren gebeurd..) een dame de kazerne opgesmokkeld, wat nogal verboden was en tussen mijn collega dienstplichtigen een nachtje liggen stoeien, die uiteraard alles hebben meegemaakt, maar daar zaten we niet mee.

Moet je voorstellen welk effect het gaf toen deze dame 'sochtends tijdens het appel van de andere kamers bij ons op de gang even lekker ging douchen.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Op de overloop bij haar ouders thuis, De woonkamer zat vol...

In de duinen(Algarve), verlaten strand (Caribisch gebied), auto, bos.

Hotelbed, maar dan betrapt worden door het kamermeisje(dus niet zo zeer de plek zelf).
Alle reacties Link kopieren
Tijdens licht arrest bij de B.V. de landmacht. Ik moest mij melden en vroeg de sleutel mee maar de verkeerde sleutel en kamer dus maar in het bed van een weekend vierende collega gedaan. En ja het was mijn eerste keer dus vergat ook nog om het condoom op te ruimen.

Ja Piet dat was ik dus Sorry !!
Alle reacties Link kopieren
Bij een vriend in het studentenhuis, één kamer werd verbouwd of iets dergelijks. Het stond er in ieder geval vol met klusspullen.

Met een andere vriend, bij gebrek aan een betere plek, die kluskamer in gegaan en daar hebben we eh.... geklust



Echt sfeervol was het niet tussen de behangtafel en de emmers latex.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Op het strand van Deauville met een lekkere Libanees in het donker tussen de strandstoelen en zand ;-( met op "gepaste" afstand een jonger (en onschuldiger) zusje die met zijn vriend rondliep/zoende, later met 5en in hun 3persoons hotelkamer geslapen, alle bedden tegen elkaar en opportunistisch denkend dat de anderen sliepen..



In huis op de bank, zonder gordijnen aan de straatkant, zodat overburen waarschijnlijk kon meegenieten. Zelfde huis zonder gordijnen, maar op klaarlichte dag.



De plek maakt het voor mij niet zozeer spannender, wel bijv in rokje zonder iets eronder de deur uit gaan/"moeten" op weg naar een date (al zeer in geile mood en dito uitstraling) en iets moeten kopen in de supermarkt, allerlei bekenden (en mannen die dat zien/aanvoelen) tegenkomen,naakt zonnen achter de schutting in een megachristelijk dorp a la Staphorst..



Op klaarlichte dag (in opdracht) in je auto op de snelweg zitten in kort rokje en onderweg/op parkeerplaats aan jezelf zitten, waarvan foto (mobieltje) maken als bewijs (tussen de vrachtwagenchauffeurs zeg maar en nergens een rustig ongezien plekje vinden). Dat soort dingen dan weer wel..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
In de kantine van mijn toenmalige sportvereniging(hadden maar 10 min...en dan zou het volstromen daar).



In het vliegtuig:) altijd leuk:D



Nog 1tje van recentelijk: In de discotheek hihi....en NIEMAND die het zag...lang leve korte rokjes en de uitvinding " grinden " :P
Alle reacties Link kopieren
OOh oook nog in het bubbelbad bij een zwembad...

En op een grasveldje naast een klein weggetje(waarvan we verwacht hadden dat t uitgestorven zou zijn) Alleen een half uurtje later(heetst vd dag was voorbij) dat het de hoofdweg naar het strand was...

Dit was in italie....
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig, Suzy!
Alle reacties Link kopieren
- Op werk tijdens avond dienst, vriendin kwam langs om me op te halen, liet iets uit.. ^^

- In de auto op een parkeerplaats

- Vrouw verwend in een bubbelbad

- Oraal verwend in een sauna en de boel afgemaakt in een hotel

- Bioscoop

- Tijdens eten in een restaurant middels een mini vibo in de slip...

- In de zee
Alle reacties Link kopieren
Zat even te twijfelen of ik het wel neer moest zetten hier, want....best gemeen, maar wel retespannend.



Net uitgemaakt met mijn vriend waar ik bijna mee zou gaan samenwonen. Huis was helemaal klaar, alleen de meubels moesten nog gebracht worden. In de kroeg een vreselijk lekker ding ontmoet en we wilden toch graag wat verder gaan dan alleen beetje zoenen en voelen. Hij woonde met anderen in een huis en ik te ver van de plek waar we waren op dat moment.



Ik had de huissleutel nog van het huis waar ik eigenlijk zou gaan wonen en dus zijn we daarheen gegaan. In de slaapkamer waar alleen nog maar vloerbedekking lag hebben we daar de meest heerlijke sex gehad. En hoewel mijn ex er nog niet woonde en het al erg laat op de avond was, toch ook die spanning dat hij binnen zou kunnen komen.



Dit is echt al zo'n 20 jaar geleden, zou nu zoiets nooit meer doen hoor. Was best bitchy !
Alle reacties Link kopieren
uhm ja



in bad terwijl we op vakantie waren met de hele schoon fam

midden op een feest

op me werk in een hal (niemand was er meer maar toch)

op me werk op de wc terwijl er gewoon mensen in en uit liepen

auto



in de stelling op kisten
Alle reacties Link kopieren
bovenop een tranformatorhuisje op en Canarisch eiland. Auto'sreden voorbij, maar konden ons niet zien......
Alle reacties Link kopieren
bovenop een tranformatorhuisje op en Canarisch eiland. Auto's reden voorbij, maar konden ons niet zien......
Alle reacties Link kopieren
Op een parkeerterrein langs de snelweg achter een vrachtwagen

in het bos

in de trein in een erg lege trein...
Paar weken geleden in een alpenwei, verder in de duinen, turks stoombad en wat plekken thuis, van mij mogen er wel meer spannende plekken komen ;)
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
In een Amsterdamse seksbioscoop, ergens in het centrum van A'dam. Maar dat is al meer dan 30 jaar geleden hoor, toen seksbioscopen en peepshows nog floreerden. Volgens mij bestaan ze nu niet eens meer.

We zaten toen op een van de achterste rijen van de bios. Alleen maar mensen voor ons. Was toen een combinatie van geil worden van filmbeelden en geflikflooi,
Alle reacties Link kopieren
Op de wc bij de Bijenkorf in Rotterdam. Ik had een date met een meisje en we waren allebei zo geil... Ik weet ook zeker dat andere mensen het gehoord moeten hebben.

Een ander plekje is in het bos, maar daar moet je wel uitkijken voor de beestjes.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk een aantal keer...

Werk in een ziekenhuis, plekjes zat, niet op wc's.
Alle reacties Link kopieren
Op de wc, in de kroeg. Met de wetenschap, dat alle vrienden aan de andere kant van de deur de urinoirs gebruiken, wel denken dat we daar in dat hokje zitten, maar het niet zeker weten!
Alle reacties Link kopieren
onder de douche terwijl zijn ouders gewoon thuis waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven