Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Alle reacties Link kopieren
op 't werk

in de kelder van de kerk, schoonzus was getrouwd en was in 'n zaaltje in de kerk naborrelen....... liepen heel wat mensen rond
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 20 juli 2011 @ 00:49:

In een Amsterdamse seksbioscoop, ergens in het centrum van A'dam. Maar dat is al meer dan 30 jaar geleden hoor, toen seksbioscopen en peepshows nog floreerden. Volgens mij bestaan ze nu niet eens meer.)Er is er nog een bij de Oude Kerk. Ik begrijp dat het vooral een homo-trefpunt is.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
DIT mag niet pompelmoes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog saaier dan. Heb nog nooit op spannende plekken seks gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:zaazoe82 schreef op 16 maart 2007 @ 17:03:

Op de bar in een cafe... was wel na sluitingstijd;) Verder niet echt heel veel spannende plekken uitgeprobeerd eigenlijk behalve de standaard dingen als strand, sneeuw etc.ah ze bestaan dus echt: barmangroupies/sloeries
Alle reacties Link kopieren
In de auto, in de trein, het bos, de boot, een museum, het theater tijdens een voorstelling, het toilet op mijn werk, het zwembad en.... Het donker
Alle reacties Link kopieren
In het centrum naast het vvv kantoor tijdens een drukke uitgaansdag.

Tijdens een verjaardag in een woonkamer vol visite (aanrader, maar dan moet je wel heel goed jezelf onder controle hebben)

In de auto

Op het aanrecht, de trap, de bank, onder de douche (maar dat is allemaal niet zo spannend)
quote:summer07 schreef op 11 december 2011 @ 16:27:

Tijdens een verjaardag in een woonkamer vol visite (aanrader, maar dan moet je wel heel goed jezelf onder controle hebben)

Ok; ik hap. Hoe krijg je DAT voor elkaar zonder dat de rest van de kamer het doorhad?
Alle reacties Link kopieren
:-) Eigenlijk best makkelijk :-)

Ik zat op schoot en we zaten aan een tafel. Het bekende ik heb een rokje aan en die string kan schuiven. Nu zit ik al nooit stil als en viel het niet enorm op als ik wiebel. Heel rustig en zorgen dat hij (hij zit onder) 't meeste werk doet dan zou je zelf helemaal stil kunnen bijven zitten. Verder jezelf heel goed onder controle houden. Het is nl niet aan te raden perongeluk te kreunen haha.

Omdat de spanning zo hoog was, was het wel een snelle maar dat mag de pret en 't genot niet drukken.
Alle reacties Link kopieren
's middags in de zon langs het Noordzee kanaal, onder de douche op de camping, in de duinen, 's avonds laat achter de caravan (in de regen), in de achtertuin, op het balkon van het hotel in Malta.



Er staan er nog heel wat op het verlanglijstje !!
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje wordt aangevoerd door miles high en zijn we beide nog geen "lid" geworden.

Denk dat dat het streven van 2012 gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Operavoorstelling "Cosi fan Tutti". (Toepasselijk, of misschien toch niet?)

Zaal was alleen vóórin goed gevuld, en wij zaten met zijn tweeen achter, op het eerste balkon. We zijn tussen de rijen stoelen op de grond gaan liggen, en hebben heerlijk gevreeën.



Ook een keer in de hortus botanicus van de universiteit van Gent in een hoekje van een hele warme kas tussen tropische planten.
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
Alle reacties Link kopieren
In de Ikea.. Op een stapelbed, ja ik was 16
Alle reacties Link kopieren
Op welke spannende plekken niet eigenlijk..

Uiteraard zijn er wel een paar die nogal memorabel waren:



Op de gesloten parkeerplaats van het UWV na een avondje stappen, wetende dat er camerabewaking was en een van mijn vorige scharrels daar werkte als beveilingsbeambte



Open plek in het bos, op een klaarlichte zomerdag met nogal wat wandelende mensen in de buurt



Op het aanrecht in mijn eigen huis met een goede vriendin van mijn vriendin terwijl zij lag te slapen in de kamer ernaast



Op een bankje in het stadspark op zondagmiddag



In het echtelijk bed van een getrouwde date. Niet zo spannend, ware het niet dat manlief opeens voor de deur stond (ik heb nog nooit zo hard gerend!)
Doe het goed, of laat het!
Alle reacties Link kopieren
quote:oralis2 schreef op 14 december 2011 @ 14:18:



Op het aanrecht in mijn eigen huis met een goede vriendin van mijn vriendin terwijl zij lag te slapen in de kamer ernaast







Vind ik wel een beetje schofterig.

bevestigt voor mij weer dat vrouwen op schoften vallen.

Ik zou zoiets nooit doen en daarom vallen vrouwen niet op mij, denk ik.

En dan word er raar opgekeken dat ik geen respect heb voor vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
in mijn studentenhuis zowat overal waar je maar bedenken kan: (gemeenschappelijke) douche en keuken, op de trap, in de gemeenschappelijke tuin, etc.



In ouderlijk huis in de weekenden.



In de (bejaarden) sauna, in het wc hokje van de trein, langs drukke paadjes langs een meer, in de zee, in de duinen, in weitjes en bossen, op een slaapkamer met anderen erbij (meerdere keren), op het balkon.



En dat allemaal al tien jaar geleden

Sommige zou ik echt nooit meer doen, maar andere mis ik best

Mijn lief vind dit helaas een beetje horen bij onze "jeugd" ofzo. Terwijl ik er nog steeds voor te porren ben haha.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zijn ze behoorlijk braaf: slaapkamers dus of de bank in de woonkamer. Een enkele keer in de natuur. Maar ook een paar keer op het dek van een boot en tweemaal in het water. En een vriendje oraal verwend bij zijn ouders, in de boomgaard.
Alles is liefde
.
Alle reacties Link kopieren
Strand van een campeerplaats (in september dus weinig mensen, 's nachts)

Een parochiegebouw

Laten pijpen terwijl ik aan het rijden was over franse plattelandswegen

Parks, bossen (kut muggen), meertje, zwembad

Sauna



Maar ik denk het meest bizarre was dit:

Onderweg met een touringcar. In Noord-Frankrijk werden de stoelen tot bedden verbouwd. Wij zaten echter helemaal achterin en kregen een soort brede slaapbank. Toen het licht uitging onder de deken lepeltje - lepeltje tijdens het rijden. Met zo'n 50 andere mensen in de bus.



Op mijn to-do lijst staat nog wel de mile-high-club.
Alle reacties Link kopieren
In een zwembad in een hotel na sluitingstijd, al rijdend op de snelweg (oraal bij hem dan....best risky achteraf!) In een blokhut met nog 40 andere mensen (die hopelijk sliepen ), aan het water.

Verder nog niet zo heel veel vreemds eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Op het biljart van de tennisclub, waar toenmalig vriendje bardiensten draaide en de toko moest afsluiten..

In de vrachtwagensluis, van de supermarkt waar we toentertijd beide werkten,

Jacuzzi, Zwembad,Bos, Strand, Kroeg (Wc, achter),

In het seksmuseum.. In zo'n filmhokje,

Pashokje van de kringloopwinkel,

Woning van client, met collega,

Het bekende bezemhok, met collega

Buiten ergens aan vastgebonden op vakantieplek.. En langs het spoor..



Damn good memories!
Als je langzaam gaat, Kom je verder
Alle reacties Link kopieren
Even denken:



Zwembad in centerparcs

Balkon van verschillende hotelkamers.. yep achteraf ontdekt dat we meeluisteraars hadden)

In de bergen (iedere keer als er een auto voorbij reed snel rok omlaag)

Keldertrap van een hotel

Op een pier

Gang in een appartementencomplex

Achter een kippenhok (geen aanrader, stonk verschrikkelijk)

Op een biljarttafel

Op een matras achter een café (moet je nagaan hoe ranzig dat matras zal zijn geweest, *niet aan denken, niet aan denken*)

Misschien geen rare plaats, maar op de bank terwijl hij aan het bellen was met zijn toenmalige vriendin (sorry sorry sorry)



Volgens mij nog meer vreemde plekken, maar daar kan ik op dit moment niet op komen.



Just go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:beertje87 schreef op 18 augustus 2011 @ 14:40:



All the way:
  • In slaapkamer van vriend, terwijl broertje in kamer ernaast zatOp zolder/slaapkamer terwijl mijn ouders beneden zaten



    Dit vind ik niet spannend of apart. Broertje van vriend sliep ook in de slaapkamer naast die van vriend en natuurlijk hebben we het ook wel eens gedaan terwijl zijn vader thuis was. Als hij bij mij bleef slapen lagen mijn ouders ook gewoon in de kamer ernaast.



    Ontopic.

    o.a. in het pashokje van de V&D.
Poef!



Heel oud topic, zie t nu pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven