Welke standjes man met buik(je)?

19-11-2014 18:16 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke standjes zijn naast de geijkte standjes (ik bovenop, doggy) lekkere standjes om te doen? Mijn vriend heeft nogal een behoorlijk bierbuik en dat belemmert ons best wel in bed. Hebben jullie advies?
Alle reacties Link kopieren
Ja, het verslechterd de kwaliteit van het sperma en hij wordt er letterlijk kleiner van. Kan die niets iets doen aan zijn pens?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het vogelnestje.
Minder zuipen en vreten en gaan sporten en op dieet.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me lastig om zin te krijgen in iemand die zo openlijk een bierbuik heeft en daar niets aan doet. Of doet hij er al wel wat aan? Ik zou me vooral richten op het verbeteren van zijn gezondheid. Ten eerste omdat dat om tig redenen belangrijk is, en ten tweede omdat dat de seks uiteindelijk ook op verschillende manieren ten goede zal komen.
Alle reacties Link kopieren
Waarmee belemmert het dan? Mijn man heeft ook een buik, maar wij worden niet echt belemmerd, wel door slechte knieën, zere polsen/schouders en andere kwalen
Later is nu
Mijn man heeft tegenwoordig ook een buikje. Komt door medicijnen. Maar wij merken er in ons seksleven niks van hoor. Wat zit er dan dwars?
Standje 69?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me eerlijk gezegd geen enkel standje bedenken dat je niet zou kunnen doen met een bierbuik. Welke dingen die je wel zou willen, kun je nu niet?
Alle reacties Link kopieren
@Dreamer, hang hem in de touwen dan voelt hij geen druk op zijn gewrichten of neem een groot bad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Reverse cowgirl, zie je die buik ook niet meer
Alle reacties Link kopieren
Brr ik moet er niet aan denken. Kan hij niet afvallen? Is ook niet echt gezond.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 19 november 2014 @ 19:38:

Ik kan me eerlijk gezegd geen enkel standje bedenken dat je niet zou kunnen doen met een bierbuik. Welke dingen die je wel zou willen, kun je nu niet?Het kan praktisch gezien misschien wel maar of het prettig is..
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
@Stora hunter: wat is dat, een vogelnestje? Google afbeeldingen laat niets zien wat lijkt op een standje..
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 19 november 2014 @ 19:56:

Brr ik moet er niet aan denken. Kan hij niet afvallen? Is ook niet echt gezond.en als je eigen vent ineens aan de medicatie moet? Is het dan ook ' brr moet er niet aan denken?' Ik heb een man die me geestelijk kleineerd omdat ik dik ben geworden door prednison en antidepressiva en denk erover bij hem weg te gaan. Ik probeer af te vallen maar dat lukt alleen als mijn medicatie word verminderd. Wat ik dus doe. Dan maar kut voelen.
Vind het nogal vreemd dat de meesten reageren met: "man moet afvallen, op dieet, oid".

Waarom man bierbuik heeft, en of hij daar wel/niet iets aan doet, is in mijn ogen niet relevant voor de vraag van To.

De vraag is namelijk bij welke standjes je er geen last van hebt.



To, ik heb geen antwoord op je vraag. Weet wel dat ik ooit een vriendje met bierbuik heb gehad maar dat was nogal snel over wegens andere redenen. En wij hadden toen inderdaad ook last van de buik, maar met name bij doggy (dat redde hij niet zeg maar). Maar gewoon missionaris, reverse cowgirl of ik bovenop ging wel prima. Beetje experimenteren dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:kattenenrozen schreef op 19 november 2014 @ 20:21:

[...]

en als je eigen vent ineens aan de medicatie moet? Is het dan ook ' brr moet er niet aan denken?' Ik heb een man die me geestelijk kleineerd omdat ik dik ben geworden door prednison en antidepressiva en denk erover bij hem weg te gaan. Ik probeer af te vallen maar dat lukt alleen als mijn medicatie word verminderd. Wat ik dus doe. Dan maar kut voelen.



Dat is iets anders, ik heb het puur over seksuele aantrekkingskracht.



Je denkt erover om weg te gaan? Ik zou allang weg zijn, raad je hetzelfde aan. Sterkte!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Af en toe wat snacks laten staan en wat minder bier drinken en het is er zó af bij een man. Ik kan me niet voorstellen dat mijn man dat niet voor me over zou hebben als dat aan de orde zou zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:nwdesie schreef op 19 november 2014 @ 20:32:

[...]





Dat is iets anders, ik heb het puur over seksuele aantrekkingskracht.



Je denkt erover om weg te gaan? Ik zou allang weg zijn, raad je hetzelfde aan. Sterkte!nwdesie; heb jij soms de laatste tijd uit de pot met wijsheidssnoepjes gegeten??
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je zorgen dat zijn buik niet in weg zit. Hij moet dus zijn wervelkolom naar achteren buigen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 19 november 2014 @ 19:41:

@Dreamer, hang hem in de touwen dan voelt hij geen druk op zijn gewrichten of neem een groot bad.



Wie zegt dat hij het probleem is

Maar we hebben geen klagen hoor...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 19 november 2014 @ 19:57:

[...]





Het kan praktisch gezien misschien wel maar of het prettig is..Jawel, echt wel
Later is nu
Hoe groot is die buik dan? Want mijn vriend heeft ook een buikje maar dat levert echt 0 belemmeringen op in deslaapkamer.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een oude binnenband van een fiets om zijn nek hangen zodat hij zijn buik omhoog kan houden en gaan met die banaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 19 november 2014 @ 18:22:

Het vogelnestje.zeker weten! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven