Welkom op de sekspijler! (voorsteltopic)

05-10-2009 21:01 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een schoon en fris voorsteltopic.

Voel je vrij om je hier even voor te stellen als je op de sekspijler post.



Let op: niets is verplicht, maar ervaring leert dat het fijner klets over "intieme" vragen na een voorstelrondje.





Van mij in elk geval alvast een hartelijk welkom op het forum c.q de sekspijler!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben Peronne, ik ben hier nou een maand (al veel langer meegelezen natuurlijk) en ik heb al het een en ander gepost maar ik stel me toch nog maar even voor.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Heb ik weer....., zat ik me voor te stellen, kreeg ik een foutmelding..... Ik begrijp nu waarom :-)

Nog maar een keertje dan: Ik weet niet of ik me al een keer heb voorgesteld hier, beter 2x dan helemaal niet.

Ik schrijf en lees al even mee op het viva-forum, maar nu van plan om mee te schrijven op één van de topics op de sexpijler.

Veel wil ik hier verder niet kwijt. Je komt me wel ergens tegen
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

Mijn nick speciaal omdat ik graag twee liefjes heb.

Ik ben een vrouw van 39 ,gelukkig getrouwd en vind het leuk om te lezen wat andere te vertellen hebben en geef weleens een reactie.

Geef alleen maar op de sexpijler reacties en lees mee op de andere viva forums.
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
Magiker, ja van een Ikea boekenkast, man van 34 en al bijna 2 jaar "actief" op het forum. Veelal op de "Doorgeef" en in het verleden ook in de beroemde vijver en zo nog wat topics uit de oude doos!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Dushi, 35, single, 2 svtjes, pijler en topic hopper dus ook te vinden op deze pijler. Forum al heel wat jaren dus behorende bij het "welbekende" meubilair.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 09-10-2009 20:06
Reden: Dat moest er nog bij!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sanna, 25, single, en non ;)

Probeert het een tijdje (grr al een half jaar) zonder sex te stellen, omdat de single mannen van tegenwoordig altijd wel 1001 redenen hebben om het ook bij alleen sex te laten.

Dit tot mijn grote ergernis. Ik schrijf dus niet echt mee hier bij gebrek aan een sexleven, maar lees soms wel mee
Alle reacties Link kopieren
Malachite, 23, single, 100% groen mét frustrerend hoog libido.

Ik lees hier al tijdje en post zo nu en dan. Lekker interessant hier op viva

Verder kom ik op de relatie en psyche pijler.
Alle reacties Link kopieren
Warsocket net 24 (niet single) en ik heb me tijd je geleden aangemeld voor dit forum en ik kom zo af en toe eens langs (en dus ook op dit subforum)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben willem.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gaston hier...en ja is echt een nickname.

In juni op deze pijler terecht gekomen om ervaringen te lezen over swingen en parenclubs. omdat wij (mijn partner Teachie en ik) bloednerveus toen die eerste stap gingen wagen en op veel vragen een antwoord vonden.

Teachie schrijft hier ook af en toe mee.
Alle reacties Link kopieren
Hier JustI,

Poosje meelezend op sexpijler.

Heb al héél lang een nummer 1

Nooit gedacht dat ik ooit iets buiten de deur zou doen, zo gezegd.

Onlangs een poosje totaal onverwacht een sv gehad voor een aantal maanden: zucht, hij was/is zó lekker.....

Jammer maar helaas, zijn schuldgevoel ten opzichte van zijn nr1 was te groot.

Hihihi, fysiek nog steeds grote aantrekkingskracht beiderzijds.

s is nu gestopt, v is gelukkig gebleven

Hier lees ik dat ik gelukkig niet de enige ben die zo ontzettend van sv kon genieten...
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Sasso, man 45 jaar en lees al een aantal jaren dit forum. Ben hier gekomen via een SV-tje die ik nu als V beschouw en die hier ook regelmatig rondstruint. Ben gebonden maar heb af en toe een SV waarmee het (uiteraard) wel moet klikken. Vrouw weet er niet van en ook in mijn omgeving weet niemand ervan. Heb daar overigens geen schuldgevoelens bij. Mochten jullie nog meer willen weten dan laat het maar horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben Wieowie,



man 35, getrouwd en geen kinderen( die komen er ook niet)

mij V 28
Alle reacties Link kopieren
Hanna, 28, iets meer dan 2 jaar een relatie inclusief D/s (BDSM, waarbij ik het s deel vertegenwoordig), niet samenwonend tot nog toe, 2 katten.

Hier toevallig terecht gekomen vanwege "plotselinge" interesse in de Viva en uiteindelijk gebleven omdat het BDSM topic wel gezellig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 07 oktober 2009 @ 16:59:

Nick staat VooRPLezier (en dat is door iemand verzonnen die hier nog veeel meer meubilair is).







Hier Doris.

Had me net uitgebreid voorgesteld op het vorige voorsteltopic.



Ook behorend tot het meubilair, al heeft het meeschrijven lange tijd op een zeer laag pitje gestaan.

Nu wel weer zin om me wat actiever bezig te houden met forummen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook maar even dan? Miss Thang, single, hang hier ook al aardig wat jaartjes rond. Schrijf hier vooral op Jong/Oud, en geef af en toe mijn mening, verder ook veel te vinden op Relaties.

Op het moment in het bezit van twee sv'tjes (1 bezet, 1 single).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hier Boogje..

Man, Brabant, tot afgelopen week een relatie van 2.5 jaar.. donker haar, donkere ogen, etc, etc.. zit al even op het forum.. .. ben een hele tijd niet zichtbaar aanwezig geweest op het forum, maar ben de laatste tijd weer wat aan het posten.. heb vandaag weer even een opleving..
Frank dus, 50 jaar en ik ben hier al bijna twee jaar.

Twee maal een vrouw ontmoet via hier prima dus.

Mailen doe ik graag en ik heb nu geen sv.

Het liefst heb ik iemand die getrouwd is dat is makkelijker voor allebei.

Soms ben ik hier vaak en soms helemaal niet.

Voor de rest ach vraag maar.
Alle reacties Link kopieren
Vlindertjee (helaas kon het niet met een -e- minder..:-)) , 24 jaartjes jong.



Ik ben nu een paar maanden actief op Viva (daarvoor af en toe wat gelezen). Ik probeer niet té actief te zijn, want ik merk dat het err verslavend werkt haha! Dus soms sla ik even een dagje over....
Alle reacties Link kopieren
RemboEnRembo, voorheen LotsOflovely, maar uiteindelijk gewoon een man van 37, kind van 4 en een schat van een echtgenote. Erg leuk lezen en reageren op het VIVA forum.

Kijk op alle topics en reageer hier en daar ook nog

Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Geestje, vrouw van bijna 40, moeder van 2 kinderen na huwelijk van 18 jaar nu weer single sinds twee maanden, iets korter, vrij snel een sv en dat vind ik erg leuk, pas viva forum ontdekt en reageer af en toe, ook een topic geopend, vooral op seks forum en soms een beetje aan het grasduinen bij andere onderwerpen.
Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



enige tijd afwezig geweest van viva forum, maar weer terug. Voorstellen: vrouw van 30 jaar, 10 jaar relatie (met een enkele tussenperiode), vorige week gezoend en gerommeld met een ander. in verleden wel eens ooit scharrel ernaast gehad.. Ben benieuwd wat het forum me zal brengen :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi, vrouw, 31 jaar oud, al veel te lang single en een sexloos bestaan. (waar ik nu een einde aan wil maken vandaar mijn topic in dit pijler) Zit al een jaar op vivaforum maar dan kijken en reageren op andere pijlers, sex, entertaiment en reizen zijn favoriet.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven