Welkom op de sekspijler! (voorsteltopic)

05-10-2009 21:01 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een schoon en fris voorsteltopic.

Voel je vrij om je hier even voor te stellen als je op de sekspijler post.



Let op: niets is verplicht, maar ervaring leert dat het fijner klets over "intieme" vragen na een voorstelrondje.





Van mij in elk geval alvast een hartelijk welkom op het forum c.q de sekspijler!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben blinkie123.

Een vrijgezelle meid van 22 jaar. Heb wel een paar korte relaties gehad maar dat is uitgegaan. Daarnaast heb ik regelmatig een losse vriend (ONS). Ben spontaan en ga graag en vaak stappen. Ben niet vies van sex en jullie zullen me hoofdzakelijk op het Sex, Relaties en Mode & Beauty topic vinden.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben Frivolia, heb nogal wat problemen in mijn leven en heb me daarom geregisteerd als lid, in de hoop raad te krijgen.



Getrouwd met Frivolio, fulltime werkend en 3 kinderen, dementerende schoonmoeder en een gezonde moeder, gezellige familie verder, schoonfamilie wat minder.



Relationele (sexuele) problemen, problemen met schoonfamilie, en op het werk loopt het ook niet zoals het moet, dus weerslag op kinderen...



zie trouwens dat dit bij sexpijler staat, is niet expliciet de bedoeling!
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben dus jongeman28. ben 28 dus.. (verassend!:P), lees zo af en toe een btje mee en nu dus ingeschreven. sexuale problemen in relatie, dus heb ook maar een topic gemaakt. zal af en toe btje meelezen en meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:jongeman28 schreef op zondag 26 februari 2012 19:01 hoi, ik ben dus jongeman28. ben 28 dus.. (verassend!:P), lees zo af en toe een btje mee en nu dus ingeschreven. sexuale problemen in relatie, dus heb ook maar een topic gemaakt. zal af en toe btje meelezen en meeschrijven.





Hoi leeftijsgenoot!

Wat is je probleem? Op sex gebied dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de voorstelronde.

Vrijgezelle man van 30 jaar.

Wie gaat er verder?
Alle reacties Link kopieren
quote:melissa2411 schreef op 26 februari 2012 @ 19:20:

[...]





Hoi leeftijsgenoot!

Wat is je probleem? Op sex gebied dan?hoi melissa. uhm, jah, mss is het handiger als je mn topic leest hehe. t is nogal een lang verhaal. topic naam is: tijd voor een SV?
Alle reacties Link kopieren
Gegroet Aardbewoners,



Ik ben een 53-jarige man met langdurige relatie zonder kinderen en zonder sexleven en zonder hoop. Waarschijnlijk Ben ik hier verdwaald want van sex weet ik vrijwel niets. Maar op de gebieden van eenzaamheid en frustratie ben ik een top-ervaringsdeskundige. Ik spook al tijden rond op dit forum als een schaduw die niet door licht verdreven wordt. Aangezien ik lezers dezes.niet wil deprimeren laat ik het hierbij.



Beste wensen & hartelijke groeten van



Uw Stormbrenger.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Hè stormbrenger, je klinkt inderdaad niet al te vrolijk , zwak uitgedrukt. 1 ding; het is nooit te laat voor verandering totdat je in je kist ligt. Ik gun je toe dat je er nog mooie jaren van kunt maken, met of zonder je vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben Cultt.. Ben 33 jaar , getrouwd en vader van 2 kinderen. Ik ben nieuw op het forum
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben net aangemeld hierzo, maar las zo af en toe links en rechts wat over jullie schouders mee. Nu dus official hierzo met een heus acc.



Norron, man, 41 jr, relatie, kids, en benieuwd wat dit forum me gaat brengen.
Alle reacties Link kopieren
Na een tijdje meelezen en posten hierbij mn voorstelpraatje...

Twangel, 25 jaar. Samenwonend, oudere man met kids. Focus me alleen op de sekspijler, dat interesseerd me het meeste
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een vrouw van 30 jr, reeds jaren een relatie en een kind. Sinds een tijd een minnaar met wie het heerlijk genieten is, ik lees hierover dus graag ervaringen van andere vrouwen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben hexena 30 jaar lees al een tijdje mee. Ben vrijgezel op dit moment.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Gelderlander,



leuke gast die over alles wel iets te melden heeft, en geen onzin verteld.
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
quote:troides schreef op 06 maart 2012 @ 22:25:

Lees en post alweer een tijdje mee.......Ben een vrouw van 39, met 2 jarige relatie, niet samenwonend.

Heb het topic 'depressief door laag libido van vriend' geopend, dus je raadt het al: kommer en kwel op seksueel gebied.....

Twijfeldetwijfeldetwijfel: de schouders er (again?!) onder zetten óf op zoek naar een spannender exemplaar?! laat je leven niet door kommer en kwel beheersen, maar geniet.
Alle reacties Link kopieren
Hi mijn naam is Aviv zit meestal op de topics :

Relatie

Sport

Seks

en andere topics die mij boeien.



Ben al 307 dagen lid van dit forum , had in het verleden een topic should i stay , or should i go now.. maar dat is in het verleden.



Wordt deze maand 40 , getrouwd, 2 kinderen.

Relatie is goed , maar soms , dan ben ik verliefd op het vreemde lieve meisje naast me in de lift of in de kroeg of in de sportschool ... en dan kan ik het flirtten niet laten ...
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk idee!



Ik ben loki en idd 27 jaar. En een man (jongen?). Lees al wat maandjes mee inmiddels hier en op de relatie pijler. Vriendin die in het buitenland woont. Combineerd erg goed met mn libido (liefst elke dag) maar dat maakt onze weekenden samen des te leuker. Zij heeft overigens hetzelfde probleem haha.



Praat graag over seks, ben vrij open over wat ik zelf uitspook.
Hallo Allen,



In het verleden las en schreef ik regelmatig hier op de sekspijler, en het lijkt me leuk om dat weer te gaan doen.



trefwoorden:

- ruimdenkend (en ik probeer daarin niet hypocriet te zijn)

- polyamorisch (en niet jaloers)

- (sluimerend) bdsm gerelateerde gevoelens (sw)

- (in het verleden) swingaktiviteiten



Tegenwoordig is mijn leven wat rustiger (niet meer regelmatig clubben / swingen, en wat meer gesetteld), maar nog steeds groot liefhebber van goede seks en een groot hart.



Vragen? shoot!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben lieffie. 40 jr, gescheiden, moeder van 2. Na een lang huwelijk, nu happy single en aan het daten. Heb meerdere sv’s en geniet er erg van. Ik ben nog niet toe aan een vaste relatie, dat komt vast wel weer
Alle reacties Link kopieren
norron, man, 41 jaar, getrouwd, kids, maar open voor van alles en nog wat.
Alle reacties Link kopieren
James van 46. Lees al een tijdje o.a. sexpijler en de relatiepijler. Heb me zojuist aangemeld.

Ben weliswaar getrouwd, maar sta na 20 jr relatie open voor SV.(bij voorkeur met een avontuurlijke gebonden vrouw)

Kom maar op met de negatieve reacties!
Pluk de dag!
Oud topic, maar op deze intieme pijler vind ik het eigenlijk een beetje raar om zo binnen te vallen.

Nieuwe account, oude nick. Single vrouw, 37, kinderen. Op een rustige zaterdag bedacht dat ik hier weer eens ga posten... Vragen staat vrij en anders tref je me misschien wel op een topic!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik lees al een tijdje mee dus hoog tijd om me eens voor te stellen:



30, wonend in buitenland met vriend in Nederland. Ben meestal te vinden op de volgende topics:

Seks

Relatie

Gezondheid
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje.... Wat leuk!

Welkom thuis. X



Badmuts ook welkom hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven