Welkom op de sekspijler! (voorsteltopic)

05-10-2009 21:01 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een schoon en fris voorsteltopic.

Voel je vrij om je hier even voor te stellen als je op de sekspijler post.



Let op: niets is verplicht, maar ervaring leert dat het fijner klets over "intieme" vragen na een voorstelrondje.





Van mij in elk geval alvast een hartelijk welkom op het forum c.q de sekspijler!
quote:doloris schreef op 23 september 2012 @ 00:39:

Vlammetje.... Wat leuk!

Welkom thuis. X

Haaaii!! Ik had gister je ava al herkend. Kusje terug! Voelt nog niet helemaal als thuis hoor, maar misschien over een tijdje weer?
Alle reacties Link kopieren
Joh, komt wel. Kalm aan...



Faust meldt zich hier ook al weer incidenteel, dus het zou leuk zijn als jij ook weer bij gaat dragen aan de feestvreugde.
Ik zal mijn best doen! (Al vrolijk? )
Alle reacties Link kopieren
In vuur en Vlam!



Oh ja... hier weet ik het niet, maar op de gangbare topics wordt het niet op prijs gesteld als er teveel off topic wordt gegaan door een-tweetjes van de een of ander.



Slow chat noemen ze dat tegenwoordig. Maar er is wel een kletspijlert, waar dat dan weer wel mag. (ik dacht, ik licht je maar even in, voordat we een standje krijgen )
Ik weet het, ben nooit van Viva afgeweest, alleen van deze nick. Maar ik zal hier niet verder leuteren!! (Veel te bang voor mijn eerste Viva-standje!)
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, DIE vlammetje, die ken ik nog wel geloof ik!



Welcome back!
Alle reacties Link kopieren
Noa, 35, getrouwd, 2 kinderen en nog niet zo lang hier. Voornamelijk lezen en post mee in het minnaarstopic omdat ik soms buiten de deur snoep. Vragen? Ik hoor het wel
quote:stout1975 schreef op 23 september 2012 @ 12:32:

Oh wacht, DIE vlammetje, die ken ik nog wel geloof ik!



Welcome back!Jep, die! Thanks stoutje...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Silver, 35 jaar.

Ben getrouwd en heb 2 kinderen .

Schrijf voornamelijk op

Sex

Relatie

Kinderen



Sinds een paar maanden een (eveneens getrouwde) minnaar .
Alle reacties Link kopieren
Zal me hier ook even voorstellen:



veertig jarige man, 2 fantastische kinderen en al jaren gelukkig getrouwd. Soms swingen we en snoepen beiden ook weleens buiten de deur.



Was al een regelmatige meelezer met partner, maar nu zelf ook een account aangemaakt om hier en daar het forum van een nuttige bijdrage te voorzien



Grtz. Murano
Anna, ik voel me 25, ben gelukkig getrouwd, heb kids en geen huisdieren. Mijn relatie heeft zich het afgelopen jaar ontwikkeld tot een open huwelijk. Nr 1 blijft nr 1, maar ik geniet ook van andere dingen die op mijn pad komen. Sinds een paar maanden lees en post ik mee op het minnaar-topic, maar ook op andere pijlers schrijf ik mee als ik ergens wat van vind of denk een bijdrage te kunnen leveren.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben Lisanne, 18, woon in Amsterdam sinds kort en lees al een tijdje mee hier. Sinds kort ook maar geregistreerd, privacy is op kamers toch wat makkelijker dan thuis...



Grotjes,

Lisanne

ps. ik sta open voor tips van nieuwe stadsgenootjes hoe ik het meeste uit deze fantastische stad haal! Zowel man al vrouw dan...
Alle reacties Link kopieren
Hallo scorpid hier, ik schijf hier ook soms mee.



26 jaar, ik ben aan het scheiden en heb 2 kinderen.

Op dit moment zou ik niets liever willen dan een nieuw leven op bouwen. Maar dat komt wel goed .
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal!



Lees en schrijf lekker mee in deze wereld vol seksuele wonderen.... :-)
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Tess, 24 jaar. Sinds kort weer single en terug bij ouders :(

Op dit moment niet seksueel actief maar ach alle nieuwe dingen leer ik graag! Ben benieuwd naar wat de toekomst mij brengt ;D
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik reageer af en toe, hier en daar..

Lees voornamelijk op Seks, Relaties, Kinderen en Eten..



Dit is dus ook waar m'n intresses liggen:



25 jaar .. Gelukkig getrouwd met een wat oudere man.. Samen 1 eigenwijs dreumesje ..

In de heerlijke experimentele fase van ons fijne seksleven.. Met mijn iets wat meer ervaring, de kundigheid van mijn man en de tips van VF is het een groot feest!



Groetjes FunkyMonk
Als je langzaam gaat, Kom je verder
Alle reacties Link kopieren
Hey Tess, het lijkt mij niet fijn voor je om weer bij je ouders te wonen, nadat je hebt samengewoond.
Alle reacties Link kopieren
27-jarige man, uit het altijd gezellige Brabant



Lees hier al een tijdje mee, post eigenlijk niet zo heel veel. Heel eerlijk gezegd in eerste instantie aangemeld omdat ik op oudere (dan 27) vrouwen val (paar keer oudere SV gehad) en daarom ben ik hier komen kijken. Nu blijkt het verder een erg interessant forum te zijn en ik lees hier heel graag mee
Alle reacties Link kopieren
Hey Scorpid!



Dat valt me tot nu toe nog erg mee, maar erg leuk is het niet nee.. Ik heb gelukkig chille ouders en ben de weekenden veel bij vriendinnen nog even doorzetten en dan ga ik ff reizen en daarna zie ik wel weer
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn 2e account omdat ik hier al jaren lees en post op allerlei topics en niet herkenbaar wil zijn. Man en ik al 20 jr. samen en sinds jaar open relatie en willen stappen zetten op het swingerspad om zo meer samen te beleven. er staat hierover een schat aan info op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Tess: Ja dat maakt het wel beter.

Waar gaat de reis naartoe? Heb je al uitzicht op een eigen woning?
Alle reacties Link kopieren
Scorpid:

Ik wil naar Z Amerika!

Ik sta lang genoeg ingeschreven bij m'n woningbouw maar omdat ik graag wil reizen, blijf ik lekker bij m'n ouders om te sparen :P

Daarna ga ik kijken voor een woning.
Alle reacties Link kopieren
Jazz. 4 letters zijn te weinig. Tsssk. Nu maar gekozen voor een koosnaampje uit een ver forumverleden.



Ik, 39, vrouw & single. En meestal blij.



En ja Vlammetje ;) x
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Juan, 39 jaar, single uit Limburg en lees al een poosje mee (en dat is langer dan een tijdje ;)



Verder prent ik mezelf graag in dat ik de "Don" titel voor mijn naam mag voeren, lol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven