Welkom op de sekspijler! (voorsteltopic)

05-10-2009 21:01 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een schoon en fris voorsteltopic.

Voel je vrij om je hier even voor te stellen als je op de sekspijler post.



Let op: niets is verplicht, maar ervaring leert dat het fijner klets over "intieme" vragen na een voorstelrondje.





Van mij in elk geval alvast een hartelijk welkom op het forum c.q de sekspijler!
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Willem hier. Oude man maar jong van geest en met zo'n blauw pilletje nog een hele vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:bkstr schreef op 09 oktober 2009 @ 22:56:

Hoi hoi,



enige tijd afwezig geweest van viva forum, maar weer terug. Voorstellen: vrouw van 30 jaar, 10 jaar relatie (met een enkele tussenperiode), vorige week gezoend en gerommeld met een ander. in verleden wel eens ooit scharrel ernaast gehad.. Ben benieuwd wat het forum me zal brengen :DBen jij de oorspronkelijk startster van het minnaartopic??? (waarvan nu deel 4 is uitgekomen?)
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsLucky schreef op 10 oktober 2009 @ 11:37:

[...]





Ben jij de oorspronkelijk startster van het minnaartopic??? (waarvan nu deel 4 is uitgekomen?)ehm... moet eerlijk zeggen dat ik dat niet meer weet. Is echt al een aantal jaren geleden dat ik gereageerd heb hier. Maar een jaar of 4 geleden ben ik hier wel geweest, met een verhaal over een minaar idd.... Weet je nog iets 'to refresh my memory' toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben Marly, 21 jaar (vandaar 1988!), ondeugend en erg nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
Hai, hier Rob, getrouwd, 2 kids, slecht sexleven. Hoop hier op een goed idee om mn sexleven weer wat op te fleuren.
Alle reacties Link kopieren
mrsLucky: ik heb even terug gekeken, en ik ben niet bokstertje
Alle reacties Link kopieren
quote:bkstr schreef op 10 oktober 2009 @ 17:08:

mrsLucky: ik heb even terug gekeken, en ik ben niet bokstertje Ik was gewoon even nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Ben Babbel88 , 21 jaar, en ruim 5 jaar een vriend, met een top sexleven
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsLucky schreef op 10 oktober 2009 @ 17:45:

[...]





Ik was gewoon even nieuwsgierig No problemo; ik wist het ook echt niet meer ;)
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic? Dan stel ik me ook voor.



Madhe, vrouw, trouwer dan een hond maar oversekst. En toch niet zo heel veel op deze pijler te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Man, halverwege de 40, single. Niet (meer) op zoek naar liefde. Wel een seksvriendin. Verder bezoek ik regelmatig prostituees.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Puk, vrouw van 32 jaar, heb een vriend en een dochter.

Lees al een tijdje mee en heb ook gepost maar vond het wel gepast me zelf nog even voor te stellen.

Leuke en interessante topics hier op viva. :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben Avamist, een jonge vrouw, ga binnenkort samenwonen met m'n vriend
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik ben Peter, Man, 37, ondernemer, getrouwd, 2 kids, heerlijke open relatie en geïnteresseerd in sex, maar dan niet van het platte soort. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik en mijn vrouw het 'swingers' leventje een beetje aan het ontdekken zijn...we zijn naar verschillende erotische feesten geweest en een keer naar een parenclub. Ook staan we elkaar toe apart te daten...In mijn zoektocht naar info over dat soort zaken kwam ik hier terecht...en dacht: mag een man ook mee forummen? Een tijdje mee gelezen en zag meer mannen en kwam tot de conclusie: kennelijk zijn mannen ook welkom hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben avonduurtje, Gelukkig gescheiden en al weer jaren een vaste relatie. Sinds kort geen sv meer. Veel kinderen en aan de goede kant van de 50.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Wat een goed forum. Leuk om te lezen hoe iedereen op elkaar reageert en hoe de tips en ervaringen uitgedeeld worden..



23 jr, 2 lange relaties gehad nu lekker vrijgezel, maar wel een heel goed sexleven. Hou van nieuwe dingen ontdekken...
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben ilo19.

Ben al een tijdje aan het lezen hier en sinds kort reageer ik ook wel op het een en ander.

Ben vrouw, 43 jaar. Alweer een tijdje gescheiden( 8 jr) en geen relatie. Wel SV's.

Laat ik me dan ook maar voorstellen. Ik ben CakeCup, 28 jaar en single. Ben nu een paar maanden op het forum en veel op de sekspijler te vinden (nou ja, lees ook vaak gewoon mee, dus te vinden is relatief ).
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben Matthijs, 23 jaar!

Tot nu toe meelezend.

Single en avontuurlijk..;)
Alle reacties Link kopieren
wolletje, 33 jaar, getrouwd, 2 kinderen

reageer eigenlijk alleen als ik het interessant vind

maar de sex pijler is niet hoogdrempelig voor mij
Alle reacties Link kopieren
hoi,ik ben tabitha,41 jaar,woon samen met mijn vriend en Meester,wij hebben een mooie relatie en leven ook de bdsm style na,waar in ik de onderdanige ben
Alle reacties Link kopieren
Run73, 36 jaar getrouwd en 2 kids. Loop hier al een tijdje mee, alhoewel ik niet altijd post. Ben vrij (ahum) ruim denkend over sex en vind thuis niet geheel wat ik zoek. Heb een SV gehad zonder mede weten van nr 1, nu sv-loos.
Alle reacties Link kopieren
2x, zucht
Alle reacties Link kopieren
*en vandaag erg fanatiek op het forum*



Zwaai even naar run
Alle reacties Link kopieren
haha, ff een uurtje niet zoveel te doen hier. Zwaait terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven