Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat je dan wordt vermoord.

Mja, je moet er iets voor over hebben he.



Alle reacties Link kopieren
haha zo er erg is het toch niet..
Alle reacties Link kopieren
Hier ga je vast een hoop positieve reacties op krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dan zoek je er 1 in een privehuis ofzo, dan moet je er wel wat voor betalen maar dan zit je niet met dat Fam.probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet toch kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Zal het aan mijn Nederlandse vriend vragen, volgens mij zijn we net mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik neuk bij voorkeur met mannen, dus echt nul komma nul behoefte aan een Marokkaanse!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, dan gaan ze je villen met een bot aardappelschilmesje.
Alle reacties Link kopieren
quote:malika88 schreef op 10 mei 2012 @ 15:51:

Zal het aan mijn Nederlandse vriend vragen, volgens mij zijn we net mensen.Mijn vriend is Marokkaans, en ik leef ook nog... (Ben zelf half Nederlands-half indonesisch)
Alle reacties Link kopieren
quote:achnein schreef op 10 mei 2012 @ 15:51:

Ja, dan gaan ze je villen met een bot aardappelschilmesje.



Of ze graven je in, en laten alleen je billen naar boven uitsteken en daar gaan ze dan met zijn allen stenen op gooien.



Dat zal je leren!
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:50:

Dit moet toch kunnen?Probeer het zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
V eel Nederlanders zitten echt vol vooroordelen. Heel veel marokkanen houden zich echt niet bezig met wie hun zusje/dochter neukt tegenwoordig dus over de familie hoef je je geen zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Eve serieus werkt eentje bij mij op de afdeling ik krijg er gewoon spontaan rooie wangen van zo mooi is zij
Alle reacties Link kopieren
Trouwens TO, waarom vraag je op een VROUWENforum wie er wel eens een Marokkaanse heeft geneukt?



Wij vrouwen kúnnen ( biologisch gezien) niet neuken. En ik denk dat niet iedereen hier lesbisch is.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:53:

Eve serieus werkt eentje bij mij op de afdeling ik krijg er gewoon spontaan rooie wangen van zo mooi is zijRooie wangen zijn minder.
wat een onderwerp



Natuurlijk is dit topic van een man, ik zou zeggen spreek er een aan op straat! En niet psst psst doen he
Alle reacties Link kopieren
quote:malika88 schreef op 10 mei 2012 @ 15:53:

V eel Nederlanders zitten echt vol vooroordelen. Heel veel marokkanen houden zich echt niet bezig met wie hun zusje/dochter neukt tegenwoordig dus over de familie hoef je je geen zorgen te maken.Veel marokkanen zitten ook vol vooroordelen Als ik Marokkaanse meiden tegenkom/spreek en ik vertel dat mijn vriend Marokkaans is, reageren ze allemaal boos want 'wij Nederlanders pikken hun mannen in'
Alle reacties Link kopieren
Malika:Ik bedoel het ook niet verkeerd maar vroeg mij gewoon af

Omdat je weleens hoort dat 'jullie' liever geen onbesneden man willen
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 15:53:

Trouwens TO, waarom vraag je op een VROUWENforum wie er wel eens een Marokkaanse heeft geneukt?



Wij vrouwen kúnnen ( biologisch gezien) niet neuken. En ik denk dat niet iedereen hier lesbisch is.Mee eens, er bestaan ook mannenforums hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ga a.u.ab fietsen er komen hier zat mannelijk leden,en iedereen mag reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:55:

Omdat je weleens hoort dat 'jullie' liever geen onbesneden man willenDan weet je wat je te doen staat....
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 15:47:

Ja, ik denk dat je dan wordt vermoord.

Mja, je moet er iets voor over hebben he.



Maakt het wel weer extra spannend. De ultieme thrill!
nee dank je, heb geen zin in fietsen vandaag
*zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven