Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Ja of een ander spannend gerecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 16:19:

Maar even serieus he, wat ik me serieus afvraag:



1.Waarom formuleer je het als 'seksen met een MArokkaanse' terwijl het hier specifiek om een bepaalde vrouw gaat waar je graag mee zou willen seksen. Waarom is het dan van belang dat zij van Marokkaanse afkomst is, en waarom zou seksen met iemand van een andere afkomst anders zijn?



2. Waarom stel je deze vraag aan vrouwen op een vrouwenforum? Je bent duidelijk op zoek naar ervaringen van mannen.Dat dus!
Ja heb ik gedaan



Ook met hoofddoek



Was heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Vies hoor een marokkaanse
Alle reacties Link kopieren
Seks is sowieso vies. Wie doet dat nou. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Marokkaanse mannen zijn helemaal vies bah
Alle reacties Link kopieren
Marokkaanse vrouwen hebben mooie billen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die Samiyes als nickname gebruiken zijn pas vies. Brrrr. Krijg er iig geen rode wangetjes van.
Alle reacties Link kopieren
"quote: achnein schreef op 10 mei 2012 @ 15:51 :

Ja, dan gaan ze je villen met een bot aardappelschilmesje.



Of ze graven je in, en laten alleen je billen naar boven uitsteken en daar gaan ze dan met zijn allen stenen op gooien.



Dat zal je leren!"



O, ik dacht als fietsenrek gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 15:53:

Wij vrouwen kúnnen ( biologisch gezien) niet neuken. En ik denk dat niet iedereen hier lesbisch is.Natuurlijk kunnen we neuken!
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 15:53:

Trouwens TO, waarom vraag je op een VROUWENforum wie er wel eens een Marokkaanse heeft geneukt?



.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 16:26:

Maar waarom is een niet besneden onprettig??Besneden is schoner, en mooier, en lekkerder.
Serieus......zorg dat je heel snel een beurt krijgt TO. Dit gaat echt niet goed.....



Voor wat het waard is goede seks is niet nationaliteit gebonden;). Dat kan ik weten....;)
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 11 mei 2012 @ 00:00:

Serieus......zorg dat je heel snel een beurt krijgt TO. Dit gaat echt niet goed.....



Voor wat het waard is goede seks is niet nationaliteit gebonden;). Dat kan ik weten....;)



Wie heeft er wel eens gesekst met een roodharige Ierse man? Of krijg je dan de IRA achter je aan?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Italiaan? Of loop ik dan het risico dat de maffia me achterna gaat zitten?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Amerikaan? Of komt Sarah Palin mij dan tegemoet met een honkbalknuppel?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Fransman? Of moet ik dan een jaloerse DSK vrezen?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Vlaming? Of staat Philippe de Winter me dan met gebalde vuisten op te wachten?



Wie heeft er wel eens seks gehad met een Griek? Of loop ik dan het risico dat ik met zijn kwak ook een deel van de griekse schuldenlast meekrijg?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Spanjaard? Of werd je daarna achterna gezeten door een kudde dolle stieren?



Wie heeft er wel er wel eens gesekst met een Turk en kreeg daarna een roedel Grijze Wolven achter zich aan?



Wie heeft wel eens geneukt met een Marokkaan die gewoon lief, aardig en aantrekkelijk was zonder ellende achteraf?



Vooroordelen, vooroordelen...! Pfffff.....!!!
quote:luckyjane schreef op 11 mei 2012 @ 01:16:

[...]





Wie heeft er wel eens gesekst met een roodharige Ierse man? Of krijg je dan de IRA achter je aan?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Italiaan? Of loop ik dan het risico dat de maffia me achterna gaat zitten?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Amerikaan? Of komt Sarah Palin mij dan tegemoet met een honkbalknuppel?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Fransman? Of moet ik dan een jaloerse DSK vrezen?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Vlaming? Of staat Philippe de Winter me dan met gebalde vuisten op te wachten?



Wie heeft er wel eens seks gehad met een Griek? Of loop ik dan het risico dat ik met zijn kwak ook een deel van de griekse schuldenlast meekrijg?



Wie heeft er wel eens gesekst met een Spanjaard? Of werd je daarna achterna gezeten door een kudde dolle stieren?



Wie heeft er wel er wel eens gesekst met een Turk en kreeg daarna een roedel Grijze Wolven achter zich aan?



Wie heeft wel eens geneukt met een Marokkaan die gewoon lief, aardig en aantrekkelijk was zonder ellende achteraf?



Vooroordelen, vooroordelen...! Pfffff.....!!! Couldn't say it better!
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 11 mei 2012 @ 00:00:

Serieus......zorg dat je heel snel een beurt krijgt TO. Dit gaat echt niet goed.....



Voor wat het waard is goede seks is niet nationaliteit gebonden;). Dat kan ik weten....;)Jij wel..
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 11 mei 2012 @ 00:00:

Voor wat het waard is goede seks is niet nationaliteit gebonden;). Dat kan ik weten....;)Maar seksuele voorkeur kan wel door "nationaliteit" (etniciteit) bepaald worden. Lichaamsbouw, huidskleur, haarkleur, uiterlijke kenmerken, etc...
quote:little_pickle schreef op 11 mei 2012 @ 13:06:

[...]





Maar seksuele voorkeur kan wel door "nationaliteit" (etniciteit) bepaald worden. Lichaamsbouw, huidskleur, haarkleur, uiterlijke kenmerken, etc...Ook weer EENSCH! Maar voorkeur is iets anders dan geile seks hebben. Bij mij stroomt er ook genoeg niet NLs bloed door mijn aderen heen....en ik heb regelmatig goede seks, ja zelfs mijn sekspartner geniet ook;)
Waarom ineens die fascinatie voor Marokkanen? Ze neuken vast net zo goed/slecht als de rest van de wereldbevolking.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eclair schreef op 12 mei 2012 @ 15:39:

Waarom ineens die fascinatie voor Marokkanen? Ze neuken vast net zo goed/slecht als de rest van de wereldbevolking.



is (schijnbaar) Nederlands cultuurgoed de laatste jaren. Fascisnatie voor Marokkanen in het algemeen... Ooit was dit er voor Molukkers, Surinamers en Turken. Nu zijn het Marokkanen, en de Polen doen het ook goed de laatste paar jaar.



On Topic; Maar tuurlijk de Marokkaanse vrouwen neuken niet anders dan andere nationaliteiten. Enige verschil in nationaliteiten is het uiterlijk.
quote:naara schreef op 10 mei 2012 @ 19:40:

[...]





Besneden is schoner, en mooier, en lekkerder.



Schoner?'...Je zou eens moeten weten, zien hoe schoon en fris ik hem houd. Daar kan menig besneden man nog een puntje aan zuigen.

Mooier?....Dat is dan persoonlijke smaak er zijn er ook genoeg die een knalrode geheel blote eikel, penis er niet uit vinden zien.

Lekkerder? Ook dat is persoonlijk, sommigen vinden juist het meebewegen van het velletje extra opwindend.

Alle reacties Link kopieren
Besneden lekkerder...?



Geloof mij je voelt er niets van
quote:kevin8 schreef op 12 mei 2012 @ 18:17:

[...]





Schoner?'...Je zou eens moeten weten, zien hoe schoon en fris ik hem houd. Daar kan menig besneden man nog een puntje aan zuigen.

Mooier?....Dat is dan persoonlijke smaak er zijn er ook genoeg die een knalrode geheel blote eikel, penis er niet uit vinden zien.

Lekkerder? Ook dat is persoonlijk, sommigen vinden juist het meebewegen van het velletje extra opwindend.





Goed nog 1 keer dan:



men neme een man, 1 besneden, 1 onbesneden. Die wassen zich in de ochtend, beiden even schoon en fris. Die plassen de dag door even vaak, nemen daarbij dezelfde hygiene in acht. En zie daar, einde van de dag is de besneden man echt wel schoner dan de onbesneden man. Want geen smegma onder dat sneue velletje.



quote:newme2012 schreef op 12 mei 2012 @ 19:24:

Besneden lekkerder...?



Geloof mij je voelt er niets van Geloof mij, dat voel je zeker wel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens met een Marokkaan gedaan.

geen familie gezien in de slaapkamer
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met Naara eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven