Wie heeft ervaring met sexdatingsites?

02-10-2009 23:31 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



(gelieve geen "vrienden"vezoeken van mannelijke forumers met als doel een date svp, wil graag anoniem blijven op dit forum!)
mutsje78 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 00:09
Reden: "vrienden"verzoeken waar ik niet op zit te wachten
% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Hier ook iemand die via AdultMatch iemand heeft leren kennen. Idd, het kaf van het koren scheiden. Dat geldt voor elke site, zo ook voor deze.



Inmiddels 3 dates gehad en de 4e onderweg. Hartstikke leuke man, niet voor relatie. Wel ook normale gesprekken tussendoor en tijdens live-date, niet alleen puur sex-gericht. Na de afspraak gewoon weer even onze eigen gang gaan.

Behoefte aan multi sv’s heb ik zeker niet, wil dat ook niet.



En qua prijs, ik vind 25 E nog wel meevallen. Als je het afzet tegen bijv. Parship (okeoke, geen adultsite) kan dit heel goed uitvallen. De reguliere sites hanteren ook dit soort prijzen.

Wat ik fijn vond aan AdultMatch is dat het doel van inschrijving gewoon een stuk duidelijker is dan bijv. de sites als RP, Lexa etc. Je weet van beide kanten waar het om draait en dat is bij de reguliere sites niet altijd even duidelijk qua profiel, ja of na 1x .

Op AdultMatch moet je er niet vanuit gaan dat je er een 'vriendschap' denkt te vinden, daar is het te specifiek voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomi_Mara schreef op 03 oktober 2009 @ 14:00:

[...]



Vandaar dus ook hem de wetenschap geven dat big brother is watching, dan laat hij dat wel.



Een treinstation lijkt mij dan weer zo zakelijk, niet echt een omgeving waar je een relaxt begin van iets spannends hebt.

Als je in Amsterdam afspreekt, zoals ik meestal doe, kun je meteen van het station het centrum in wandelen. En daar wat drinken.

Voelde voor mij het meest veilig.



Er worden nu namen van sites genoemd. Ik gebruikte 2day. Het is gratis en daarom eigenlijk één grote rotzooi... maar als je geluk hebt is ong 5 % van de reacties de moeite van het terugmailen waard. De rest kun je meteen blokkeren dus het selecteert wel lekker snel



Ik had trouwens bij mijn MSN die ik voor die site gebruikte, een plaatje van Fiona geplaast (van Shreck). Dus mannen die kwamen om een fotootje te bekijken hadden pech



Hoorde wel van mijn scharrel dat de meeste dames op die site alleen willen cammen, en niet daadwerkelijk afspreken (of ze vonden hem eng, kan ook natuurlijk).

Wat dat betreft voor de meeste mannen die écht iets willen wellicht geen aanrader.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonny67 schreef op 04 oktober 2009 @ 17:08:

.... Mijn sexcontacten heb ik opgedaan hier op het forum ......Dat is natuurlijik ook een optie, op een willekeurig forum. Dan kun je ook de berichtenhistorie van dat persoon nagaan, en leer je heel wat over wat voor type het is. Het is alleen wat lastig zoeken naar iemand die er ook open voor staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_31 schreef op 04 oktober 2009 @ 20:05:

[...]





Dat is natuurlijik ook een optie, op een willekeurig forum. Dan kun je ook de berichtenhistorie van dat persoon nagaan, en leer je heel wat over wat voor type het is. Het is alleen wat lastig zoeken naar iemand die er ook open voor staat.Ze hadden helemaal geen historie hier. Ze reageerden op een bepaald topic en zo kwamen we met elkaar in discussie. En dus meer....
Alle reacties Link kopieren
Joh, sinds ik op het forum zit, heb ik al zeker 3 berichten ontvangen van mannen die nav mijn postings (??) contact met me zochten en wel een nachtje wilde doorhalen...



Dit forum is ook een middel, daarvan ben ik heel zeker!



Om dan van een discussie in bed te belanden... vind die stap erg groot, maar ik heb dan ook geen behoefte aan een ONS/SV dus ben ik sneller klaar met discussieren
Alle reacties Link kopieren
quote:blackbirdy71 schreef op 03 oktober 2009 @ 16:49:

Sinds kort actief op AdultMatch en ik moet eerlijk zeggen, vind het een heel opwindend gebeuren. Nog geen date gehad maar wel leuke contacten. Daten zal vast niet lang op zich laten wachten. We doen dit trouwens als koppel....



Same here.... maar ook nog steeds geen date

(en nee ik zit niet te vissen).



Wat ik er mee wil zeggen dat het best moeilijk is om precies die leuke date er tussenuit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Sexcited, die ken ik nog niet, thuis maar eens kijken dan.

Mogelijk dat ik de stap eens ga zetten om te kijken of dat mijn seksleven wat op kan vrolijken, in mn huwelijk stelt het niks meer voor.
Alle reacties Link kopieren
Adultmatch vind ik idd te plat. Veel domme mannen, lijkt wel. Ik hoef echt geen tweede levenspartner te vinden, maar een beetje tekst is wel prettig.

Secondlove is al beter. Maar misschien ben ik gewoon te kieskeurig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via AM mijn huidige partner ontmoet en hij is de liefde van mijn leven. Was in eerste instantie niet de bedoeling om meer dan een relatie met elkaar aan te gaan maar de het liep nou eenmaal anders. Maar ik moet sommige wel gelijk geven....het is vaak een grote vleeskeuring op die site. Maar er staan zeker ook hele leuke en lekkere mannen op. Alleen die van mij staat er niet meer op of je moet mij er bij willen hebben
Alle reacties Link kopieren
Allemaal alvast bedankt voor de tips, ik wist niet dat ik zo vlug al veel reacties zou krijgen



De reden dat ik het wil gaan doen is dat ik als vrijgezel ook mijn behoeftes heb en een vieb/handje geen man kan vervangen . Flirten in de kroeg is niets voor mij, ik ben niet zo heel flirterig aangelegd en om nou in je eentje naar de kroeg te gaan om een man op te pikken...



Eerst contact via mail of msn is een goed idee. En dan in een hotel ofzo als het fysiek klikt. Ben in ieder geval via die sites niet op zoek naar een relatie al las ik dat het wel kan gebeuren (altijd mooi meegenomen natuurlijk) Al zou ik het liefst gewoon sex willen met een partner natuurlijk!



Ben nog wel benieuwd of er nog meer betrouwbare en bijvoorkeur gratis of goedkope sites zijn voor dit soort dates.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
ik vond het eerst altijd funzig, maar had het zelfde, als vrigezel wil je ook wat!

en tuurlijk kan je ze tijdens het utgaan oppikken, maar via internet weet je een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt, wat ze lekker vinden en of ze open kunnen praten over sex, is vaak ook al wat opener handelen.

1e keer was bij mij erg succesvol, is een relate van bijna 2jr geworden! 2e date was minder, had al mn twijfels en gezegd dat ik de 1e date geen sex wilde, eerst ff kijken wie hij was. is zo gebeurd en nooit een 2e gekomen



strand vind ik ook een fijne plek om af te spreken, zeker in de zomer... beetje kijken en aftasten, en dan kijken wat jullie samen willen. voor mij een aanrader, internet sex dating!



ps ik heb hier een apart email/msn adres voor gemaakt kan je het beter anoniem houden.
Alle reacties Link kopieren
Een goede tip van queenofrings om een apart email/msn-account te maken waar je anoniem kunt blijven. Altijd goed om de dwazen onder ons weg te houden uit je prive-leven.

Succes verder en hou je ons op de hoogte Mutse78?
Alle reacties Link kopieren
@ Naomi_Mara



Leef jij alleen maar op je werk dan ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een paar mensen die op Chatgirl staan. Is volgens mij wel een geschikte site (ook gratis trouwens). Ik heb er zelf ook heel even op gestaan. Veel foto's van lichamen of lichaamsdelen en weinig gezichten trouwens. Maar al met al heb ik wel een goede indruk van die site.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 05 oktober 2009 @ 18:22:

@ Naomi_Mara



Leef jij alleen maar op je werk dan ?



Nee juist niet dus, waar haal je dat vandaan dan?





quote:Mutsje78 schreef op 05 oktober 2009 @ 15:12:

Allemaal alvast bedankt voor de tips, ik wist niet dat ik zo vlug al veel reacties zou krijgen



De reden dat ik het wil gaan doen is dat ik als vrijgezel ook mijn behoeftes heb en een vieb/handje geen man kan vervangen . Flirten in de kroeg is niets voor mij, ik ben niet zo heel flirterig aangelegd en om nou in je eentje naar de kroeg te gaan om een man op te pikken...



Eerst contact via mail of msn is een goed idee. En dan in een hotel ofzo als het fysiek klikt. Ben in ieder geval via die sites niet op zoek naar een relatie al las ik dat het wel kan gebeuren (altijd mooi meegenomen natuurlijk) Al zou ik het liefst gewoon sex willen met een partner natuurlijk!



Ben nog wel benieuwd of er nog meer betrouwbare en bijvoorkeur gratis of goedkope sites zijn voor dit soort dates.Netlog, is niet speciaal bedoeld als datingsite maar daar kan je zeker de nodige contacten op doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jaren lid van SDC. Een swingers datingsite waar ook mannen en vrouwen alleen op staan.

Het is een betaalde site, wat in ieder geval de indruk wekt dat de mensen serieus zijn en de kans op fakers minder groot is. (maar niet uitgesloten natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic werd ik weer bijna getriggerd om me op die baggersites in te schrijven. Als man is het bagger bedoel ik dan.

1000'en mannen met foto's van hun stijve lid , bloot torso enz. En 100 vrouwen als je geluk hebt :') En je moet natuurlijk flink dokken. Als vrouw is dat niet zo'n punt, omdat je toch vrijwel verzekerd bent van lekkere sexdates.

Ik houd me maar in en probeer nog maar te wachten op een leuke relatie voor m'n 1e keer voordat ik hiermee mocht beginnen
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal goed wat jullie hier aan het vertellen maar wat is URL www.????.nl of com of wat (dus de site) van sexdating website. kan iemand dat door geven?
Alle reacties Link kopieren
quote:arda_nl schreef op 06 oktober 2009 @ 11:24:

Het is allemaal goed wat jullie hier aan het vertellen maar wat is URL www.????.nl of com of wat (dus de site) van sexdating website. kan iemand dat door geven?Lezen! Ze worden toch allemaal genoemd!
quote:Malachite schreef op 05 oktober 2009 @ 22:23:

...En je moet natuurlijk flink dokken. Als vrouw is dat niet zo'n punt, omdat je toch vrijwel verzekerd bent van lekkere sexdates.

..



Nou, ik weet niet wat de ervaring van de andere dames hier is maar ik (als vrouw) vond die lekkere sexdate niet 1-2-3. Vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat je als vrouw verzekerd bent van een lekkere sexdate. Ja, als vrouw krijg je heel veel reacties maar om nu te zeggen: allemaal potentiële sexdates ? Niet echt. Ik schat in dat zo 98% bagger-reacties zijn. Van die overige 2% valt na een msn-gesprek ook het merendeel af. Uiteindelijk is er een enkeling waarbij je denkt: de moeite waard om kennis te maken. En dat is dan vaak ook weer een eindpunt.



Op mijn laatste advertentie heb ik zo'n 200 reacties gehad, hieruit zijn 5 koffiedates gekomen en de 5e was pas de man waarbij ik dacht: ja met jou wil ik verder gaan en dat werd idd een (regelmatige) sex-date. En dat was bijna een jaar na de allereerste baggereactie op mijn oproepje.
Alle reacties Link kopieren
@Malachite: lees wat Bloem schrijft en doe er je voordeel mee. Voor vrouwen is het inderdaad niet zo makkelijk om een sexdate met een leuk iemand te vinden als het soms lijkt. De cijfers die zij noemt herken ik van eigen vriendinnen. Als man kan je je onderscheiden door niet meteen met je piemel te zwaaien, het profiel van een vrouw daadwerkelijk te lezen en daarop dan ook nog te reageren (een hele opgaaf voor de meeste mannen maar probeer het eens!) en zo nog wat voor de hand liggende dingen waar ik op dit forum wel eens eerder over heb gepost.

Als vrouw kan je die 2% trouwens wel wat opkrikken door aandacht te besteden aan je oproep. Als die nietszeggend is (en dat geldt voor veel oproepen van vrouwen) wordt het voor een man erg moeilijk om er leuk op te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Als vrouw ben je niet verzekerd van lekkere sexdates, wel van veel reacties. Maar daar blijft uiteindelijk maar heel weinig van over als je gaat selecteren. Met hun piemel zwaaiende mannen vallen bij mij direct af. Ook na mail- en/of msn contact vallen er weer mannen af en met diegenen die overblijven moet het dan irl ook nog klikken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in Bloem, veel mannen (98% ) vergeten nog wel eens dat de vrouwen ook nog waardigheid hebben.
Alle reacties Link kopieren
De contacten die dus uitgegroeid zijn tot sexdates heb ik dus ook niet op een sexdatingsite gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Heb vaak gedate via een normale chat wat uiteraard de nodige sex ervaring opgeleverd heeft. Specifieke sexdatingsites heb ik nog nooit bezocht. Eerlijk gezegd weet ik ook niet waar ik dat zou moeten zoeken maar wil mezelf al helemaal niet met een foto op zo'n site zetten. Je kunt via een normale chatsite voldoende liefhebbers vinden die na een enkele keer, een paar keer of zelfs maandenlang chatten wel bereid zijn tot een ontmoeting. Zelf had ik altijd de instelling van 'we zien wel waar het schip strand' en als het niet mijn type is gaan we gewoon ieder zijn eigen gang. De 1e keer wel de fout gemaakt bij die mevrouw thuis af te spreken. Helaas was het niet mijn type en op één of andere manier vond ik het wel lastig om op een nette manier weg te gaan. Al met al, wel vele leuke herinneringen aan. Ook aan die waarbij het sexueel gezien niets is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven