Wie heeft ervaring met sexdatingsites?

02-10-2009 23:31 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



(gelieve geen "vrienden"vezoeken van mannelijke forumers met als doel een date svp, wil graag anoniem blijven op dit forum!)
mutsje78 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 00:09
Reden: "vrienden"verzoeken waar ik niet op zit te wachten
% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 november 2014 @ 20:13:Uit ervaring weet ik dat mannen degene zijn die een vrouw mee uit eten nemen en (willen) betalen.Ik zou ook niet anders willen dan dat.



Waar ik en klussende op doelden was de sugardaddy constructie van Leona.

Een sugardaddy geeft de dame zelf kennelijk 'zakgeld'.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan Rooss .....zij filterde er een man uit en, en, en
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
En toen ging jij ermee vandoor wilde je zeggen?



Graag gedaan hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Dank U ....



En wat een gezeur over betalen voor een date met een vrouw. Als ik niet (de helft) van een etentje kan betalen dan ga ik niet. En natuurlijk laat ik me dan heus wel eens (voor een eerste keer) fêteren, maar dan weet ik wel of ik de man in kwestie leuk genoeg vind voor het volgende rondje zeg maar :P



Stomme prinsessen.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gráág een stom prinsesje hoor!



Voed me en je hebt me!
...
Alle reacties Link kopieren
Whahah... een thuis kok will do ...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Dat valt voor mij onder "voeden"!
...
Alle reacties Link kopieren
Ben je dan een prinses? Als je je laat uitnodigen? Een man die voor je kookt? smelt...



Doet mij denken aan een date via SL. Uitgenodigd om te komen eten... doet meneer op zijn pantoffels open. (niet van die spaanse, dé kén nog net :P ).. neuh.. van die verkeerde.



Ga ik met een wijntje zitten en dan komt er een verhaal over zijn echtscheiding, in minuut 1... Uh... ik zit in het verkeerde topic geloof ik



Maar om op TO (van 2009 ) terug te komen.. Het kan WEL ...daten via internet
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Bij deze wil ik graag (als man) bevestigen dat daten via internet wel kan werken.
Ik heb ook wel eens gedate via Internet. Zelfs ik!
Alle reacties Link kopieren
Mag in de krant!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:dieddo schreef op 23 november 2014 @ 23:25:

Mag in de krant!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-05-2017 09:16
Reden: spam
% gewijzigd
Je moet vandaag kunnen delen om morgen te kunnen vermenigvuldigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 november 2014 @ 18:04:

Hans, mannen moeten meer moeite doen, nou èn? Dat is inherent aan daten via internet, als de buit eenmaal binnen is steekt de man er ineens stúkken minder tijd in trouwens. Dat trekt de boel weer in evenwicht.



Voor het verhaal maakt het niet uit, daten via internet is mogelijk, zelfs voor een man. En daar ging deze discussie om volgens mij.

De meeste seksdatingsites bestaan vooral uit mannen, en voor de rest uit echte en nepvrouwen. Voor het kleine groepje vrouwen heb je alleen een kans, als je als man zeer aantrekkelijk bent. Dus je moet met kop en schouders bovenuit steken, anders wordt je niet gekozen. Bij vrouwen geldt dat niet, want ze worden altijd wel gekozen.



Oké, je moet je als man meer je best doen. Maar dat verschil wordt zodanig groot dat het bijna onmogelijk is als gemiddelde man, en zeker voor mannen die "benedengemiddeld" zijn. Het heeft een werking van de muur. Omdat de meeste seksdatingsites draaien om zwendel en oplichterij moet je als man lang zoeken voordat je een betrouwbare site gevonden hebt.



Daarom heb je als man er bijna niets aan. Als vrouw is het een leuk speeltje. Hopen mannen om daaruit te kiezen, en - daar heb je het al - kies je de knapste ertussen uit. Hoe knap moet je dan wel niet zijn om uitgekozen te worden?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 november 2014 @ 18:56:

Ik zat van de week voor de gein op een dating app te chatten.

Als ik had gewild had ik die avond irl met haar kunnen 'dinnerdaten'.

Denk echt niet dat het beide veel moeite of tijd heeft gekost.Ik geloof zomaar dat jij zeer aantrekkelijk bent, zodat je een goede kans maakt op een datingsites, en een redelijke kans op een seksdatingsite. De meeste mannen die niet zeer aantrekkelijk zijn, hebben gewoon pech.
World of Warcraft: Legion
Dat blijf jij maar roepen hans, dat een man zeer aantrekkelijk moet zijn. Dat is beslist niet waar. Ik val niet op mannen met een sixpack en strak gebeitelde biceps. Yuk. Ik ga voor humor en intelligentie, een buikje mag best, bijvoorbeeld. Er zitten daar ook zat vrouwen die wèl vallen op een nietgemiddelde man. Die kiezen ook niet altijd de knapste. Onzin en flauwekul dus, wat je beweert. Er zijn net zoveel voorkeuren als er vrouwen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hans, je hebt een behoorlijke tunnelvisie. Omdat het jou niet lukt ben je geneigd alles te verguizen en in dat licht te zien. Prima jôh, moet je lekker doen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat heren met een beetje leuke profielfoto in 1e instantie een streepje voor hebben. Daar klik je vaak toch wat sneller op. Maar, een leuke foto hoeft niet te betekenen dat je dus een fotomodellen uiterlijk hebt. Ook een heel doorsnee persoon kan een hele leuke foto hebben. En al gezegd, smaken verschillen. En nog een grote maar, die foto kan nog zo leuk zijn, als die persoon vervolgens een dom profiel heeft of idiote teksten uitkraamt bij eventueel verder contact, is het toch al snel afgelopen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een grote neus is dat erg
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 24 november 2014 @ 21:12:

ik heb een grote neus is dat erg Onoverkomelijk, echt te erg. En is dat nou ook nog een peuk daar bij je petje?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Sugarbabes/daddy is toch soort prostitutie?



C date heb ik een keer leuke date van gehad. Was voor ons beide eerste keer. Afgesproken in kroeg en daarna hotel geboekt. C date is voor vrouwen gratis, voor mannen niet. Wel oppassen met nepprofielen voor mannen.



Okcupid is gratis en daar zit vanalles op. Hetero/homo, open relaties, in voor relaties, ons, vriendschappen etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 24 november 2014 @ 19:21:

Dat blijf jij maar roepen hans, dat een man zeer aantrekkelijk moet zijn. Dat is beslist niet waar. Ik val niet op mannen met een sixpack en strak gebeitelde biceps. Yuk.

Het gaat niet alleen om het uiterlijk bij aantrekkelijkheid. Ook om dingen die je hieronder beschrijft:



quote:Ik ga voor humor en intelligentie, een buikje mag best, bijvoorbeeld. Er zitten daar ook zat vrouwen die wèl vallen op een nietgemiddelde man. Die kiezen ook niet altijd de knapste. Onzin en flauwekul dus, wat je beweert. Er zijn net zoveel voorkeuren als er vrouwen zijn.Maar daar heb je veel van op die sites: mannen met humor en intelligentie. En dan ga je verder selecteren. De eisen die je dan aan mannen stelt stijgen daardoor. Mannen die alleen maar humor en intelligentie hebben, en verder niets, vallen af, want je moet dan meer te bieden hebben. Het gros valt dan weer af. De vrouw heeft niet eens tijd om op hen te reageren. Dus dan is het niet zo raar wat ik over seksdatingsites schrijf. Mannen die onzeker zijn, die geen succes hebben bij vrouwen of die een beperking hebben (want dat is allemaal niet sexy), hebben totaal niets aan die sites.



Er zullen vrouwen zijn die op niet-gemiddelde man vallen. Maar het probleem ook is: er zijn te weinig vrouwen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 24 november 2014 @ 21:37:

Onoverkomelijk, echt te erg. En is dat nou ook nog een peuk daar bij je petje?Help! Mijn man is klusser!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 november 2014 @ 19:26:

Hans, je hebt een behoorlijke tunnelvisie. Omdat het jou niet lukt ben je geneigd alles te verguizen en in dat licht te zien. Prima jôh, moet je lekker doen.Het lukt legio andere mannen niet. Als er tussen jou en vrouwen een muur staat, omdat mannen "meer moeite moeten doen", en je hebt geen ladder, de muur is spekglad, of vergelijkbaar met de Berlijnse Muur, waarom dan nog die moeite?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat meer mannen dan vrouwen zin hebben in sex zonder aan een serieuze relatie te denken.



Daardoor hebben vrouwen op sex-dating-sites meer keuze, en kunnen ze kritischer zijn.



Op de hele bevolking zijn bijna net zo veel vrouwen als mannen (49,5 % tegen 50,5 % herinner ik mij) en er zijn ook vrouwen die het niet lukt een man te vinden. (dat moeten er bijna net zo veel zijn als mannen zonder partner, behalve als heel veel vrouwen lesbiënne zijn.).



Daarmee wil ik nog niet zeggen dat het makkelijk is om een partner te vinden.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven