Wie herkent dit en heeft tips???

20-07-2007 12:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een half jaar geleden bevallen van een zoontje. De bevalling is opzicht vrij makkelijk verlopen. Na de bevalling hebben we de aanbevolen 6 weken aangehouden om geen sex te hebben. Vond ik persoonlijk ook helemaal niet erg. Vanaf de eerste keer na de bevalling tot op vandaag is het voor mij heel pijnlijk om sex te hebben. Heb het gevoel alsof het aan elkaar plakt van binnen. Ook het inbrengen van een tampon blijkt ineens (bijna) onmogelijk.

Wie herkent dit en wie kan mij tips geven om ons sexleven weer op de rails te krijgen? Want op deze manier is voor mij de lol er snel af.

Groetjes Miss Only
Alle reacties Link kopieren
6 weken vind ik al redelijk snel. Wij hebben meestal 3 maanden aangehouden, en toen was het gevoel en het verlangen van beide kanten niet meer te bedwingen.
Alle reacties Link kopieren
Op wat voor manier ben je bevallen? Heb je hechtingen gehad?



Mss is het niet goed genezen van binnen..?



Ik zou zelf naar een dokter gaan met deze vraag.



Ik heb zelf nergens last van gehad, ondanks 10 hechtingen bij mn 2e....
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft het na de bevalling van mijn oudste ruim een jaar geduurt voordat ik weer pijnloos kon vrijen.

Misschien niet echt het nieuws waar je op zit te wachten maar toch...

Was wel na een bevalling met knip en veel hechtingen en alle ellende van onderen die daar nog meer bij hoort.

Nu gelukkig nergens last meer van :D

Als je het niet vertrouwd gewoon even naar de huisarts gaan.

Bij een vriendin van mij hadden ze namelijk een hechting teveel gezet en dat kan heel pijnlijk zijn maar is makkelijk te verhelpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op de natuurlijke manier bevallen en op het allerlaatste moment ingeknipt. Ik geloof dat ze 5 hechtingen hadden gezet. lijkt me niet echt te veel. Nu moet ik wel zeggen dat voor mij het vrijen nooit echt pijnloos is geweest, met tampons heb ik nooit problemen gehad met inbrengen. Het niet pijnloos vrijen ligt niet aan mijn huidige partner, maar heb ik eigenlijk bij alle sexpartners gehad. Dus dat ligt puur aan mij. Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het nog eens ff af en anders denk ik idd dat ik eens bij de dokter langs ga als het niet veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt iets waarmee je naar de HA moet. Stel het niet uit.
Alle reacties Link kopieren
heel veel glijmiddel...
Alle reacties Link kopieren
Door de bevalling kan je een lichte vorm van vaginisme ontwikkelen. Een vriendin heeft dit meegemaakt. Jezelf opnieuw ontdekken met behulp van een vibrator bood de uitkomst!
Alle reacties Link kopieren
als je huisarts nie wil kan je ook de verloskundige/gyneacologe bellen (degene waar je bevallen bent/die geholpen heeft).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven