Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Met zo'n hork heb je ze op slag niet meer nodig die avond....toch?
Wat een eikel! Ik vind dat een man daarvoor hoort te zorgen
Alle reacties Link kopieren
Verschilt per situatie/relatie, maar aangezien de vrouw in veel gevallen al taken en kosten heeft door al een vorm van anticonceptie te gebruiken, zie ik niet in waarom een man dan niet de moeite kan nemen om condooms te regelen. Zou wel zo sympathiek zijn, ja.
Trolltopic. Beide zorgen voor condooms en als je je dat echt moet afvragen vraag ik me af waarom die zomervakanties zo ontzettend achterlijk lang moeten duren

Overigens, slik jij de pil en die wel zoals het hoort, laat hem twee condooms omdoen anders krijgen we wéér een topic over een zwangerschap dwars door het comdoom en de pil heen.

Verder is het niet zo moeilijk, jij geen condoom bij je en hij ook niet dan klaar en ga dan samen bitterballen bakken ipv neuken. Hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn?
Allebei. Nu ben ik bezet maar ik vond het altijd een gigantische afknapper als bleek dat hij geen condooms had. Ik heb er ONSs voor laten lopen. Als je zo onvoorzichtig bent met mij dan waarschijnlijk ook met anderen. Ik had altijd pil en condoom op zak.
Alle reacties Link kopieren
Nee je snapt dat ik spontaan naar huis moest. Vooral nadat hij tegen mij zei "beetje dom he!"
quote:ladyveraa schreef op 23 augustus 2014 @ 18:39:

Wat een eikel! Ik vind dat een man daarvoor hoort te zorgenEcht?
Die OP ook
Alle reacties Link kopieren


Wat een mafketel.



Anyway, bij mij thuis liggen condooms, bij hem thuis liggen condooms. Tis geen kwestie van 'wie koopt de condooms', tis maar welke dichtbij liggen. Ik ga toch geen condooms kopen om bij hem in huis te leggen? Koop toch ook geen shampoo voor hem omdat ik die ook wel eens gebruik en wil dat hij geen vet haar heeft.

Kom op zeg.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd heb ik nooit condooms gebruikt (nooit one night stands gehad), maar als ik een single was die daar wel aan deed, zou ik ook afknappen op een man die denkt dat alles (pil én condoom) mijn verantwoordelijkheid is om te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Nou we waren bij hem en ik had ze bij mij dus wel op het plankje liggen.
In relaties met mij betalen mannen de helft van alle anticonceptie. Maakt niet uit wat die anticonceptie is.



TO, heb je hem gevraagd of hij wil helpen opvoeden of dat hij alleen alimentatie betaalt? Een zwangerschap vindt hij geen probleem toch?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent net zo goed verantwoordelijk. Misschien was het een smoesje en gaat hij liever bare. Ik ga er niet van uit dat een man het regeld. Ik ken veel vrouwen die er ook zonder condoom op in gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De man, ik weet toch niet wat voor formaat condooms ik anders allemaal in huis moet halen.



Overigens heb ik thuis zelf altijd wel condooms op voorraad maar dat is een ander punt. Dat is voor toch onverwachts, vergeten, te weinig, gescheurd etc. en ik er best in mee wil denken.



Mannen maken vrouwen zwanger met hun sperma, als zij geen kinderen willen verwekken bij de vrouw dan nemen ze een condoom want ze weten nooit of die vrouw ook condooms heeft of echt de pil slikt. Dus als het al niet de verantwoordelijkheid van de vrouw of hemzelf is, lijkt mij dat hij ook verantwoordelijk is voor een eventueel kind wat hij met zijn zaad kan verwekken. Wij vrouwen slikken eventueel de Pil bijvoorbeeld als extra middel of gebruiken andere anticonceptie als we daar tegen kunnen maar dat beschermt ons nog niet tegen SOA's.



Overigens zijn er zat mannen die geen condoom willen gebruiken bij een ONS en doen ze net alsof ze het vergeten zijn (of gaan blijkbaar gelijk in de aanval) omdat ze zonder condoom af willen dwingen.



Als je elkaar leuk vindt zijn er verder nog zat andere dingen die je kan doen waarvoor je geen penetratie hoeft te gebruiken en dus ook niet afhankelijk hoeft te zijn van een condoom.



Seks moet leuk zijn, mannen die discussies maken daarover met een vrouw waarbij ze het nog maar net doen, zijn pertinent niet leuk. Hij is echt een laf gluiperig gastje zonder ook maar enig verantwoordelijkheidsgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Met condoom kun je ook herpes oplopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Idd beetje dom om geen condooms bij je te hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je er standaard van uit gaat dat een man ze wel bij zich zal hebben ben je gewoon ook niet slim bezig. Zorg voor jezelf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees wel dat de reacties wat verschillen denk dat het ook een beetje een generatie verschil is.
Als vrouw zorg je al voor anticonceptie (pil, spiraal e.d.) dus als man zorg je voor condooms. (Als vrouw die aan seksdate doet heb je ze uiteraard wel in je tas/nachtkastje voor de zekerheid maar je laat de man zijn condooms gebruiken) De man heeft overigens veel meer te verliezen. Als de pil niet werkt en er 'n ongelukje van komt en de vrouw laat zich door haar hormonen leiden en wil het niet laten weghalen, zit de man vast aan 'n ongewenste nakomeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Canoura schreef op 23 augustus 2014 @ 19:06:

denk dat het ook een beetje een generatie verschil is.





Want?

Ik ben uit de tijd dat je als meisje nooit je eigen drankje etc betaalde. En toen ik met seks begon was Aids eigenlijk net bekend aan het worden; als je als meisje aan de pil was, vonden beide partijen dat eigenlijk wel " genoeg " .

Maar een en ander is wel degelijk veranderd sinds die tijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 augustus 2014 @ 19:07:

De man heeft overigens veel meer te verliezen..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Neuken met condooms is alsof je met je sokken aan in bad stapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zorg er altijd voor dat ik ze sowieso heb als ik ga daten met iemand. Ik vind dat het best nog wel eens voorkomt dat (nette, HBO/WO opgeleide, dus neem aan niet dom?) jongens nog steeds denken dat het wel zonder kan want ooit eens getest en blablabla. Die hebben dan dus geen condooms. Ben trouwens wel aan de pil. Ik vind het prima om ze dan te blijven kopen maar het is eigenlijk altijd wel gebeurd dat die jongens dan de keren erna het ook gingen kopen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Degenen ( man én vrouw !!!! ) die geen SOA willen en geen ongewenste zwangerschap zijn voorbereid en hebben condooms op voorraad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven