Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwevrouw schreef op 23 augustus 2014 @ 20:10:

[...]





Nee, die kwam om met je te neuken. Is dat erg?als ik hem had uitgenodigd omdat ik meer voor me zag dan enkel seks? niet erg, maar misschien wel een klein beetje een domper.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
Wat bgb zegt...je hebt ook doel met die uitnodiging en je kunt wel al je kleren uittrekken. Indien je ouderwets en hoffelijk gedrag van een man verwacht dan zal je zelf eerst aan die standaard moeten voldoen en dat vereist enige intelligentie....iets wat jij duidelijk mist gezien je domme en bekrompen denkwijze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 20:13:

[...]



als ik hem had uitgenodigd omdat ik meer voor me zag dan enkel seks? niet erg, maar misschien wel een klein beetje een domper.Wat is dat " meer dan " ? Een verklariing van zijn eeuwigdurende liefde voor jou icm een gouden ring?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het heel simpel, hoor.

Afvinklijstje;



Wil je een SOA?

Ja/ nee.

Indien nee; koop condooms



Wil je zwanger worden?

Ja/ nee

Indien nee; koop condooms





kunnen we daarna nog eens lullen over hoffelijkheid en romantiek en spontaniteit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 20:16:

[...]





Wat is dat " meer dan " ? Een verklariing van zijn eeuwigdurende liefde voor jou icm een gouden ring?ja. of anders een ketting met diamanten. maar voor een mooi zilveren sieraad wil ik m'n kleren ook nog wel uittrekken hoor
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 20:18:

[...]



ja. of anders een ketting met diamanten. maar voor een mooi zilveren sieraad wil ik m'n kleren ook nog wel uittrekken hoorZilver? Als we het dan toch over goedkoop hebben............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dalliance, als jij kennelijk geen seks voor het huwelijk wilt zou ik als ik jou was stoppen met mannen bij jouw thuis uitnodigen voor candlelight suppers.



Je weet dat je mannen over het algemeen niet verliefd kunt neuken?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 augustus 2014 @ 20:21:





Je weet dat je mannen over het algemeen niet verliefd kunt neuken?







Als je er geen wokkel van weet te maken kun je dat idee inderdaad beter laten varen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die vent heeft alleen kunnen laten zien dat hij condooms mee had omdat jij hem met een etentje hebt gelokt om te neuken. Misschien had hij ook gehoopt op dat je meer wilde dan dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 23 augustus 2014 @ 18:43:

Overigens, slik jij de pil en die wel zoals het hoort, laat hem twee condooms omdoen anders krijgen we wéér een topic over een zwangerschap dwars door het comdoom en de pil heen.



Een zeer onverstandig advies.

Twee condooms over elkaar dragen geeft juist meer kans op scheuren.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_zilver schreef op 23 augustus 2014 @ 18:53:

Eerlijk gezegd heb ik nooit condooms gebruikt (nooit one night stands gehad), maar als ik een single was die daar wel aan deed, zou ik ook afknappen op een man die denkt dat alles (pil én condoom) mijn verantwoordelijkheid is om te regelen.Waarom zou condoomgebruik alleen gekoppeld zijn aan one night stands?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Dus Diallance...eigenlijk ben je gewoon te koop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Broedkippetje schreef op 23 augustus 2014 @ 20:26:

[...]





Waarom zou condoomgebruik alleen gekoppeld zijn aan one night stands?Als je weet dat je partner clean is hoef je niet meer met zo'n hinderlijke onderbreking te neuken. Je anticonceptie heb je zelf als het goed is helemaal onder controle.
Alle reacties Link kopieren
Als moeder van zoons kan ik zo moe worden van dit soort gedoe; er wordt verwacht dat jongens de meiden vrij houden tijdens een date, dat zij condooms regelen....



Zullen we dan maar afspreken dat jongens standaard meer zakgeld krijgen als hun zussen? Een en ander wordt tijdens de date fase toch weer rechtgetrokken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@zilver dus in een relatie doe je het meteen onveilig?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
[quote]elninjoo schreef op 23 augustus 2014 @ 20:29:

[...]



Als je weet dat je partner clean is quote]



Ja, maar dat weet je niet als je iemand net leert kennen, he.

Drie maanden testen voor je eerste wip gaan ook niet veel stellen doen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Clean en als je weet dat hij niet vreemdgaat, ja ja....dat weet je natuurlijk allemaal nadat hij jou dat sieraad plechtig in de handen heeft gedrukt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 augustus 2014 @ 20:29:

[...]



Als je weet dat je partner clean is hoef je niet meer met zo'n hinderlijke onderbreking te neuken. Je anticonceptie heb je zelf als het goed is helemaal onder controle.



Hoe weet je dat je partner clean is? En hoe weet die partner dat zelf?

Een paar weken tot maanden verliefd zijn voordat je gaat neuken geeft je geen garantie dat die partner geen soa heeft.

(Bijvoorbeeld opgelopen van zijn vorige partner op wie die verliefd was).
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Ja, maar dat weet je niet als je iemand net leert kennen, he.

Drie maanden testen voor je eerste wip gaan ook niet veel stellen doen, hoor.

Nee, daarom gebruik je in het begin van 'n opbloeiende relatie dus condooms. En als het serieus wordt laat je je testen zodat je de condooms achterwege kunt gaan laten. Overigens is orale seks dus eigenlijk ook fout, want daar kun je ook wat van oplopen.



En als je het genant vind om met condooms te wapperen omdat je relatiemateriaal ziet in 'n man ipv alleen 'n neukertje voor 'n avond, kun je ook gewoon even wachten met seksen. Als je 'n paar normale dates hebt gehad in 'n resto ofzo en beiden willen duidelijk meer, kun je het er gewoon over hebben ze de volgende keer paraat te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sommige SOA's hebben een vrij lange incubatieperiode. Als ik me NU laat testen en krijg over twee weken de uitslag dan zegt dat niks over wat ik GISTEREN eventueel heb opgelopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En welke soa dan....want er zijn er wel meer dan HIV en bij een man is het testen op 'bijna alles' ook niet echt aangenaam.



Ik hen jaren een vriend gehad en wij hebben het eigenlijk altijd met condoom gedaan. Niet dat dat moet....maar goed indien je na 3 weken en een zikonia denkt dan het wel goed zit???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
HIV kan idd pas na 6 maanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 20:30:

Als moeder van zoons kan ik zo moe worden van dit soort gedoe; er wordt verwacht dat jongens de meiden vrij houden tijdens een date, dat zij condooms regelen.....Ik snap dat sekseverschil ook niet.

Er is mi niets mis mee als de dames hun eigen drankjes en zelfbescherming (willen) betalen.

Ik word moe van alle valse verwachtingen die kennelijk gekoesterd worden.



Een slimme meid is door haar bagage voorbereid op alles vind ik.

Dus met een gevulde tas (oa geld, 'pepperspray', tampons, condooms, paracetamol, ademsnoepjes en zakdoeken) en niet bang zo nodig een duik in die tas te nemen om de inhoud daadwerkelijk te gebruiken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Alsof en man kan zien wat ik in mijn tas heb, daar heb je vakjes voor. Pepperspray is verboden maar een deo of haarlak werkt net zo goed.



Daarnaast indien je echt zo prat gaat op ouderwets en hoffelijk, waarom heb je dan zo snel seks met iemand?



Het is het 1 of het ander, want je houdt echt alleen jezelf voor de gek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Seks hebben met de verwachting er een liefdesrelatie uit te slepen is sowieso niet zo slim imo.



Seks doe je mi omdat je van elkaars lichaam wilt genieten.

Niets meer. Niets minder.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven