Wie/wat/hoe ben ik??

12-10-2014 14:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Hoe begin ik hieraan.... Dit is allemaal zo nieuw voor mij.. de forums toch alleszins. Niet bisexualiteit. Daar ben ik mee vertrouwd. Hoewel....

Nuja, daar gaat mijn bericht over.



Ik ben een 23-jarige vrouw, die al 2j een relatie heeft met een man. Hiervoor woonde ik een jaar samen met een vrouw, en daar weer voor had ik anderhalf jaar verkering met een man. Daarvoor kwam opnieuw een vrouw en daarvoor opnieuw een man.

Ik weet dus wel zeker dat ik NIET hetero ben, aangezien ik beide geslachten aantrekkelijk vind en hiervoor uitkom.

Zo weet mijn hele familie en vriendenkring mijn geaardheid en zij accepteren dit ook allemaal.



Nu, mijn probleem staat lichtjes los hiervan. Het zit namelijk zo dat ik al enkele maanden discussies heb met mijn vriend.

Hij heeft het lastig met het feit dat ik uit mezelf niet veel avances maak naar hem toe, alsook ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon als het op hand- of blowjobs aankomt, en de keren dat we seks hebben, hoeft het voor mij niet lang te duren.

Mijn vriend loopt steeds meer gefrustreerd en we hebben er heel vaak ruzie over.

Ik word dan boos op hem omdat hij er zo over doordramt, en zo krijgen we nòg meer ruzie. Het is een vicieuze cirkel.

En ik begrijp mijn vriend, maar ik begrijp mezelf niet!

Mijn partner is namelijk echt 100% mijn type, hij is knap, lief, grappig, en vooral; hij is geil! Waarom wil ik dan zo weinig seks???

Ook heb ik reeds enkele malen trio's gehad met mijn huidige partner en een vriendin van mij. Dit was telkens een leuke ervaring en iedereen hield zich aan de regels.

Die regels moeten er zijn om misverstanden te vermijden vind ik.

Maar nu heeft mijn vriendin een vriend dus een trio zit er niet meteen terug in.



Mijn vriend vroeg me vandaag of de kans bestaat dat ik misschien niet bisexueel ben maar eerder lesbisch..... en die vraag is blijven steken.

Ik denk niet meteen dat ik lesbisch ben want ik kan me geen leven zonder seks met een man voorstellen.

Maar moest je me laten kiezen, verkies ik het voorspel steeds met een vrouw... ik hou van alles wat vrouwen kunnen doen met elkaar.

Maar de seks zelf, vind ik leuker met een man.



Zijn hier mensen die met hetzelfde probleem kampen of dit al eens eerder hebben gehoord?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje schrik heb voor de antwoorden, maar ik hoop toch snel reactie te krijgen!

Hopelijk tot snel!



Groetjes

xSunShinexx !
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:xsunshinexx schreef op 12 oktober 2014 @ 14:42:

.... en de keren dat we seks hebben, hoeft het voor mij niet lang te duren.

...



Dit zou voor mij lastig te accepteren zijn als ik je partner was. En nog eens extra doordat je aangeeft dat je hier bij een vrouw meer geduld/plezier mee hebt (voorspel).



Lastig probleem. Alle hokjes schieten hier tekort. Ik snap jullie allebei en jullie handelen beide oprecht. Dat het een kwestie is van veel communiceren/praten en compromissen sluiten is vermoedelijk een open deur voor je, maar een veel concreter advies heb ik niet in huis. Hou in ieder geval voor ogen dat jullie beider gevoelens allebei begrijpelijk zijn.
Wanneer je geiler wordt van een vrouw dan een/je man dan zijn dat de feiten. Welke naam het dan heeft lijkt me minder van belang.

Om steeds een vrouw te betrekken bij het voorspel is niet haalbaar en niet eerlijk naar je man toe.
Alle reacties Link kopieren
Wel apart trouwens dat voorspel en seks voor jou twee duidelijk verschillende dingen/genoegens zijn. Voor mij is het één en hetzelfde spel: plezieren en geplezierd worden.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapjeendewolf; ik word niet geiler van een man of van een vrouw. Ik vind beide geslachten even sexy. Het draait me puur om het geslachtsdeel. Ik voel me niet vertrouwd met het mannelijke. Misschien omdat ik het zelf niet bezit....



Kerol; inderdaad, ik vind wel dat seks en voorspel bij elkaar hoort, maar ik vind voorspel met een vrouw leuker dan met een man, en seks met een man leuker dan met een vrouw...

Dat is nu net mijn probleem...

En inderdaad, communicatie is hier heel belangrijk, dat zijn we ons van bewust. Maar na een tijdje betekenen woorden niks meer als alles het in de praktijk laat afweten...
Everything happens for a reason...
Dus eigenlijk vind je seks mer een vrouw leuker, maar je mist dan een pik. Vat ik het zo een beetje goed samen?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 12 oktober 2014 @ 15:18:

Dus eigenlijk vind je seks mer een vrouw leuker, maar je mist dan een pik. Vat ik het zo een beetje goed samen?



Goh, neen da is het ook niet want met mijn ex-vriendin heb ik dat wel proberen oplossen en ik miste toch een échte ja.

Bij de seks zelf met mannen draait het mij niet zozeer om zijn geslachtsdeel maar eerder om het totaalplaatje. Zijn brede lichaam kunnen voelen, het idee dat hij me kan oppakken zonder moeite tegen de muur,... Het is alles hierrond.

Dus het is niet zozeer 'de pik' die ik mis dan denk ik..?
Everything happens for a reason...
Jouw ideale vrijpartij is dat een vrouw je flink geil maakt en dat een man het dan afmaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 12 oktober 2014 @ 15:25:

Jouw ideale vrijpartij is dat een vrouw je flink geil maakt en dat een man het dan afmaakt?



Niet zozeer een vrouw die me geil maakt, maar vooral ik die een vrouw kan plezieren.....

(Kan ik het nog ingewikkelder maken? )
Everything happens for a reason...
Klinkt als bi, maar dat wist je al.



In ieder geval zou ik het niet zoeken in volledige monogamie als ik jou was.



Je hebt gewoon verschillende sexuele aspecten die belangrijk voor je zijn, dat zal lastig te vinden zijn bij 1 persoon.
TO, ik zou jezelf niet teveel gek laten maken door een "benaming" te willen zoeken naar je geaardheid. Ik heb mijzelf al ooit als hetero, lesbienne, biseksueel en aseksueel beschouwd en het is het allemaal niet. Maar ik ben gelukkig met de partner met wie ik getrouwd ben en dat is een vrouw.



Misschien houd je gewoon niet zo van hand- en blowjobs, kan toch? Hoeft verder niet te zeggen dat je niet op mannen kunt vallen. Net zoals je best op vrouwen kunt vallen maar niet van beffen of vingeren houdt?



Is het wellicht dat je het opwindender vindt als de ander (of iig in seks met mannen) het initiatief neemt en je pijpen of aftrekken als minder opwindend ervaart?
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen dat je graag de onderdanige partij bent, en dat je meer van de seks zou kunnen genieten als je vriend van begin tot eind een dominantere aanpak zou hanteren?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 12 oktober 2014 @ 15:34:

Klinkt als bi, maar dat wist je al.



In ieder geval zou ik het niet zoeken in volledige monogamie als ik jou was.



Je hebt gewoon verschillende sexuele aspecten die belangrijk voor je zijn, dat zal lastig te vinden zijn bij 1 persoon.



Ik zie niet in wat ik dan zou moeten zoeken.

Een driehoeksverhouding zou ik helemaal niet zien zitten, en ik kijk wel uit naar huisje-tuintje-boompje met mijn partner.

Wij wonen reeds samen maar derest is voor later.

Indien ik niet voor monogamie zou kiezen, hoe los ik dat dan op..?
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 12 oktober 2014 @ 15:35:

TO, ik zou jezelf niet teveel gek laten maken door een "benaming" te willen zoeken naar je geaardheid. Ik heb mijzelf al ooit als hetero, lesbienne, biseksueel en aseksueel beschouwd en het is het allemaal niet. Maar ik ben gelukkig met de partner met wie ik getrouwd ben en dat is een vrouw.



Misschien houd je gewoon niet zo van hand- en blowjobs, kan toch? Hoeft verder niet te zeggen dat je niet op mannen kunt vallen. Net zoals je best op vrouwen kunt vallen maar niet van beffen of vingeren houdt?



Is het wellicht dat je het opwindender vindt als de ander (of iig in seks met mannen) het initiatief neemt en je pijpen of aftrekken als minder opwindend ervaart?



Het klinkt vrij logisch wat je allemaal zegt...

Maar hoelang zal mijn vriend het dan nog volhouden om bij iemand te blijven die hem die twee belangrijke dingen niet kan geven?

Maar ik wil het ook niet tegen mijn zin doen - en dat wil hij ook niet want da's toch niet leuk - om hem bij mij te houden?..
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 12 oktober 2014 @ 15:36:

Zou het kunnen dat je graag de onderdanige partij bent, en dat je meer van de seks zou kunnen genieten als je vriend van begin tot eind een dominantere aanpak zou hanteren?



Dat zou misschien wel kunnen, maar da's voor mijn vriend dan niet leuk, toch?

En waarom onderneem ik wél stappen bij vrouwen..?
Everything happens for a reason...
In overleg met je partner.



Jullie hadden al stappen ondernomen toch? Die trio vriendin bijvoorbeeld. Zij is niet meer beschikbaar, maar daarom zijn er nog wel andere misschien?
Je houdt niet van hand-of blowjobs, omdat je er niet goed in bent. Je bent niet vertrouwd met zijn geslachtsdeel zeg je, dat maakt het lastig.



Is het nou je onzekerheid of hou je niet van seks met een man? Ik lees vooral het eerste uit je verhaal eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 12 oktober 2014 @ 15:48:

In overleg met je partner.



Jullie hadden al stappen ondernomen toch? Die trio vriendin bijvoorbeeld. Zij is niet meer beschikbaar, maar daarom zijn er nog wel andere misschien?



Da's waar. Maar die vriendin vertrouwde ik hier wel in. Ik wist zeker dat mijn vriend niet haar type is.

Indien wij nu echt op zoek gaan naar iemand hiervoor, bestaat de kans dat mijn vriend en zij misschien wel meer willen.

Zeker omdat ik hem niet geef wat hij zo graag zou willen..

Daar ben ik bang voor...
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 12 oktober 2014 @ 15:53:

Je houdt niet van hand-of blowjobs, omdat je er niet goed in bent. Je bent niet vertrouwd met zijn geslachtsdeel zeg je, dat maakt het lastig.



Is het nou je onzekerheid of hou je niet van seks met een man? Ik lees vooral het eerste uit je verhaal eigenlijk.



Zou wel goed kunnen. Hebben we het deze morgen ook over gehad. Ik ben steeds bang om iets mis te doen omdat ik er niet zelfzeker over ben. Ik probeerde hier al aan te werken door informatie te winnen via filmpjes, uitleg van mijn homo-vrienden,....

Maar ik blijf het niet leuk vinden en ik heb steeds het gevoel dat ik het niet goed doe. Ookal zegt mijn vriend dat het wél goed is op dat moment......
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet gewoon het gevoel dat je een man minder goed kan plezieren omdat je bij een vrouw er vanuit gaat dat je weet hoe het werkt omdat je er zelf ook één bent?



Je bent trouwens niet de enige die zo denkt. Ik ken een paar homo stellen die al jaren bij elkaar zijn, heel gelukkig van elkaar worden maar geen sex hebben. Ze hoeven niet all the way te gaan en als daar wel behoefte aan is dan halen ze er liever een vrouw bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 12 oktober 2014 @ 15:58:

Heb je niet gewoon het gevoel dat je een man minder goed kan plezieren omdat je bij een vrouw er vanuit gaat dat je weet hoe het werkt omdat je er zelf ook één bent?



Je bent trouwens niet de enige die zo denkt. Ik ken een paar homo stellen die al jaren bij elkaar zijn, heel gelukkig van elkaar worden maar geen sex hebben. Ze hoeven niet all the way te gaan en als daar wel behoefte aan is dan halen ze er liever een vrouw bij.



Ja klinkt logisch. En ben blij dat er nog mensen bestaan die mijn gevoel delen. Ikzelf kon hier met niemand over praten want ik heb een uitgebreide vriendenkring die bestaat uit heel wat homo's en lesbiennes maar geen enkele biseksuele man of vrouw.........

En uw vrienden doen dit elke keer zo? Zijn zij dan allebei biseksueel?
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je je niet vertrouwd voelt met het mannelijk geslachtsdeel, is dat iets dat je wel zou willen proberen om meer mee te doen of vind je het gewoon echt niet leuk om te pijpen en af te trekken? Dat lijkt me nogal een verschil, ook voor je vriend en hoe hij het beleeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op 12 oktober 2014 @ 16:05:

Je schrijft dat je je niet vertrouwd voelt met het mannelijk geslachtsdeel, is dat iets dat je wel zou willen proberen om meer mee te doen of vind je het gewoon echt niet leuk om te pijpen en af te trekken? Dat lijkt me nogal een verschil, ook voor je vriend en hoe hij het beleeft.



Ik zou willen proberen om mijn vriend een plezier tedoen en om hem niet kwijt te geraken, maar niet omdat ik erin geinteresseerd ben.

Ik vind het helemaal geen aantrekkelijk iets..........
Everything happens for a reason...
Mmmm....



Word je helemaal niet geil van een harde lul in je hand/mond? Überhaupt niet van een lul?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dat ze bi maakt. Als ze je zou zien dan zou je in ieder geval nooit verwachten dat ze iets anders dan heel erg gay zijn. Ze zouden nooit een relatie met een vrouw willen hebben. Hand- en mondwerk is prima maar penetratie vinden ze zelf iets wat tussen man en vrouw hoort plaats te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven