Wijde/grote vagina

19-02-2014 02:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben ongeveer een jaar geleden ontmaagd door mijn huidige vriend. Ik heb ook alleen nog maar met hem seks gehad. Maar nou zegt hij dat hij bij mij minder voelt dan bij zijn vorige sekspartners, omdat mijn vagina wijd is. Hoe kan het dat mijn vagina zo wijd is, ookal heb ik nog nooit seks gehad of er iets ingestopt oid? En wat zou ik hier aan kunnen doen?
Je vriend moet niet zo zeuren, en jij moet je er niet zo druk over maken dat je om 3 uur 's nachts een account moet openen en er een topic over moet beginnen.



Vagina's verschillen net als piemels.

Misschien ben jij iets vochtiger dan zijn vorige vriendin.



Ik ga lekker slapen en ik raad je aan het zelfde te doen
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is anders gebouwt. Maar kan ook aan hem liggen Je niet druk over maken, sex en liefde is meer dan jouw of zijn bouw. En als hij daar anders over denkt is hij jouw liefde en sex niet waard. Respect en elkaar waarderen voorop. Hij moet ook rekening houden met jouw gevoelens. Een keer opmerken, lomp maar vooruit. En anders zeggen jij bent gewoon te klein voor mij.
ik zou zeggen, misschien ligt het wel aan jouw lul, misschien is die wel te klein, maar dat hoor je mij ook niet zeggen, beetje meer respect mag wel, en ben je niet tevreden, neem je lekker een fleshlight of zoek je een ander, simpel zat
Alle reacties Link kopieren
Dat hij dat al tegen je zegt is lomp maar oké.. Als hij het nog een keer opmerkt een botte opmerking over zijn pielemuis maken.

Kan die dat niet hebben? Weet je meteen wat je aan hem hebt, niks.

Voel jij je vooral niet rot om jezelf en hoe je eruit ziet meid!
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
Je kon zeker niet slapen.
Wat een onzin. Z'n lul is gewoon te klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op woensdag 19 februari 2014 08:29 Wat een onzin. Z'n lul is gewoon te klein.Dit dus!
Alle reacties Link kopieren
Idd kleine pik, sukkel
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag ie dat niet zeggen? Het is toch gewoon een eerlijke opmerking...



Alle vagina's zijn anders, soms kan het helpen je bekkenbodemspieren te trainen, daarmee kan je ook tijdens de seks meer of minder druk uitoefenen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Het is een weinig tactvolle opmerking van je vriend, dat zeker. Maar het kan natuurlijk wel dat jij wat wijder aanvoelt. Je kunt je vagina zelf trainen zodat hij strakker aanvoelt.



Probeer maar eens 2 vingers erin te steken en ze uit elkaar te doen (als een schaar) en vervolgens ze samen te knijpen. Het is een beetje alsof je je plas ophoudt zeg maar. Zo kun je trainen of tijdens de sex je spieren iets aanspannen voor meer gevoel hij hem en bij jou.



Als je hier meer over weten, google op "bekkenbodemspieren".
Alle reacties Link kopieren
Ach denk maar zo: zijn pielletje is te klein
Alle reacties Link kopieren
Wat een grote eikel!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Siouxx schreef op 19 februari 2014 @ 09:09:

Wat een grote eikel!!!jammer dat er zo'n klein lulletje aan vast zit
Alle reacties Link kopieren
Zoek het probleem niet bij jezelf. Je bent tenslotte een vrouw.

Aan JOU kan het niet liggen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
De ene vagina is wijder en/of dieper dan de andere. Dat valt niet veel aan te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik nou geneukt hebben met dames die de bekkenbodemspieren getraind hebben. Niet geoefend, nee, GETRAIND! Alsof ze hem leegwringt! Vertel me dus niet de de vrouw er niets aan KAN doen. Dat is de wens van de gedachte.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Volgens mij heeft niemand gezegd dat een vrouw er niks aan kan doen...
quote:Thomba schreef op 19 februari 2014 @ 09:41:

Laat ik nou geneukt hebben met dames die de bekkenbodemspieren getraind hebben. Niet geoefend, nee, GETRAIND! Alsof ze hem leegwringt! Vertel me dus niet de de vrouw er niets aan KAN doen. Dat is de wens van de gedachte. Zie zo voor me hoe jou lul als een uitgeknepen vaatdoek uit die flamoes komt hahaha. Ben beetje visueel ingesteld...
Joh, zolang je tampon er niet uitvalt.
quote:Thomba schreef op 19 februari 2014 @ 09:41:

Laat ik nou geneukt hebben met dames die de bekkenbodemspieren getraind hebben. Niet geoefend, nee, GETRAIND! Alsof ze hem leegwringt! Vertel me dus niet de de vrouw er niets aan KAN doen. Dat is de wens van de gedachte.Er zit te veel bloed in je lul en te weinig in je hoofd.
Size does matter toch dames?

Een wijde vrouw kan 'm tenminste trainen.

Een man met een kleintje zal hem nooit met z'n bekkenbodem op kunnen pompen!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 19 februari 2014 @ 09:58:

Size does matter toch dames?

Een wijde vrouw kan 'm tenminste trainen.

Een man met een kleintje zal hem nooit met z'n bekkenbodem op kunnen pompen!Proest
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die last hebben van vaginisme spannen onbewust hun bekkenbodemspieren aan en dan kan er nog geen vinger of tampon in hun vagina.



Dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling maar je zou je bekkenbodemspieren kunnen trainen. Dan kan het voor hem strakker voelen.
quote:sugarmiss schreef op 19 februari 2014 @ 10:01:

Vrouwen die last hebben van vaginisme spannen onbewust hun bekkenbodemspieren aan en dan kan er nog geen vinger of tampon in hun vagina.

Hoe durf je die vergelijking te maken, ga je eens heel diep schamen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven