Windjesfetish

23-06-2016 16:47 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geraak dus opgewonden van dames die winden laten. Bij voorkeur met hard geluid en lekker lang.... ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond. Maar de meeste verklaren me natuurlijk voor gek en vinden het goor ( begrijpelijk). Dus ik spreek hier zelden of nooit over natuurlijk. Op Internet veel info over scheetfetish gevonden. En veel mannen hebben deze kick blijkt. Dus ik ben niet uniek hierin. Nou laat maar komen de verwerpelijke reacties of vrouwen die ook ruimdenkend zijn. :-) Zijn er vrouwen die dit voor hun vriend / man zouden doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 16:59:

[...]





Hint: in je openingspost.Ik lees alleen dat TO een ex heeft die er wel voor open stond.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 23 juni 2016 @ 17:07:

Maar is er dan een manier om te zorgen dat je (seks) partner precies op dat moment winden kan laten? Dat kan toch niet op commando?

Vind je het ook opwindend als je gewoon tv zit te kijken en er glipt er 1 uit haar?Als het spontaan gebeurt vind ik juist geiler. Idd op de bank bv
Alle reacties Link kopieren
Mij niet gezien....of geroken.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet de enige hoor. Ik las ooit een boek over de markies de Sade, die gaf zijn partners anijszaadsnoepjes omdat ze daar zo lekker winderig van werden.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 23 juni 2016 @ 17:05:

Volgens mij heb ik laatst nog gelezen dat iemand een nieuwe lover had die het niet kon waarderen dat zij knetter harde scheten liet. Misschien kun je checken of die nieuwe lover al afgehaakt is en achter haar aan gaan.Girl of my dreams
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel fascinerend, gaat het je om het geluid of de geur?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 16:57:

En als je de reacties nu al verwerpelijk vindt ben je wel wat voorbarig. Of je snapt de Nederlandse taal niet goed en gebruikt het woord verwerpelijk waar je afkeurende bedoelt. Dat vind ik nou geil, een man die kan spellen.Uhm, is dat niet eerder een grammaticale issue?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 23 juni 2016 @ 17:13:

Ik vind dit wel fascinerend, gaat het je om het geluid of de geur?Beide.
.. ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond.



Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 23 juni 2016 @ 17:13:

[...]





Uhm, is dat niet eerder een grammaticale issue?Thx xx
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 17:16:

[...]





Beide.Ok, nou ja vrouwen die gewoon een wind laten waar je bij bent lijken me niet zo moeilijk te vinden toch?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Maar goed, ik vind het zelf niet echt aantrekkelijk, een rufter in bed. Maar als jij het leuk vindt en de dame in kwestie vindt het ook leuk lijkt me dat jullie er gewoon lekker van moeten genieten, kwaad doe je er niemand mee tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 17:16:

.. ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond.



Je mag me gerust uitlachen. Vergeet alleen ff niet dat het Viva niets te verbergen heet. Dus niks is hier te gek. Op deze manier houd het mensen tegen hun wat dan ook te posten. Advies: reageer dan gewoon niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 23 juni 2016 @ 17:17:

[...]





Ok, nou ja vrouwen die gewoon een wind laten waar je bij bent lijken me niet zo moeilijk te vinden toch?Nee maar ik wil een stapje verder gaan. En dat maakt het lastig
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 17:21:

[...]





Je mag me gerust uitlachen. Vergeet alleen ff niet dat het Viva niets te verbergen heet. Dus niks is hier te gek. Op deze manier houd het mensen tegen hun wat dan ook te posten. Advies: reageer dan gewoon niet..Ik heb al een serieuze reactie geschreven hoor. Als je al niet tegen een geintje kan kun je hier beter geen topic openen, zeker niet over scheten.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 17:23:

[...]





Ik heb al een serieuze reactie geschreven hoor. Als je al niet tegen een geintje kan kun je hier beter geen topic openen, zeker niet over scheten.[/quot



Ja je was me voor sorry x
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 16:56:

Ja op me gezicht met haar slip aan bij voorkeur. Nat of droog vind beide geil. Zolang er maar niks meekomt.

Een remspoor in haar slip krijg ik idd ook een hardeJe weet niet wat een natte scheet is??
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 17:22:

[...]





Nee maar ik wil een stapje verder gaan. En dat maakt het lastig



Ja dat stukje extra waar jij behoefte uit haalt zal net het stukje zijn waar een vrouw weerstand tegen heeft.



Tja het is heel onschuldig dus ik hoop voor je dat je iemand vind die bij je past ook op dit gebied.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Het heeft zelfs een naam TO

eproctofilie
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 23 juni 2016 @ 17:25:

[...]





Je weet niet wat een natte scheet is??Ja die mag trouwens wel maar niet in me gezicht. Ik doelde eigenlijk op een natklinkende scheet.
Bijzondere fetish, kan mij er niets bij voor stellen, maar ieder zijn ding. Volgens mij is dat niet moeilijk om een vrouw te vinden die ze laat gaan, want we laten toch allemaal scheten? Dus je komt dan sowieso wel aan je trekken. Oh... een natte wind geeft altijd wat plakkerig mee naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
[quote]summerbreeze21 schreef op 23 juni 2016 @ 17:26:

Het heeft zelfs een naam TO

eproctofilie ;-)[/quote

Ja I know. Het fenomeen is zelfs onderzocht door ene Mark Griffiths als ik me niet vergis
Alle reacties Link kopieren
quote:opoetet schreef op 23 juni 2016 @ 17:11:

Je bent niet de enige hoor. Ik las ooit een boek over de markies de Sade, die gaf zijn partners anijszaadsnoepjes omdat ze daar zo lekker winderig van werden.Ga ik is proberen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 juni 2016 @ 16:59:

Met haar bibs op je gezicht een natte wind latende staat wel bijna garant voor spetters door haar slip heen he?

Hoe los je dat op?

Als ze lekker genoeg is, neem ik die spetters voor lief.

Ps wat zijn je andere vragen? Ik w8 met smart x
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 23 juni 2016 @ 17:06:

[...]





Kun je die meer vragen gewoon niet doen?... De inspiratie was op. Ik doe altijd aan etappevraagstelling.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven