Windjesfetish

23-06-2016 16:47 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geraak dus opgewonden van dames die winden laten. Bij voorkeur met hard geluid en lekker lang.... ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond. Maar de meeste verklaren me natuurlijk voor gek en vinden het goor ( begrijpelijk). Dus ik spreek hier zelden of nooit over natuurlijk. Op Internet veel info over scheetfetish gevonden. En veel mannen hebben deze kick blijkt. Dus ik ben niet uniek hierin. Nou laat maar komen de verwerpelijke reacties of vrouwen die ook ruimdenkend zijn. :-) Zijn er vrouwen die dit voor hun vriend / man zouden doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 18:03:

[...]



Als ze lekker genoeg is, neem ik die spetters voor lief.

Ps wat zijn je andere vragen? Ik w8 met smart xWord je opgewonden van vragen over je scheetfetisj?
...
Alle reacties Link kopieren
Nee maar was benieuwd naar je andere vragen. Of verhalen van dames hun scheet avonturen vind ik wel opwindend om te lezen....
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat lijkt me wel handig. Ik heb gevoelige darmen en nogal eens last van winderigheid, niet echt prettig als je met je date in bed ligt en het de hele nacht moet inhouden.
quote:Chocopinda schreef op 23 juni 2016 @ 18:29:

Oh, dat lijkt me wel handig. Ik heb gevoelige darmen en nogal eens last van winderigheid, niet echt prettig als je met je date in bed ligt en het de hele nacht moet inhouden.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet dit met je, gevoelsmatig? Waarom zijn het nou juist scheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 23 juni 2016 @ 18:44:

Wat doet dit met je, gevoelsmatig? Waarom zijn het nou juist scheten?Ik kan het zelf ook niet helemaal verklaren. Ik heb het alleen bij vrouwen. Ik voel me enorm geil worden dan ineens....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even getest of mijn man scheten opwindend vindt. Gezien zijn afkeurende gezicht en gekerm over stank........... Ik denk het niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 23 juni 2016 @ 18:29:

Oh, dat lijkt me wel handig. Ik heb gevoelige darmen en nogal eens last van winderigheid, niet echt prettig als je met je date in bed ligt en het de hele nacht moet inhouden. fap fap fap
Alle reacties Link kopieren
Gast, jij hebt echt therapie nodig of een knuffel met een stoel in t gezicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:01:

Gast, jij hebt echt therapie nodig of een knuffel met een stoel in t gezicht.Zegt hij stoer vanachter zijn pctje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 20:18:

[...]



Zegt hij stoer vanachter zijn pctje.Zij. Je zit op een vrouwenforum pik
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:21:

[...]



Zij. Je zit op een vrouwenforum pik Ja slim he? .... ik ga dit onderwerp niet met mannen bespreken natuurlijk. Krijg je dit soort reacties juist. Vrouwen zijn begripvoller.... Lul :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 20:24:

[...]



Ja slim he? .... ik ga dit onderwerp niet met mannen bespreken natuurlijk. Krijg je dit soort reacties juist. Vrouwen zijn begripvoller.... Lul :-)Dus nog een mietje ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 20:24:

[...]



Ja slim he? .... ik ga dit onderwerp niet met mannen bespreken natuurlijk. Krijg je dit soort reacties juist. Vrouwen zijn begripvoller.... Lul :-)Sommige vrouwen, niet allemaal hoor. En het merendeel is hier echt vrouw ook mensen die je therapie aan raden kunnen dat zijn. Geen vrees net gewone mensen, die vrouwen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ja neem het voor die hufter op.
Alle reacties Link kopieren
Ja neem het voor die hufter op.

Maar lullo wat die jij hier dan? Stiekum op een vrouwenforum. En dat noemt mij een mietje
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 20:32:

Ja neem het voor die hufter op.

Maar lullo wat die jij hier dan? Stiekum op een vrouwenforum. En dat noemt mij een mietjeUh? Gaat het wel goed met je?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 23 juni 2016 @ 20:37:

[...]

Uh? Gaat het wel goed met je?Nee tuurlijk niet, hij raakt opgewonden van scheten, wat verwacht je
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:39:

[...]



Nee tuurlijk niet, hij raakt opgewonden van scheten, wat verwacht je uh ja was wel een inkoppertje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt zelf om verwerpelijke reacties he, dit was te verwachten.



Vind je dit eigenlijk stiekem ook geil?
...
Alle reacties Link kopieren
Gaat prima hoor :-) maar dit heet viva niks te verbergen. Dat houd dan in dat je hier alles kan bespreken lijk me.

Maar was idd te verwachten. Geef niet iam cool
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 20:47:

Gaat prima hoor :-) maar dit heet viva niks te verbergen. Dat houd dan in dat je hier alles kan bespreken lijk me.

Welnee, dat is maar een slogan.

Net als "echt hema" en "miele er is geen betere". Daar hecht je toch ook geen waarde aan?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 18:17:

Nee maar was benieuwd naar je andere vragen. Of verhalen van dames hun scheet avonturen vind ik wel opwindend om te lezen....

Ik ben hoogzwanger en als je hoort wat er aan geluiden uit mijn aarsje komen, dan valt het reuze mee dat de spetters hier niet op het plafond zitten.

En stinken, niet te doen die lucht.



Vind je het wat?
Alle reacties Link kopieren
Hengelen is verboden pik. Je hoeft me niet te PB-en.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven