Wisselen van intieme (tril)piercing

07-07-2016 08:47 32 berichten
Heee,



Ik overweeg al een tijd om een frenumpiercing te nemen. Ik heb deze al eens eerder in de vorm van een staafje gehad, maar een subtiel ringetje lijkt me nu ook wel wat.



Heb zelf alleen geen ervaring met het wisselen van een intieme piercing. Is dit mogelijk? Zoja, hoelang kun je deze uit houden (ivm sporten, saunabezoeken etc.)?



Overigens vond ik ook een intieme piercing met een heel klein trileitje eraan vast. Lijkt me voor de afwisseling een leuk extraatje tijdens de seks. Iemand daar ervaring mee ?
Als het goed is kun je de piercing zelf wisselen als hij genezen is, gewoon de balletjes eraf draaien, eruit halen en de andere erin. Of hij dichtgroeit ligt echt aan je huid. 4 jaar geleden kon ik mijn navelpiercing makkelijk een dag uithouden, terwijl hij vorig jaar ineens al een velletje had gekweekt toen ik hem 5 uurtjes uit had tijdens het skiën. Dus dat is even uitproberen. Maar wat voor sport doe je dan? Ik neem aan dat er bij geeneen sport tegen je penis aan wordt getrapt, wel?



Als je de balletjes niet loskrijgt, helpt een zakdoekje om je vingers of latex handschoenen voor meer grip. En wbt dat trileitje, dat ligt aan de vrouw zelf. Er zijn vrouwen die het heel fijn vinden, maar er zijn ook veel vrouwen die er eigenlijk niets van voelen. Komt omdat dat stuk in de vagina gaat ipv over de clitoris heen. Daarbij betwijfel ik of zo'n klein eitje goed werkt, aangezien die grotere die aan een cockring zitten al vaak bagger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem ook gewoon laten verwisselen in de piercingshop. Geen gedoe en gebeurd het meteen goed.
Alle reacties Link kopieren
Hè je moet me niet zo laten schrikken op de vroege morgen hoor. Mijn maag was in orde eerst maar nu voel ik hem opspelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Qua wisselen, hoe langer je hem hebt, hoe langer je hem uit kunt houden wanneer nodig.
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je die piercing er tijdens sporten of sauna uithalen?
quote:knijster1973 schreef op 07 juli 2016 @ 09:33:

Waarom zou je die piercing er tijdens sporten of sauna uithalen?



Omdat het bij een vechtsport niet is toegestaan piercings te dragen en het gevaarlijk kan zijn tijdens wedstrijden. Elk keer langs de piercingshop wordt dan dus wel erg veel van het goede ;).



quote:pommiaan schreef op 07 juli 2016 @ 08:58:

Als het goed is kun je de piercing zelf wisselen als hij genezen is, gewoon de balletjes eraf draaien, eruit halen en de andere erin. Of hij dichtgroeit ligt echt aan je huid. 4 jaar geleden kon ik mijn navelpiercing makkelijk een dag uithouden, terwijl hij vorig jaar ineens al een velletje had gekweekt toen ik hem 5 uurtjes uit had tijdens het skiën. Dus dat is even uitproberen. Maar wat voor sport doe je dan? Ik neem aan dat er bij geeneen sport tegen je penis aan wordt getrapt, wel?



Als je de balletjes niet loskrijgt, helpt een zakdoekje om je vingers of latex handschoenen voor meer grip. En wbt dat trileitje, dat ligt aan de vrouw zelf. Er zijn vrouwen die het heel fijn vinden, maar er zijn ook veel vrouwen die er eigenlijk niets van voelen. Komt omdat dat stuk in de vagina gaat ipv over de clitoris heen. Daarbij betwijfel ik of zo'n klein eitje goed werkt, aangezien die grotere die aan een cockring zitten al vaak bagger zijn.Haha, wauw wat een uitgebreide reactie :D. Weet alleen niet of je een navelpiercing met een intieme piercing kunt vergelijken. Of heb je die ook gehad? Het balletje losdraaien is het probleem niet. Gaat me erom dat het gaatje open blijft. Vandaar dat stretchen misschien een optie is?
Ik wist niet eens dat het bestond.

Maar lees mee
quote:Lampie1986 schreef op 08 juli 2016 @ 22:01:

Ik wist niet eens dat het bestond.

Maar lees mee https://www.onlinepiercin ... e95/c/b/cbr-regenboog.jpg



Bij deze. Lijkt het je iets ;)?
Ja, ik vind het er ook wel leuk uit zien.

Zou leuk zijn als je hem op je telefoon kunt installeren..
Alle reacties Link kopieren
Holy fuck, waarschuw mensen even dat ze daar niet op moeten googlen als ze vanavond nog willen slapen!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik slaap er wel om hoor....
quote:Lampie1986 schreef op 08 juli 2016 @ 23:27:

Ik slaap er wel om hoor....Anders ik wel! Lachen toch om af en toe wat nieuws te proberen. Maar wat zou je ermee doen als je hem op je telefoon zou installeren dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:sebbie schreef op 08 juli 2016 @ 23:08:

[...]

Bij deze. Lijkt het je iets ;)?

Bij de foto moest ik denken aan het kokertje wat onze katten vroeger aan hun halsbandje hadden

Maar even uit nieuwsgierigheid, zit daar dan een metalen balletje in of zo? Kortom, hoe werkt het?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:SweetFirefly schreef op 08 juli 2016 @ 23:44:

[...]



Bij de foto moest ik denken aan het kokertje wat onze katten vroeger aan hun halsbandje hadden

Maar even uit nieuwsgierigheid, zit daar dan een metalen balletje in of zo? Kortom, hoe werkt het?Haha, interessante vergelijking wel. Het is in principe niet anders dan een vibrator of trilei, maar dan kleiner en makkelijker mee te nemen ;). Win-win toch?
quote:sebbie schreef op 08 juli 2016 @ 23:36:

[...]





Anders ik wel! Lachen toch om af en toe wat nieuws te proberen. Maar wat zou je ermee doen als je hem op je telefoon zou installeren dan?Ik zelf niks... Zou dat aan de ander over laten.
quote:sebbie schreef op 07 juli 2016 @ 18:54:

[...]





Omdat het bij een vechtsport niet is toegestaan piercings te dragen en het gevaarlijk kan zijn tijdens wedstrijden. Elk keer langs de piercingshop wordt dan dus wel erg veel van het goede ;).





[...]





Haha, wauw wat een uitgebreide reactie :D. Weet alleen niet of je een navelpiercing met een intieme piercing kunt vergelijken. Of heb je die ook gehad? Het balletje losdraaien is het probleem niet. Gaat me erom dat het gaatje open blijft. Vandaar dat stretchen misschien een optie is?Nouja huid is huid denk ik dan maar, afgezonderd van kraakbeenpiercings en tepelpiercings die heel slecht genezen. Stretchen is idd wel een goede optie als je zeker wil weten dat hij niet dichtgroeit, maar dat moet je echt met 0.5 cm per keer doen. Kijk anders eens op piercingforum(.nl), daar staat veel informatie op over stretchen en je kunt er zelf ook een topic openen met vragen. Duurt meestal wel wat langer tot antwoord dan hier (1-3 dagen of zo), maar daar zitten wel veel ervaringsdeskundigen op.
quote:Lampie1986 schreef op 09 juli 2016 @ 00:17:

[...]



Ik zelf niks... Zou dat aan de ander over laten.



Kijk... jij snapt 't ;)!



quote:pommiaan schreef op 09 juli 2016 @ 00:19:

[...]





Nouja huid is huid denk ik dan maar, afgezonderd van kraakbeenpiercings en tepelpiercings die heel slecht genezen. Stretchen is idd wel een goede optie als je zeker wil weten dat hij niet dichtgroeit, maar dat moet je echt met 0.5 cm per keer doen. Kijk anders eens op piercingforum(.nl), daar staat veel informatie op over stretchen en je kunt er zelf ook een topic openen met vragen. Duurt meestal wel wat langer tot antwoord dan hier (1-3 dagen of zo), maar daar zitten wel veel ervaringsdeskundigen op.Halve centimeter klinkt wel veel :O..., maar zal eens op dat forum kijken. Thanks
quote:sebbie schreef op 09 juli 2016 @ 01:08:

[...]





Kijk... jij snapt 't ;)!





[...]





Halve centimeter klinkt wel veel :O..., maar zal eens op dat forum kijken. Thanks Nee ik bedoelde eigenlijk een halve mm, dus 0,5 mm . Sorry.
Haha, ik dacht al. Spreek je overigens uit ervaring of heb je zelf nooit een intieme piercing gehad?
quote:sebbie schreef op 09 juli 2016 @ 15:43:

Haha, ik dacht al. Spreek je overigens uit ervaring of heb je zelf nooit een intieme piercing gehad?Nee, of ja als je een tepelpiercing ook een intieme piercing noemt wel. Maar die heb ik niet gestretched haha, ik heb redelijk veel op dat forum rondgehangen en daar wat informatie opgedaan .
quote:pommiaan schreef op 09 juli 2016 @ 16:08:

[...]





Nee, of ja als je een tepelpiercing ook een intieme piercing noemt wel. Maar die heb ik niet gestretched haha, ik heb redelijk veel op dat forum rondgehangen en daar wat informatie opgedaan .Haha auw, lijkt me nogal pijnlijk om die te stretchen... of nouja, sowieso een hele pijnlijke piercing om te laten zetten eigenlijk. Maar wel stoer én sexy (alleen bij vrouwen). Volgende stap ook een intieme piercing ;)?
quote:sebbie schreef op 10 juli 2016 @ 00:54:

[...]





Haha auw, lijkt me nogal pijnlijk om die te stretchen... of nouja, sowieso een hele pijnlijke piercing om te laten zetten eigenlijk. Maar wel stoer én sexy (alleen bij vrouwen). Volgende stap ook een intieme piercing ;)?Nope, heb daar wel vaak overna gedacht maar ik denk dat het meer een hinder wordt dan een plezier :p. Denk niet dat het mooi zal staan ook.
quote:pommiaan schreef op 10 juli 2016 @ 09:26:

[...]





Nope, heb daar wel vaak overna gedacht maar ik denk dat het meer een hinder wordt dan een plezier :p. Denk niet dat het mooi zal staan ook.Ajoh, wie A zegt moet ook B zeggen. Als je erover na hebt gedacht ook gewoon kijken of het wat is ;). Je kunt hem er altijd uithalen als het tegenvalt, toch? Overigens weet ik uit eigen ervaring dat het bij een vrouw wel echt sexy kan staan. En wie weet geeft het juist plezier :D.
Een piercing wisselen is geen enkel probleem, zeker niet aan uitstekende delen.

Ik gebruik een insertionpin om het sieraad makkelijk door het tunneltje te geleiden en een

speciale tang om een ringetje te openen.

Bij dunne piercings lukt het ook nog wel om het balletje in het ringetje te duwen, bij dikker

lukt dat niet.



Waarom zou je in een sauna je piercing uit doen?



Trillende piercing is waardeloos. Batterijtjes zijn zo leeg en het gevoel is minimaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven