Womanizer

08-04-2015 17:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.



alvast bedankt x
Dit apparaat werkt met een soort luchtdruk. Houdt in dat je het idee hebt dat er aan je klit gezogen wordt. Lastig uit te leggen. Je zet het dopje op je klit, niet meer bewegen met het apparaat. Alleen evt de standen hoger zetten.



En dan....
Alle reacties Link kopieren
Ja je moet inderdaad stil blijven liggen. Ook heel apart voor mij omdat te doen. En juist omdat je stil ligt is het orgasme zo heftig denk ik. In het begin kwam ik heel snel klaar binnen een minuut maar dat vond ik niet fijn. Nu speel ik er wat meer mee door hem als ik bijna kom de womenizer eraf te halen en er weer op te zetten. Maar daar win ik maar een paar minuten mee. Voor vrouwen die lastig klaar kunnen komen is deze vibrator een must have.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nog maar pas nieuwe gezien . Is inderdaad een duur spul vroeg me dan ook wel af of die wat fun gaf ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwarteblouse schreef op 26 maart 2016 @ 20:21:

Is dit apparaat ook geschikt voor vrouwen die normaal gesproken niet van weinig maar juist van veel stimulatie houden?

En ik heb eerlijk gezegd nog nooit een vrouw meegemaakt die van zuigen hield, dus vraag me nu af of dit apparaatje nu zuigt of blijkbaar toch iets anders bijzonders doet?Ik ben zo'n vrouw en heb 'm gekocht, die met 8 standen gelukkig. En ja, het is zijn geld waard
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden hem ook erg prijzig.. dus ik ben verder opzoek gegaan.. en heb er zojuist 1 besteld via een andere website (aliexpress).. uit china volgens mij.. voor 35 euro. Binnen 45 dagen zouden wij hem moeten ontvangen... laat mog wel weten of het werkt!
Ik heb net die site even bekeken. Jee...wat een prijsverschillen. Ik kon de Womanizer niet vinden. Zeker al uitverkocht. Maar goed.

Als je 'm krijgt voor dat geld heb je een koopje.
Alle reacties Link kopieren
Ben heel benieuwd, eenman. Ik hik ook tegen de prijs aan. Laat het vooral weten!
...
Alle reacties Link kopieren
Zoek even op sucking vibrators... lang niet uitverkocht
AH...gevonden. Het is niet de originele. Maakt op zich niet uit. Ik heb wel de originele en die was redelijk snel kapot. Kreeg wel gelijk een nieuwe. Maar oké...ben benieuwd naar je review.
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel erg duur, maar ik heb hem ook!



Super orgasme en ook razendsnel....





Hier is nog meer info over de Womanizer ( Geen webshop)

https://heerlijkseksleven.nl/womanizer/
Ik heb de nieuwste en heb een nieuwe verslaving!

Hiervoor was de rocket pocket ruim 15 jaar mijn favo maar helaas ????



Aanschaf is ff flink maar het bespaart zoooooooveel batterijen.

Welke batterij ik ook gebruikte bij de rocketpocket, hij werd na twee sessies verwisseld. En dat met een gemiddeld gebruik van 3/4x per week.



Ik zeg DOEN!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij wel wat maar in de gebruiksaanwijzing staat: "consulteer arts voor gebruik tijdens zwangerschap". Nu weet ik dat speeltjes geen probleem zijn tijdens zwangerschap, maar de Womanizer is mogelijk wat heftiger.

Ik heb een goede band met mijn Gyn, maar dit ga ik toch echt niet vragen
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat niet aan je gyn kunnen vragen? Google anders op meer info over de womanizer tijdens zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Razendsnelle orgasme lijkt me niet leuk...
Alle reacties Link kopieren
Whahaha echt erg maar ben zo nieuwsgierig geworden door jullie reacties dat ik er ook 1 heb besteld.

Pffff ben super benieuwd....
@ Williewop:

Ben benieuwd naar je review...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 27 april 2016 @ 11:15:

Waarom zou je dat niet aan je gyn kunnen vragen? Google anders op meer info over de womanizer tijdens zwangerschap.



Ik zie de conversatie al voor me:

Gyn: "mevrouw Selectia, heeft u nog vragen"

Ik: "nou, ik wilde vragen of ik een Womanizer mag gebruiken"

Gyn: "wat is dat"

Ik: "dat is een nieuw seksspeeltje dat werkt met luchtdruk"

Gyn: "huh, wat????"

[en vervolgens ontkom je er niet aan om samen met de gyn een Youtube filmpje erover te kijken omdat het anders echt niet uit te leggen is]



In gebruiksaanwijzing staat dus expliciet dat je bij zwangerschap eerst met je arts moet overleggen.
Ik vraag mij echt af waarom je het moet overleggen...in mijn ogen nogal overdreven.



Tijdens mijn zwangerschappen deed de rocket pocket vrijwel hetzelfde, enkel is het nu iets luchtdruk ipv een trillend dingetje. Effect is 100% hetzelfde.

Oke soms is het klaarkomen wat heftiger en ook dat verschilt per persoon.



Reclamedingetje in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat evt niet zou mogen tijdens een zwangerschap is klaarkomen. Omdat het weeopwekkend zou kunnen werken.

Als dat gewoon mag dan maakt het niks uit welk speeltje je gebruikt.
...
Alle reacties Link kopieren
eenman1979, Bedankt voor de tip!

Heb hem nu ook daar besteld voor 35 euries, ben zeer benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
@Sweetkiss en Roos; ik til er ook niet mega zwaar aan hoor. Is iig niet iets dat ik met m'n gyn ga bespreken. Het blijft een duur ding, dus ikk wacht nog even af.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel gek dat je zoiets niet met je gyn durft te bespreken, nodig of niet. De man kijkt tussen je benen, de man weet (oh hellep) dat je seks hebt gehad.

En dan mag hij niet weten dat je daar wellicht heel misschien ook van geniet? Een beetje gyn komt niet uit een ei.

Ik had het gewoon besproken. Misschien alleen maar om te zien of hij zijn gezicht in de plooi had gehouden. Er staat immers op de GAW dat het moet.
...
Alle reacties Link kopieren
Roos

Is die goedkope versie al bezorgd beste mensen?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ondertussen ook aan te denken om mijn eerste (!) speeltje aan te schaffen en jullie maken me wel heeeel benieuwd naar die womanizer
Alle reacties Link kopieren
Het hangt ervan af waar je wensen liggen Kitkatje, erin (dildo), (harde) stimulatie clit door trillingen of de womanizer (vind ik de zachte manier).
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven