Zaad van twee mannen

25-11-2014 17:45 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Laatst heb ik na het werken een feestje gehad wat nogal uit de hand gelopen is... Ik werk in de horeca en was na mijn bardienst nog wat drankjes doen met een oud-collega van mij. Daarna zijn we nog gaan stappen naar een andere bar waar ook wat andere vrienden van mij en van hem waren. Al met al een hele gezellige avond en met mijn oudcollega kwam ik aan het zoenen in de bar. We zijn uiteindelijk met een paar vrienden naar zijn huis gegaan waar we nog wat hebben gedronken. Uiteindelijk zijn de meeste naar huis gegaan, behalve mijn oud collega en een vriend van hem.

Mijn oud collega en ik waren aan het zoenen en op een gegeven moment zat zijn vriend aan mn kont te aaien. Heel erg vond ik het niet, maar ik had nog nooit een trio gedaan met twee mannen. Uiteindelijk zijn we verder gegaan en heb ik seks gehad met allebei de jongens. Als eerste heb ik met mijn oud collega gesekst en hij is in mij klaargekomen en vervolgens kwam die vriend na mijn oud collega. Dat vond ik eerst wel even een raar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel heel geil dat er twee mannen in mij klaar kwamen.

Daarna voelde ik mij aan de ene kant wel sletterig en gebruikt, maar aan de andere kant werd ik er enorm geil van.

Hebben meer vrouwen de ervaring dat ze van twee mannen zaad hebben ontvangen?



Gr. Maartje
Leef!
dat mag je toch niet hopen, dat meer vrouwen zo dom zijn om met 2 mannen te seksen zonder condoom
Alle reacties Link kopieren
Berg je maar. Je gaat een reprimande krijgen over condoomgebruik.

Succes.
...
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik was nét te laat
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo een idee dat Maartje eerder een geile Martin is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
DuoSoa. lekker geil!
Vind je dat gek Roos?
Alle reacties Link kopieren
Neuh.

Beetje voorspelbaar, dat wel. En ik vind het ook een beetje belerend als ik eerlijk ben, eigen lijf, eigen baas, eigen verantwoording enzo.
...
Alle reacties Link kopieren
hoe stom kan je zijn
Wees jezelf....
quote:Rooss4.0 schreef op 25 november 2014 @ 17:48:

Ah, ik was nét te laat
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook zwanger zijn van alle twee.

Krijg je een tweeling van 2 verschillende vaders, is mogelijk, ooit gebeurd in de USA.

Vrouw kreeg een blank en een donker kind
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Je voelde je gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het 'ontvangen van het zaad' nou eigenlijk niet het meest interessante onderdeel van sex.

Ik heb een beetje het idee dat vooral mannen het geil vinden om te denken dat vrouwen graag hun zaad 'ontvangen'.



Een trio met 2 mannen lijkt me wel geil, trouwens.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Nou Maartje heeft zich vandaag aangemeld. Speciaal om ons een geil verhaaltje te sturen. Wat ontzettend lief van Maartje. Ik word er al geil van hoor ... nog even doorgaan met vieze verhaaltjes vertellen Maartje.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het maar goor die zaad.....bah het plakt zo..
Wees jezelf....
Ik vind het ook wel hitsig allemaal hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ooh heerlijk, volgende keer zou ik een echte gangbang doen als ik jou was. Nog meer zaad en nog meer kans op een enge ziekte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 november 2014 @ 17:51:

Je kunt ook zwanger zijn van alle twee.

Krijg je een tweeling van 2 verschillende vaders, is mogelijk, ooit gebeurd in de USA.

Vrouw kreeg een blank en een donker kind



Dat was gebeurd met een ivf behandeling, hadden ze de reageerbuisjes per ongeluk verwisseld......



Bah wat een verhaal TO, en dan geen rubbertje gebruiken, foei en dat anno 2014!!!!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Al dat geneuk overal, word er moe van.
quote:minnimouse schreef op 25 november 2014 @ 18:00:

Nou Maartje heeft zich vandaag aangemeld. Speciaal om ons een geil verhaaltje te sturen. Wat ontzettend lief van Maartje. Ik word er al geil van hoor ... nog even doorgaan met vieze verhaaltjes vertellen Maartje.Zou Maartje soms dezelfde kalende, viezige vijftiger met buikje zijn als de schrijver van het al even geile ik-heb-seks-met-mijn-baas-gehad-verhaal? Lekker rukverhaaltje hoor.
Alle reacties Link kopieren
Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.
Leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 november 2014 @ 18:14:

[...]



Zou Maartje soms dezelfde kalende, viezige vijftiger met buikje zijn als de schrijver van het al even geile ik-heb-seks-met-mijn-baas-gehad-verhaal? Lekker rukverhaaltje hoor.
Alle reacties Link kopieren
Neuken is best leuk, maar die plakzooi geil vinden? Omdat ik al 30 jaar met dezelfde trouwe hond ben, van middelbare leeftijd én ontdaan van baarmoeder is er geen reden om met condooms te neuken, maar van mij mag er een kurk in zijn leidingen. Ik kom toch ook klaar zonder hem te bevuilen......
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.Tuurlijk meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven