Ziek gemeld, te geil om te werken

17-10-2016 10:21 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagochtend. Ik heb mij ziek gemeld. Heb absoluut geen zin om op de brommer naar de fabriek te rijden. Ik werd vanmorgen of vijf uur al wakker en betrapte mij er op dat ik met mijn piemel in mijn hand lag. Omdat ik niet kon slapen had ik allemaal spannende beelden op mijn netvlies staan. En dat maakte mij zo ontzettend geil dat ik er iets mee moest.



Ik ben om zeven uur opgestaan, heb een kopje thee gemaakt en ben achter de computer gaan zitten. Jullie weten vast wel, er zijn een aantal sites waar je spannende 'home-made' foto's en filmpjes kunt kijken. Dat heb ik dus gedaan. Daarna schakelde ik over op een site waar je met elkaar kunt cammen. Dat zal vol met rukkende mannen maar ik was inmiddels in zo'n staat dat mij dat niet meer uitmaakte. Uiteindelijk heb ik het afgemaakt terwijl er een aantal mannen keek.



Mijn werk laat ik dus voor vandaag maar even. Als ik weer een beetje opgeladen ben geef ik er vanmiddag weer een slinger aan. Ga zo eerst een naar Scheveningen om een bakkie koffie te halen.



Wie heeft het ook wel eens, dat ie totaal niet productief is en alleen maar aan seks kan denken?
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
very metal
Topic alleen even geopend om te bevestigen wie TO is, en ja hoor.
Beterschap. Gelukkig geen korte rokjes meer in Scheveningen.
Oh heel herkenbaar Willem. Ik heb zojuist de glazenwasser en de vuilnisman al proberen te verleiden tot 'een kopje koffie'terwijl ik in mijn iets te ver open hangende badjas in de deuropening hing. Er gaat niets van poetsen terechtkomen denk ik. Straks maar eens op visite bij de buurvrouw, die heeft vaak op maandag zo'n zelfde bui, en dan vermaken wij huisvrouwtjes ons maar gewoon samen bij gebrek aan potente mannen.
Alle reacties Link kopieren
ik probeer het altijd wel eerst ff, werken. als het na een paar uur echt niet gaat, zeg ik dat ik naar huis ga omdat ik te geil ben.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 17 oktober 2016 @ 10:26:

Oh heel herkenbaar Willem. Ik heb zojuist de glazenwasser en de vuilnisman al proberen te verleiden tot 'een kopje koffie'terwijl ik in mijn iets te ver open hangende badjas in de deuropening hing. Er gaat niets van poetsen terechtkomen denk ik. Straks maar eens op visite bij de buurvrouw, die heeft vaak op maandag zo'n zelfde bui, en dan vermaken wij huisvrouwtjes ons maar gewoon samen bij gebrek aan potente mannen.Shit! Jij zit mij hier gewoon een beetje op te geilen he, met die buurvrouwpraatjes.
Alle reacties Link kopieren
Have fun !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Volgens de viva diagnoses valt dit ook onder het incognito griepje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef mijn werk niet eens meer af te bellen op maandag; te geil, komt vandaag niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn baas vindt het spijtig genoeg geen goede reden om niet op te komen dagen.
Goh
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 oktober 2016 @ 10:32:

Volgens de viva diagnoses valt dit ook onder het incognito griepje.



Je was me voor.



Maar als het lang aanhoud zou ik er even mee naar de huisarts gaan, misschien kan hij/zij je iemand adviseren die je kan helpen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Happy horny monday Willem
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk om je daarvoor ziek te melden. Neem dan gewoon een dag verlof op.
Mijn man vraagt zich verbijsterd af op wat voor forum ik me begeef
Jouw topics kunnen me in ieder geval altijd even afleiden
quote:HelpBrand schreef op 17 oktober 2016 @ 10:42:

Mijn man vraagt zich verbijsterd af op wat voor forum ik me begeef
quote:-KING- schreef op 17 oktober 2016 @ 10:29:

ik probeer het altijd wel eerst ff, werken. als het na een paar uur echt niet gaat, zeg ik dat ik naar huis ga omdat ik te geil ben.





Gewoon even roepen inderdaad.

Als ik zelfs al de concierge van 60 in het berghok dreig te trekken zetten mijn collega's me maar op de fiets.

En kijken de andere kant op als ik daar te blij van word.

Heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 oktober 2016 @ 10:34:

Ik hoef mijn werk niet eens meer af te bellen op maandag; te geil, komt vandaag niet.nou ik kom vandaag wel hoor, alleen niet op mijn werk.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 17 oktober 2016 @ 10:42:

Mijn man vraagt zich verbijsterd af op wat voor forum ik me begeef
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Op de brommer naar de fabriek..? Dan zou ik me ook ziekmelden inderdaad..
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 17 oktober 2016 @ 10:51:

[...]



nou ik kom vandaag wel hoor, alleen niet op mijn werk.Vind ik heel fijn om te horen King!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 17 oktober 2016 @ 10:35:

Mijn baas vindt het spijtig genoeg geen goede reden om niet op te komen dagen.





Weet jouw baas dan niet dat hij niet mag informeren naar de aard van het verzuim?
Ik moet helemaal niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven