Zijn penis ruikt erg

26-04-2017 06:36 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet goed of dit in deze categorie hoort maar omdat het met seks te maken heeft plaats ik het toch maar hier. Ik date nu een paar maanden met een man. Als wij seks willen hebben merk ik altijd een muffe geur zodra hij z'n boxershort uitdoet. Ik heb opgelet hoe hij zich wast maar hij trekt wel zijn hele voorhuid naar achter en wast met water en zeep. Zelfs als hij net gedoucht heeft ruikt het al een paar uur later niet meer zo fris. Hij heeft een hele lange voorhuid die in stijve toestand er nog overheen zit en als ik die naar achter trek (wat moeilijk gaat omdat het heel strak zit) zie ik dat de eikel glanst en merk ik dat er een geurtje vanaf komt. Zijn eikel is ook heel gevoelig en ik mag hem niet aftrekken want dat doet hem pijn.



Ik merk dat dit alles me behoorlijk tegenstaat, ik hou bijv heel erg van orale seks maar daar begin ik dus al helemaal niet aan. Ik heb tot nu toe maar 1x gepijpt onder de douche. Zelfs normale seks staat me soms tegen door de geur. Mijn ex was besneden en bij hem rook ik nooit wat maar ook bij andere mannen die niet besneden waren rook ik niks.



De vraag is wat kan ik hiermee? Ik wil hem niet kwetsen maar het liefst zou ik willen dat ie zich laat helpen eraan (besnijden) is dat heel raar??
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof hij een soa als chlamydia heeft, tijd voor een bezoekje aan de dokter.
Internagelaktisch
Je wilt dat hij zich laat besnijden? Ja, dat is raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 26 april 2017 @ 06:39:

Klinkt alsof hij een soa als chlamydia heeft, tijd voor een bezoekje aan de dokter.Hij heeft geen chlamydia wij hebben ons allebei laten testen voordat we zonder condoom seks hadden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 26 april 2017 @ 06:41:

Je wilt dat hij zich laat besnijden? Ja, dat is raar.We hadden het er laatst over en toen zei hij dat hij er soms last van had dat de voorhuid te strak zit maar dat hij bang is dat het nog gevoeliger wordt na een besnijdenis omdat de voorhuid dan bloot komt te liggen. Over de geur heb ik niks gezegd..
Alle reacties Link kopieren
Kan ook komen door dat hij zich wast met zeep.

Water zou voldoende moeten zijn.
Go see the dr?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 april 2017 @ 06:51:

Go see the dr?Wat gaat die dan doen??
Alle reacties Link kopieren
Probeer na het wassen eens walnotenolie.
quote:diamantje123 schreef op 26 april 2017 @ 06:53:

[...]





Wat gaat die dan doen??

Misschien tips geven?

Vragen na 4 maanden daten of hij zich wil laten besnijden vind je geen rare vraag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 april 2017 @ 06:56:

[...]



Misschien tips geven?

Vragen na 4 maanden daten of hij zich wil laten besnijden vind je geen rare vraag?Ja tuurlijk is dat wel raar. Maar ik wil ook dat hij voordat we seks hebben nog een keer goed wast. Want dat doet hij ook niet. En spontaan seks en pijpen zit er dus ook niet in. Alleen hoe breng ik dat subtiel.
Ieder heeft een eigen luchtje. Als je die van hem zelfs na het douchen niet trekt denk ik dat jullie niet bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 april 2017 @ 06:59:

Ieder heeft een eigen luchtje. Als je die van hem zelfs na het douchen niet trekt denk ik dat jullie niet bij elkaar passen.Vlak na het douchen wel. Alleen na een paar uur niet meer. Lijkt wel alsof er urine achterblijft ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer waren we de hele dag op pad en wilde hij seks zonder dat ie zichzelf had gewassen. Als ik de hele dag heb rondgelopen was ik mijzelf altijd en trek ik schoon ondergoed aan. Ik kan echt geen seks hebben als ik mezelf niet eerst opfris daar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Wassen met zeep....? Heel handig!
Dit zou ik ook echt niet trekken, zou voor mij een reden zijn om het uit te maken.
Dus dan ben je samen in the mood en dan ga je eerst nog je doos wassen? Ruik je zelf ook al na een paar uur dan? Misschien ben je iets teveel bezig met hygiene.



OT: ruikt je vriend het zelf ook of heeft hij er geen last van?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar.

Dat spastische wassen en omkleden als je een dag weg bent geweest.



Haalt het spontane er zo vanaf!



Ik ruik vast ook niet naar bos viooltjes maar ik hou wel van spontane seks met mijn vriend.

Eerst gaan douchen en omkleden haalt de spontaniteit er wel van af.



Verder, geloof niet dat mensen iets kunnen met subtiele hints.



En daarnaast hij weet het toch al, je hebt het er toch al eens over gehad?



Maar als ik standaard zou ruiken in die regionen dan ga ik ook langs de huisarts

Misschien is het een schimmel of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouveauvague schreef op 26 april 2017 @ 07:09:

Dus dan ben je samen in the mood en dan ga je eerst nog je doos wassen? Ruik je zelf ook al na een paar uur dan? Misschien ben je iets teveel bezig met hygiene.



OT: ruikt je vriend het zelf ook of heeft hij er geen last van?Ik vind het gewoon niet fijn als ik de hele dag in een strakke broek heb gelopen en geplast heb zonder met water af te spoelen dan ruikt t niet fris vind ik. Niet na een paar uur al hoor. Maar wel als k hele dag gewerkt heb ofzo want ik moet heel vaak naar de wc. Thuis spoel ik met water na maar dat kan op werk niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 26 april 2017 @ 07:08:

Dit zou ik ook echt niet trekken, zou voor mij een reden zijn om het uit te maken.Dat zou ik zo jammer vinden. Alleen seks is wel dusdanig belangrijk voor mij dat dit het wel wat verpest. Heb t nooit eerder meegemaakt bij een man.
Alle reacties Link kopieren
Is het Fimosis?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 april 2017 @ 07:25:

Is het Fimosis?De voorhuid gaat er wel overheen. Alleen niet uit zichzelf. Soms voel ik als hij niet helemaal stijf is dat ie in z'n voorhuid mij neukt (beetje raar omschreven )
Alle reacties Link kopieren
Toch maar vragen. Ik snap dat je dat moeilijk vindt, maar subtiele hints werken niet. Ik zou toch gewoon zeggen dat je het heerlijk vindt om hem te pijpen als hij zijn penis net gewassen heeft. Dan zal hij het vast geen probleem vinden om zijn penis even te gaan wassen.
quote:diamantje123 schreef op 26 april 2017 @ 07:05:

Vorige keer waren we de hele dag op pad en wilde hij seks zonder dat ie zichzelf had gewassen. Als ik de hele dag heb rondgelopen was ik mijzelf altijd en trek ik schoon ondergoed aan. Ik kan echt geen seks hebben als ik mezelf niet eerst opfris daar beneden.Heb je smetvrees?
quote:diamantje123 schreef op 26 april 2017 @ 07:17:

[...]





Ik vind het gewoon niet fijn als ik de hele dag in een strakke broek heb gelopen en geplast heb zonder met water af te spoelen dan ruikt t niet fris vind ik. Niet na een paar uur al hoor. Maar wel als k hele dag gewerkt heb ofzo want ik moet heel vaak naar de wc. Thuis spoel ik met water na maar dat kan op werk niet



Een beetje geur is juist fijn en belangerijk. Zorgt er o.a. voor dat je qua voortplanting tot de juiste partner wordt aangetrokken. Je hebt je zintuigen niet voor niets.



Wat je vriend betreft. Maak het op een voorzichtige maar duidelijke manier bespreekbaar. Dat doe je als je iemand serieus neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven