Zin in squirten maar krijg het niet voor elkaar

31-03-2016 17:25 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik probeer dus te squirten al een tijdje, maar ik krijg het niet voor elkaar, hebben jullie enige tips?

Ik stimuleer mijn clitors en dan stop ik meestal 2 vingers in mijn vagina en zoek ik mijn g-spot, het was mij al een tijdje geleden (ik denk al 1 jaar) gelukt dat ik kon squirten. Weten jullie wat ik kan doen om te squirten? Zonder een bedpartner?
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 18:12:

Waarom zou je dit in hemelsnaam willen?

Als je het eenmaal kan kom je er nooit meer vanaf... en het geeft zo'n rommel.Hou op schei uit. Heel dat bed tot en met het matras zeiknat.
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 18:12:

Waarom zou je dit in hemelsnaam willen?

Als je het eenmaal kan kom je er nooit meer vanaf... en het geeft zo'n rommel.Ik begrijp ineens waarom mannen tegenwoordig een wat lager libido hebben. Zijn vast verantwoordelijk voor de was of hebben al longontsteking opgelopen van slapen in een nat bed.
Dus je hebt er zin in, maar je hebt geen idee wat het is en hoe je het bereikt?



Dan heb je zin in een fantasie.
Ik zou een nat bed zeer onhandig vinden. Dat is voor mij reden genoeg om niet te willen squirten.



Weet wat het is, dus leef niet onder een steen. Maar streef het in verleden, heden en toekomst niet na.
Ik ben juist blij dat ik dat niet doe en veel mannen vinden het helemaal niet geil hoor.
quote:Amand schreef op 31 maart 2016 @ 18:23:

[...]



Hou op schei uit. Heel dat bed tot en met het matras zeiknat.Vergeet de vloerbedekking onder het bed niet he. Voor je 't weet schimmelt de boel weg waar je bij staat.
quote:Het-groepje schreef op 31 maart 2016 @ 18:35:

[...]





Ik begrijp ineens waarom mannen tegenwoordig een wat lager libido hebben. Zijn vast verantwoordelijk voor de was of hebben al longontsteking opgelopen van slapen in een nat bed.
Ik mag het trouwens niet meer, squirten. Van overheidswege. De laatste keer liep het een beetje uit de hand namelijk.



Alle reacties Link kopieren
Koop een g-spot vibrator.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 maart 2016 @ 18:46:

Ik mag het trouwens niet meer, squirten. Van overheidswege. De laatste keer liep het een beetje uit de hand namelijk.



[img]http://deltaproof.stowa.nl/Upload/Delta ... roming.png[/img]Pfoe. Daar valt toch ook niet tegenop te drinken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 maart 2016 @ 18:43:

[...]





Vergeet de vloerbedekking onder het bed niet he. Voor je 't weet schimmelt de boel weg waar je bij staat.Ik vind het allemaal best hoor, dat squirten, maar dan wel alleen in háár bed en wanneer ik niet blijf slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 maart 2016 @ 18:46:

Ik mag het trouwens niet meer, squirten. Van overheidswege. De laatste keer liep het een beetje uit de hand namelijk.



[afbeelding]Oei oei oei! Ik ga mijn seksuele kennis niet breder maken met squirten. Heb ik zo maar ff besloten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 maart 2016 @ 18:46:

Ik mag het trouwens niet meer, squirten. Van overheidswege. De laatste keer liep het een beetje uit de hand namelijk.



[afbeelding]



Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



Alle reacties Link kopieren
Ik vind squirten overgewaardeerd.
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 19:19:

[...]





Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 7ccadc.jpg[/img]Had je wel een verschoninkje bij je?
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 19:19:

[...]





Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



[afbeelding]




Ik heb het even gegoogled.. Stomme autocorrectie..
Het is idd in resent onderzoek gebleken dat het pis is, nu vraag ik me af: als je vaginaal klaarkomt, is je vriend dan in urine aan het soppen? Want het voelt toch echt alsof je moet plassen als de Gspot gestimuleerd wordt.
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 19:19:

[...]





Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



[afbeelding]
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 19:19:

[...]





Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 31 maart 2016 @ 19:19:

[...]





Ja en het komt altijd precies wanneer je het niet verwacht. Stond m'n man net een leuk vakantiekiekje van me te maken...



[afbeelding]Maar goed dat je buiten was zeg
quote:Corona67 schreef op 31 maart 2016 @ 19:33:

[afbeelding]



Ik heb het even gegoogled.. Stomme autocorrectie..Ohja, alsof iemand gelooft dat je het moest Googelen
quote:juubje schreef op 31 maart 2016 @ 17:34:

Dat valt ook niet mee voor een man!In tegendeel, voor een man is spuitend klaarkomen vrij eenvoudig
quote:Rocinante schreef op 01 april 2016 @ 00:46:

[...]



In tegendeel, voor een man is spuitend klaarkomen vrij eenvoudigGrootspraak, ouwe
quote:Amand schreef op 01 april 2016 @ 00:49:

[...]



Grootspraak, ouwe laat ik maar wijselijk zwijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven