Zoenen met een vrouw

05-02-2016 00:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed waar ik dit onder moest plaatsen. Het valt niet onder seks en niet onder relaties.



Van veel vrouwen hoor ik dat zij weleens gezoend hebben met een vrouw en als ik het mijn vriendinnen vraag is er geen één die het niet heeft gedaan. Het was uit nieuwsgierigheid of ze hadden het idee dat het iets is wat je eens in je leven moet proberen.



Nu heb ik zelf nog nooit met een vrouw gezoend en heb die nieuwsgierigheid ook niet, voel mij gewoon niet aangetrokken tot vrouwen, ik zoen toch ook geen man die ik onaantrekkelijk vind?



Nu zou ik weleens willen weten hoe gewoon het eigenlijk is, dat vrouwen eens in hun leven een vrouw zoenen.

Vandaar dat dit een topic is met een poll.

Heb jij ooit een vrouw gezoend?

Totaal aantal stemmen: 70

Ja, uit nieuwsgierigheid (14%)
Ja, ik wilde dat gewoon een keer doen (21%)
Ja, maar ik voel mij ook aangetrokken tot vrouwen (30%)
Nee, nog niet (19%)
Nee en dat ga ik ook nooit doen (16%)
Alle reacties Link kopieren
Dronkenschap onder studenten? Er zijn genoeg mensen die dronken met iemand zoenen die ze nuchter niet zouden zien staan.



Ik vind nieuwsgierigheid en ik wilde dat gewoon een keer doen ook een beetje het zelfde.. Of zou het echt bij mensen op een lijstje staan van '100 things to do before you die'?
Ik heb een paar keer gezoend met vrouwen / vriendinnen, zelfs geschaard. Niet omdat ik ook op vrouwen val. Gewoon omdat het kan en ik was best wel nieuwsgierig. Was voor mij niet veel anders dan met een leuke man lebberen.
Alle reacties Link kopieren
Ooit als puber eens gedaan, een dame gaf aan heel verliefd op mij te zijn en wilde me graag eens een keer zoenen, ik weet de belevenis nog, maar wie de dame ook alweer was ben ik vergeten, ben verder zo hetero als maar kan. Verder weinig ervaring, ben al ruim 30 jaar met mijn enige ooit.
die ik wilde bestaat al...
Scharen... dat lijkt me heerlijk! Maar ik ben hetero 😢
Met meerdere vriendinnen meermaals gezoend. Soms om een jongen te teasen, soms om dat we zin hadden om te zoenen, soms om wat te experimenteren op seksueel gebied.



Ik zou mezelf niet 100% hetero willen noemen, maar wel meer heteroseksueel dan homoseksueel. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw en voel me aangetrokken tot mannen. Vind sex met een man ook bevredigender dan met een vrouw. Maar als ze heel geweldig zou zijn, kan ik niet uitsluiten dat ik ooit op een vrouw verliefd zou worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik hoor wel vaker van vrouwen dat ze seksueel geëxperimenteerd hebben met een vrouw, terwijl zij zich wel hetero voelen.

Ik kan daar niet echt inkomen, maar ik neem het gewoon voor waar aan, niet zomaar zullen zoveel dat verklaren ;).

Ken ook wel mannen die dat hebben gedaan, zijn verder ook gewoon hetero, alleen zoenen dan, seks met een andere man heb ik dan niet eerder gehoord.
Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend en heb daar ook totaal geen behoefte aan. Ik vind alleen mannen aantrekkelijk.
quote:Mellona schreef op 05 februari 2016 @ 08:14:

Scharen... dat lijkt me heerlijk! Maar ik ben hetero 😢Ben je wel zo hetero als je t je fijn lijkt om te scharen??
Ik denk dat het net zo gewoon is als je het zelf vindt. Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan in hokjes denken (ik denk meer aan een geleidende schaal) van mannen vs vrouwen. Ik heb ook wel eens met een vrouw gezoend en dat was leuk. Ik ben niet opeens lesbisch, mijn primaire voorkeur ligt echt bij mannen, maar het kan een fijne afwisseling zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven