Zoenen of seks met andere man

29-11-2016 23:41 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit best vaak voorkomt en ben hier benieuwd naar.

Ik heb een (anonieme) poll gemaakt.

Hebben jullie wel eens gezoend of seks gehad met een andere

Totaal aantal stemmen: 276

Ja, in de relatie (31%)
Ja, in een vorige relatie (17%)
Nooit (51%)
Alle reacties Link kopieren
Nope.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
To trapt af, toch?



En ja hoor, wij allebei, met wederzijds goedvinden.
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
"Hebben jullie wel eens gezoend of seks gehad met een andere man terwijl je een relatie had?" Bedoel je denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:FuchsiaRose schreef op 29 november 2016 @ 23:50:

"Hebben jullie wel eens gezoend of seks gehad met een andere man terwijl je een relatie had?" Bedoel je denk ikHahahahha ja!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 29 november 2016 @ 23:50:

To trapt af, toch?



En ja hoor, wij allebei, met wederzijds goedvinden.



Ik zelf niet, maar ik heb nooit een relatie gehad van langer dan een jaar.

En ik weet ook niet helemaal wat ik moet verwachten.

Ik vind zelf ook gewoon andere mannen aantrekkelijk. Ik vraag me af of anderen dan ook nooit meer met andere mannen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, in vorige relatie
Ab imo pectore
Nee. Geen andere man.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ook met andere vrouw trouwens. Andere man en vrouw dus. Wel waar mijn eigen man gewoon bij was, of telt het dan niet?
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 30 november 2016 @ 00:05:

Oh, en ook met andere vrouw trouwens. Andere man en vrouw dus. Wel waar mijn eigen man gewoon bij was, of telt het dan niet?Hmm twijfelgeval. ik doelde eigenlijk op het klassieke met een ander zoenen of seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zoenen is zoenen en seks is seks, of bedoel je met 'het klassieke' gewoon ordinair vreemdgaan? Want nee, dat doe ik niet.
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
Nee nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 30 november 2016 @ 00:13:

Nou, zoenen is zoenen en seks is seks, of bedoel je met 'het klassieke' gewoon ordinair vreemdgaan? Want nee, dat doe ik niet.Ja. Hoewel ik een open relatie ook meereken , want anders krijg ik nog geen beeld van hoeveel mensen wel met een andere man dan hun partner.
Nooit met een ander terwijl ik een relatie heb, ik ben wel gek op zoenen alleen met mijn vriend
Ik heb nog nooit IRL met een andere man gezoend
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 30-11-2016 11:52
Reden: Virtueel wel
% gewijzigd
quote:Corona67 schreef op 30 november 2016 @ 06:36:

Ik heb nog nooit met een andere man gezoend
Alle reacties Link kopieren
Ja, met wederzijdse toestemming.
Alle reacties Link kopieren
Ja met wederzijdse goedkeuring
Such a beautiful place to be with Friends.
Nee nog nooit tijdens relatie
Alle reacties Link kopieren
En denk je met deze vraag hier te zetten een gemiddelde te krijgen van de gemiddelde nederlander?

Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaap schreef op 30 november 2016 @ 07:42:

En denk je met deze vraag hier te zetten een gemiddelde te krijgen van de gemiddelde nederlander?

Nee.Nee joh. De kans is groter dat TO een man is en straks met een ander account gaat PB-en op diegenen met positieve reacties hier.
Leef en laat leven
60% zegt nee. Dat geloof ik dan weer niet.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 november 2016 @ 08:08:

60% zegt nee. Dat geloof ik dan weer niet.

Waarom niet? Ik heb nooit gezoend of seks gehad met een ander als ik in een relatie zat, en ik geloof echt niet dat ik een uitzondering ben.



Ik vind het trouwens een heel rare vraag. Het maakt (voor mij) nogal wat uit of je een open relatie hebt of vreemdgaat. Wat zegt zo'n poll nou, als je al die mensen over een kam scheert?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 30 november 2016 @ 08:08:

60% zegt nee. Dat geloof ik dan weer niet.het is nog vroeg, de rest ligt uit te hijgen van een woeste nacht met de buurman
Alle reacties Link kopieren
Ja. In een vorige relatie.

Toen ik 16 was heb ik met een nieuw vriendje gezoend voordat ik het met de vorige had uitgemaakt.

Ik ben nu 44 dus ik weet niet zo goed wat dat over me moet zeggen.

Zo ineens ben ik dus kennelijk een notoire vreemdganger.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven