Zoenen tijdens uitgaan, hoe werkt dat eigenlijk?

28-03-2015 18:44 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: Ik heb nog nooit gezoend tijdens het uitgaan! Nou moet ik daarbij vermelden dat ik ook maar heel weinig ben uitgegaan, en ik in de tijd dat ik af en toe uit ging heel erg verlegen/gesloten was, dus dan komt dat er ook niet van natuurlijk. Ik heb overigens wel gezoend hoor, vaak zat, heb serieuze relaties gehad maar zoenen was altijd op minimaal een echte date. Ik ben in de 20 trouwens.

Nu voel ik me stukken beter en ik heb nu ook het idee dat ik aantrekkelijk genoeg ben dat jongens met me zouden willen zoenen. Nou lijkt het me eigenlijk hartstikke leuk om dat ook eens mee te maken, gewoon zoenen met een aantrekkelijke jongen tijdens het uitgaan. En ik snap dat daar dan meestal helemaal niks van komt verder, geen relatie, dat maakt me ook niks uit. Maar, hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk??

Aangezien het toch zo betekenisloos is, kan ik me niet voorstellen dat je dan de hele avond met dezelfde blijft zoenen en gezellig kletsen enzo. De aanloop naar 't zoenen daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hoe verloopt het daarna?? Is het zoenen dan 'het toppunt' en is het daarna klaar? Maar je bent dan toch nog in dezelfde kroeg/discotheek? Zeg je dan gewoon doei? Of blijven mensen dan wel vaak bij elkaar hangen? En is het 'gangbaar' om later op de avond ook nog met iemand anders te zoenen? In die kroeg/discotheek waar die ander misschien ook nog is? En leidt zoenen tijdens het uitgaan vaak tot een one night stand of soms maar?

Ik hoop dat jullie me niet uitlachen hierom maar gewoon kunnen vertellen hoe dat er eigenlijk aan toegaat in het 'normale' uitgaansleven! Zou chill zijn als er zowel jongens als meiden reageren! Thanks alvast.
Haha wat een leuk topic, ik lees mee want mijn enige uitgaan-zoen-ervaringen zijn al dik 10 jaar geleden en ben benieuwd of dat dan als volwassene anders gaat dan als losgeslagen tiener
Zomaar zoenen tijdens het uitgaan is iets voor 15 en 16 jarigen. Welke 20er gaat nou tijdens het uitgaan zomaar met iemand zoenen en daarna weer weg?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er als volwassene niet meer aan moeten denken om en public te gaan staan bekken in de kroeg. Dat was leuk toen ik jong(er) was.
Alle reacties Link kopieren
Tegen elkaar aan dansen, steeds dichterbij, dat wordt zoenen, dansen en langzaam weer los dansen.



Of een leuk praatje maken en dan even een rustig plekje zoeken om verder te 'kletsen'.



Of even een frisse neus halen, meelopen naar je fiets etc.



De mogelijkheden zijn legio
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 28 maart 2015 @ 18:50:

Tegen elkaar aan dansen, steeds dichterbij, dat wordt zoenen, dansen en langzaam weer los dansen.



Of een leuk praatje maken en dan even een rustig plekje zoeken om verder te 'kletsen'.



Of even een frisse neus halen, meelopen naar je fiets etc.



De mogelijkheden zijn legio Echt iets voor 15 16 dus



Sorry TO dat ga je niet meer inhalen. Wat geweest is is geweest. Jongens van 15 kun je afschepen met een zoen maar na 20 word er echt meer verwacht dan alleen zoenen.
Ik deed dat ook alleen maar toen ik nog onder de 20 was.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 28 maart 2015 @ 18:48:

Zomaar zoenen tijdens het uitgaan is iets voor 15 en 16 jarigen. Welke 20er gaat nou tijdens het uitgaan zomaar met iemand zoenen en daarna weer weg?Ik heb het idee dat dit hartstikke veel gebeurt! Hoe gaan studenten uit dan? Volgens mij is het heel 'normaal' dat je met zomaar iemand zoent. Maar of je daarna gewoon weer wegloopt dat weet ik dus niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 28 maart 2015 @ 18:48:

Zomaar zoenen tijdens het uitgaan is iets voor 15 en 16 jarigen. Welke 20er gaat nou tijdens het uitgaan zomaar met iemand zoenen en daarna weer weg?Huh ? hoe zo ?
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 28 maart 2015 @ 18:48:

Zomaar zoenen tijdens het uitgaan is iets voor 15 en 16 jarigen. Welke 20er gaat nou tijdens het uitgaan zomaar met iemand zoenen en daarna weer weg?

Waarom zou dat alleen voor 15-jarigen zijn? Alsof het op je 15e wel classy is? Maar soms heb je gewoon zin in zoenen-zonder-verplichtingen, net als dat je soms gewoon bijzonder veel zin hebt in seks. Maar ja, dat doe je niet zo makkelijk in de kroeg he.



Ik heb het twee keer gedaan: de eerste keer was een paar minuten zoenen en toen had ik geen zin meer. De tweede keer heb ik dus wel de hele avond staan zoenen, en daarna zelfs nog gedate. Beide keren zijn op zich prima bevallen, maar uiteindelijk was het toch gewoon niet echt iets voor mij. Wat wél iets voor mij bleek te zijn, was er lustig op los daten en na de (liefst eerste; je wilt natuurlijk wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt) date bij de fietsen zoenen. Veeeul stijlvoller ook
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 28 maart 2015 @ 18:53:

[...]

Echt iets voor 15 16 dus



Sorry TO dat ga je niet meer inhalen. Wat geweest is is geweest. Jongens van 15 kun je afschepen met een zoen maar na 20 word er echt meer verwacht dan alleen zoenen.Bedoel je met 'meer' seks of dat het en aanzet tot een relatie is? Want als je dat laatste bedoelt geloof ik dat niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met zoenen op tijdens een date
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het niet echt leeftijdgebonden. Maar van mij mag iedereen toch wel doen waar hij/ zij zin in heeft.



Je danst wat, lacht, klets of misschien een drankje. Dan loopt dat vanzelf wel eens zo. Soms ben je dan een "setje" die avond. Soms zeg je na een tijdje: ik ga even naar vrienden, wat drinken halen of naar de wc. Je verliest elkaar dan uit het oog. Ook goed toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Romy_x schreef op 28 maart 2015 @ 18:54:

[...]





Ik heb het idee dat dit hartstikke veel gebeurt! Hoe gaan studenten uit dan? Volgens mij is het heel 'normaal' dat je met zomaar iemand zoent. Maar of je daarna gewoon weer wegloopt dat weet ik dus niet!In mijn studententijd ging het precies zo hoor. Lekker zoenen en dan soms niks, soms kletsen, soms seks. Niet te druk maken om dat moment daarna, het loopt zoals het loopt.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Romy_x schreef op 28 maart 2015 @ 18:57:

[...]

Bedoel je met 'meer' seks of dat het en aanzet tot een relatie is? Want als je dat laatste bedoelt geloof ik dat niet hoor.Wat ben je nog bleu, wat schattig.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 28 maart 2015 @ 18:58:

Wat is er mis met zoenen op tijdens een dateNiks vind ik! Het lijkt me gewoon leuk om tijdens het uitgaan te zoenen, dat is toch weer anders dan op 'n date. Maar ik vind het wel fijn om van tevoren een beetje te weten hoe dat normaal gesproken eraan toegaat ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 28 maart 2015 @ 18:59:

[...]



Wat ben je nog bleu, wat schattig.Ik geef toch ook eerlijk toe dat ik het nooit meegemaakt heb :P en ik weet heus wel wat one night stands zijn hoor, daar niet van. Ik kan me alleen niet voorstellen dat als mensen boven de 20 tijdens het uitgaan met elkaar zoenen het altijd op een one night stand uitdraait. Je kan je toch sowieso bedenken, of een aantrekkelijker iemand tegenkomen?
Ik heb volgens mij nog nooit een man mee naar huis genomen en flikflooien buiten is ook al niet aan mij besteed. Ik vind zoenen genoeg. Wat hij (of zij) vind weet ik niet. Heb daar nooit naar gevraagd. Ik zei (als ik ze nog zag bij het weggaan) gewoon: doei!!
Alle reacties Link kopieren
Niet te veel over nadenken, nemen zoals het komt.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik deed dit toen ik onder de 20 was.

Ging vanzelf geloof ik dat zoenen.

Op 1 keer na bleef ik de rest van de avond bij de jongen in kwestie en zoende ik alleen met hem. Meerdere zoenen is nogal sletterig ( vind ik dan he).



Meestal bleef het bij zoenen en verder niks. Daag tot nooit meer ziens.

Soms tot een one night stand en 1x tot een relatie die 6 jaar heeft geduurd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Romy_x schreef op 28 maart 2015 @ 19:03:

[...]

Ik geef toch ook eerlijk toe dat ik het nooit meegemaakt heb :P en ik weet heus wel wat one night stands zijn hoor, daar niet van. Ik kan me alleen niet voorstellen dat als mensen boven de 20 tijdens het uitgaan met elkaar zoenen het altijd op een one night stand uitdraait. Je kan je toch sowieso bedenken, of een aantrekkelijker iemand tegenkomen?Niet altijd natuurlijk, je bent er nog altijd zelf bij, maar wees aub niet zo naief om te denken dat ze allemaal hoffelijk zullen zijn want dan hou je er straks een nare smaak aan over.
quote:viva-amber schreef op 28 maart 2015 @ 18:58:

Wat is er mis met zoenen op tijdens een dateTO heeft het niet over een date.
Alle reacties Link kopieren
Zoenen bij het uitgaan doe ik echt nog wel, en ik ben 25.

Je komt een leuke man tegen, kletst wat, zoent (liefst buiten of bij het afscheid, maar soms ook ordinair midden in de kroeg) en daarna praat je verder tot een van beiden naar huis/naar een andere kroeg/naar vrienden terug gaat. Soms komt er seks van maar bij mij eigenlijk nooit. Telefoonnummers uitwisselen meestal wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoen niet tijdens het uitgaan, dat deed ik toen ik 16/17/18 was. Als ik met m'n vriend ben geef ik hem wel eens een kus maar echt niet uitgebreid zoenen, ik vind dat een tikkeltje ordinair en kinderachtig eigenlijk. Met een vreemde al helemaal.
.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een date vind ik weer anders maar zoenen midden in een volle kroeg of discotheek? Neuh niks voor mij. Maar er zijn vast genoeg mensen die dat wel doen hoor.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven