Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
Meid, wat enig!
Alle reacties Link kopieren
ik draag nooit ondergoed
Alle reacties Link kopieren
Ik deed dit met name toen ik nog rechten in Leiden studeerde en de eerste verdieping van de bieb van dat ijzeren gaatjespul had. Iedereen die omhoog keek, zag dan dat ik geen slipje aan had. Hier werd ik helemaal wild van. Gelukkig kon ik me dan snel terugtrekken in de hoek over Islamitisch recht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 15 september 2009 @ 14:18:

Meid, wat enig!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat mijn vriend het zou appreciëren als ik eerst speciaal voor hem slip/stringloos zou rondlopen en daarna ook nog eens doodleuk naar m'n werk. Maarja, verschil moet er wezen he.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt wat mee in je leven he!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 september 2009 @ 14:21:

Je maakt wat mee in je leven he!Jij ook al IBI, vertel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel geweldig dat je je hiervoor speciaal bij Viva hebt aangemeld. Volgende topic, joggen zonder BH, stoot jij ook weleens je neus?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Zwieb!
Alle reacties Link kopieren
de ene gaat sliploos en de ander gaat weer tandloos naar het werk oid
Beetje makkelijke reacties......alsof de rest van de topics een hoog informatief gehalte hebben.......



Ik vind het geweldig dat mensen zich speciaal bij Viva hebben aangemeld om andere af te zeiken........
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 15 september 2009 @ 14:31:



Ik vind het geweldig dat mensen zich speciaal bij Viva hebben aangemeld om andere af te zeiken........Neuh das secundair...primair is om weerbaar te worden voor een weerspiegeling van de samenleving
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Careca, gezien de reacties weet ik ook niet of ik mijn post hier durf te laten staan...
Alle reacties Link kopieren
lekker als ik bij de dokter kom met een probleem en zij zit te soppen op haar bureaustoel
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 15 september 2009 @ 14:31:

Beetje makkelijke reacties......alsof de rest van de topics een hoog informatief gehalte hebben.......



Ik vind het geweldig dat mensen zich speciaal bij Viva hebben aangemeld om andere af te zeiken........nah ben al 2 jaar een 44 dagen lid hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 15 september 2009 @ 14:34:

Inderdaad Careca, gezien de reacties weet ik ook niet of ik mijn post hier durf te laten staan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Festen schreef op 15 september 2009 @ 14:34:

[...]



nah ben al 2 jaar een 44 dagen lid hoor! Ben je al zo lang mensen aan het wegpesten? Nee echt, jullie weten niet wat je mist. Je bespaart enorm veel geld op ondergoed (antibiotica na blaasontsteking wordt toch wel vergoed door de verzekering) en je loopt de hele dag extra geil rond. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
ga je je dan ook automatisch druk maken om de stoel waarop je zit?? Die bushaltebankjes met die gaatjes lijkt me niet echt bevoordelijk voor je seksuele experiment....of misschien juist wel
Alle reacties Link kopieren
Even ter verduidelijking. Ik loop thuis regelmatig zonder string omdat ik dat prettiger vind en ik ben tijdens de afgelopen warme dagen 2 keer zonder naar het werk geweest en 1 keer met mijn vriend wezen winkelen. Omdat ik toen ook een andere vrouw zonder op een terrasje heb zien zitten vroeg ik me af of wij de enigen zijn of dat er veel meer zijn. Mijn vriendje vindt het in ieder geval wel een opwindende gedachte als hij zo naast me loopt.
Alle reacties Link kopieren
Geef me nou eens de definitie van 'een gekke bui?' Denk je dan echt: 'gniffel, gniffel... Vandaag ga ik zonder ondergoed naar kantoor?'



Je moet het zelf weten uiteraard. Maar ik krijg echt jeuk van mensen die zichzelf als 'lekker gek' typeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:droppertje schreef op 15 september 2009 @ 14:36:

ga je je dan ook automatisch druk maken om de stoel waarop je zit?? Die bushaltebankjes met die gaatjes lijkt me niet echt bevoordelijk voor je seksuele experiment....of misschien juist wel Mensen mogen best zien dat er een geile vrouw op de stoel gezeten heeft, geen bezwaar hoor. En dat witte spul krijg je er zo uitgepoetst met wat tips uit andijvietopics hier.
Alle reacties Link kopieren
Zeg vies ding, leg je wel overal een zeiltje neer? Vind het nogal onsmakelijk om slijmdraden van anderen terug te vinden.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Twellie, ik snap nog best dat je dat met je vriend doet maar op je werk? Geil zijn voor je baas?
Alle reacties Link kopieren
Zwieber! GadverT.. haha. Slakkespoor. Ik word niet goed..
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven