Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakkie schreef op 15 september 2009 @ 14:20:

Ik geloof niet dat mijn vriend het zou appreciëren als ik eerst speciaal voor hem slip/stringloos zou rondlopen en daarna ook nog eens doodleuk naar m'n werk. Maarja, verschil moet er wezen he.Alsof iemand het zíet of je wel of geen slip draagt als je zelf niet gaat lopen flashen, of moonen, of hoe dat tegenwoordigt wordt genoemd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 15 september 2009 @ 14:38:

Zeg vies ding, leg je wel overal een zeiltje neer? Vind het nogal onsmakelijk om slijmdraden van anderen terug te vinden.Da's jouw probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 15 september 2009 @ 14:35:

[...]



Ben je al zo lang mensen aan het wegpesten? Nee echt, jullie weten niet wat je mist. Je bespaart enorm veel geld op ondergoed (antibiotica na blaasontsteking wordt toch wel vergoed door de verzekering) en je loopt de hele dag extra geil rond. Heerlijk.

daar heb je het al, de verzekering is weer de lul

en wij, degene die slip dragend volk,kunnen weer mee betalen!
Alle reacties Link kopieren
Ach, zolang ze niet op het kopieerapparaat gaat zitten...
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn gemeen! Het is ook altijd weer hetzelfde groepje dat nieuwe forummers komt afzeiken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaffa schreef op 15 september 2009 @ 14:39:

Ach, zolang ze niet op het kopieerapparaat gaat zitten...he bah!
Alle reacties Link kopieren
*Kijkt voortaan eerst naar verdachte witte/gele vlekken op het kopieerapparaat!*
Liever sliploos door het leven, dan met een foute lolbroek.

Djezus wat een kinderachtig gedoe weer. Het valt me op dat van jullie lolbroeken er hier nog nooit een serieuze post heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 15 september 2009 @ 14:41:

Liever sliploos door het leven, dan met een foute lolbroek.

Djezus wat een kinderachtig gedoe weer. Het valt me op dat van jullie lolbroeken er hier nog nooit een serieuze post heeft gedaan.Zal je verbazen, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
*gooit zuurtje naar leveke*
Alle reacties Link kopieren
Als jullie geen serieuze reacties kunnen geven, reageer dan niet!
Hihi, gekke Twellie2
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 15 september 2009 @ 14:43:

Als jullie geen serieuze reacties kunnen geven, reageer dan niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Festen schreef op 15 september 2009 @ 14:43:

*gooit zuurtje naar leveke*
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 15 september 2009 @ 14:39:

Twellie, ik snap nog best dat je dat met je vriend doet maar op je werk? Geil zijn voor je baas?Nee dat niet maar wel leuk voor mijn vriendje als hij mij op mijn werk ophaalt en ik hem via een sms-je geinformeerd heb wat hem te wachten staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twellie2 schreef op 15 september 2009 @ 14:15:

Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).En dan?
Alle reacties Link kopieren
Lach maar, maar wie het laatst lacht, lacht het best. Ga lekker een leven leiden in plaats van 100 posts per dag wijden aan nieuw forummerpje pesten. Oh wat zijn jullie stoer hoor! Ik kan ook al precies voorspellen wie er zo meteen bij gaan komen om mee te pesten. Knap hoor, zo vanachter je scherm!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twellie2 schreef op 15 september 2009 @ 14:45:

[...]



Nee dat niet maar wel leuk voor mijn vriendje als hij mij op mijn werk ophaalt en ik hem via een sms-je geinformeerd heb wat hem te wachten staat.



Je kan je ondergoed ook na werktijd uittrekken op de wc ofzo?

Of is het zo geil omdat je pruim de hele dag lekker gelucht heeft ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twellie2 schreef op 15 september 2009 @ 14:45:

[...]



Nee dat niet maar wel leuk voor mijn vriendje als hij mij op mijn werk ophaalt en ik hem via een sms-je geinformeerd heb wat hem te wachten staat.Kan je hem dan niet beter 5 minuten van tevoren uit doen? Voordat mensen meegenieten die niet tot de doelgroep behoren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twellie2 schreef op 15 september 2009 @ 14:45:

[...]



Nee dat niet maar wel leuk voor mijn vriendje als hij mij op mijn werk ophaalt en ik hem via een sms-je geinformeerd heb wat hem te wachten staat.



zure, kleffe dijen??

Strek dan je slipje in de auto naar huis uit (kan het vrachtwagengetoeter al horen) en laat je vent denken dat je het al de hele dag uit hebt = win-win
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, ik weet dat het kinderachtig is, maar ik zie echt dat TO in een "gekke bui" naar kantoor gaat. Met rode neus, flapschoenen, toeter, maar zonder slip... En nu trek ik me weer terug. Wil natuurlijk niet op teentjes trappen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
heb je dan een broek aan of een rok?



ik vind een broek zonder string vreselijk!



als je een rokje aanhebt en je doet er geen string onder, kan ik me nog voorstellen dat je vriend dat opwindend vind, maar met een broek snap ik het niet helemaal.



ik vind het wel goor als je zo naar je werk gaat, of naar buiten.

Als ik op een terrasstoel zit waar jij met je blote kut op heb gezeten en ik zit daar ook op met blote benen dan vind ik dat ranzig, sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 15 september 2009 @ 14:47:

Sorry hoor, ik weet dat het kinderachtig is, maar ik zie echt dat TO in een "gekke bui" naar kantoor gaat. Met rode neus, flapschoenen, toeter, maar zonder slip... en nu trek ik me weer terug. Wil natuurlijk niet op teentjes trappen.Je vergeet de oranje pruik op dr muts
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 15 september 2009 @ 14:39:

Zwieber! GadverT.. haha. Slakkespoor. Ik word niet goed.. Zeg Zwieber ik weet niet hoe jouw lichamelijke gesteldheid is maar ik laat geen sporen na en bovendien zit ik altijd op mijn rok.
Alle reacties Link kopieren
quote:mormeltje schreef op 15 september 2009 @ 14:49:

[...]





Je vergeet de oranje pruik op dr muts
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven